Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
25. 2. 2016 20:02 − 6071× − 8

Kevin Abbring pokračuje s testy i20 R5

Hyundai na začátku roku zahájil testy své chystané zbraně do třídy R5 a testy pokračovaly i tento týden.

Poté, co byla do světa vypuštěna aktuální evoluce i20 WRC, dostává se ve větším prostor na testování její verze pro třídu R5. Tým se o minulém víkendu vrátil na jih Francie do testovacího areálu Fontjoncouse, kde již i20 R5 absolvovala první testy zaměřené na spolehlivost vozu. Teď na šotolinových cestách objevil znova a cílem třídenního testu byla práce na tlumičích a dalších dílech zavěšení. Po celou dobu seděl za volantem týmový testovací jezdec Kevin Abbring, který tak mohl mít srovnání, kam se vůz od lednových testů posunul. Před týmem nyní stojí hodně práce, protože se stále ještě nevzdal plánovaného letního termínu homologace vozu, aby první zákazníci stihli v závěru sezóny vyjet se svým novým speciálem.


Foto: Hyundai motorsport

Výše řečené ostatně říká i manažer zákaznického programu Hyundai Andrea Adamo: "Další úspěšně absolvovaný test nové i20 R5 je velkým krokem vstříc našemu plánovanému termínu homologace, který je stanoven na konec léta. Absolvování testu na náročném povrchu ve Fontjoncouse je velkým pozitivem, jelikož pokračujeme ve vývoji auta. Hyundai i20 R5 je prvním vozem, který vyvíjíme pro zákazníky a je důležité, aby byl výsledný produkt srovnatelně výkonný na všech površích, protože vozy se budou účastnit regionálních a národních šampionátů po celém světě."

Jak dále Andrea Adamo říká, velkým přínosem je pro tým i osoba testovacího jezdce Kevina Abbringa, který má již zkušenosti s konkurenčními vozy, protože v roce 2014 hájil barvy Peugeotu v ERC a loni si na Ypres rally vyzkoušel Tsjoenovu DS3 R5. "To, že máme v týmu Kevina, který startoval s konkurenčními "erpětkami", přináší do projektu jeho zkušenosti a zajišťuje, že auto bude na soutěžích schopné jet v dostatečném tempu. Zákaznický program se dává do pohybu spolu s tím, jak jsou podepisovány smlouvy s dodavateli a jak tým postupně rozšiřují zkušení lidé, protože před námi jsou náročné měsíce. Program testů nyní zrychluje své tempo s tím, jak finalizujeme auto pro výrobu, aby bylo zákazníkům k dispozici včas, ještě před koncem roku," uzavírá Andrea Adamo.

Komentářů celkem: 8
26. 2. 2016 09:131
0 0
Ne že bych Hyundai fandil, ale u nás by mohl Hyundai potom někoho nasadit proti škodě, když už tak po ní jdou v reklamách, aspoň by byla trochu změna a oživení ve škoda cupu.
26. 2. 2016 10:082
0 0
driver111: Ale koho? Kdo zajede Kopce na českých tratích, které sám zná nazpaměť? V Nošovicích asi ví, že Kopeckého v ČR nikdo nezajede, max., že by oslovili Ašína, ale to je passé smajlík
26. 2. 2016 10:243
0 0
jj, třeba smajlík . Nebo dát prostor někomu mladýmu, ale to by zas Vošický neustál, kdyby se škodou prohrál, ale každopádně jsem něco takového zaslechl, že by tu H to závodní auto podporoval,ale problém je že asi nestihnou tu homologaci, prý...
26. 2. 2016 12:474
0 0
mohli by angažovat Armina Schwarze, beztak nemá do čeho rýpnout....a pak by ho mohli nasadit proti tomu Kopeckýmu smajlík
26. 2. 2016 13:145
0 0
Armin Schwarz? To už sem někde slyšel, to jméno..... smajlíksmajlík
26. 2. 2016 13:266
0 0
prej je tam velký potenciál smajlík
26. 2. 2016 15:327
0 0
Já bych to vzal.
26. 2. 2016 16:218
0 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!