AJR se brání: nikdo nechce Vyškov pohřbívat

Výkonný výbor AJR se znovu vyjadřuje k problému změny termínu Rally Vyškov.

AJR byla zatažena do sporu o změnu termínu sprintrally ve Vyškově. Neprávem jsme byli napadeni, že chceme pohřbít tuto rally. Asociace nemá žádný vliv na tvorbu kalendáře pro rok 2009 (který jsme zveřejnili 18.12.2008) a nemá ani žádný hlas v rallykomisi. Může se však vyjádřit k danným problémům na základě požadavků členů asociace nebo i jiných rally kolegů a pak v případě , že bude těmito lidmi AJR požádána se pokusit silou argumentů v diskuzi ovlivnit členy rally komise před hlasováním. Žádný požadavek však z našich řad nedošel. Pak tedy jedinou naší aktivitou byla již zmíněná anketa, kterou jsme uvedli na našich stránkách a ke které se bohužel vyjádřil jen velmi malý počet jezdců. Z toho je možné usuzovat, že je změna termínu nijak zvlášť nezajímá a proto jsme již žádné další aktivity nepodnikali.

Dále je nutné zopakovat, že asociace jedná s pořadateli a konzultuje s nimi nové tratě a bezpečnost na rally. Zatím jsme (naši zástupci) projeli Šumavu, Třebíč, Vsetín a Krumlov. Spolupráce s těmito pořadateli nadále pokračuje a všichni ocenili význam této společné kontroly tratě a konzultace. Děkujeme pořadatelům za vstřícný přístup a za to, že pochopili význam AJR. I přes výše uvedené volíme vždy cestu kompromisu a hledáme společně lepší řešení nebo alespoň to nejmenší zlo když to nejde jinak, ale vždy v diskuzi. Snažíme se to řešit na místě a nemáme ambici si na internetu tahat do našich problémů jiné osoby které v daných okamžicích nemají dostatek informací a tudíž se nemohou objektivně vyjadřovat nebo rozhodovat. Tím se však nezříkáme podpory a názorů fanoušků kteří mají právo se vyjádřit a případně nás nasměrovat co se jim líbí více či méně ale pohybujeme v daných mantinelech a bez kompromisu to nepůjde.

Změna termínu nebyla středem našeho zájmu ale do středu nás dostalo oslovení p.Rosického a jeho neštastný výrok o konzultaci. AJR sice p.Rosickému nedala žádnou oficiální reakci vyjma výsledku ankety, ale také to dokazuje, že rally komise má zájem se ptát na názory jiných. Tuto tendenci evidentně nemají organizátoři z Vyškova když začínají společnou diskuzi s námi přes eWRC. Vyškovští nás jen nevybíravým způsobem napadli a navíc postavili do role spolupachatelů zániku jejich rally. Bohužel vše jsme se dozvěděli až ze stránek fóra na eWRC, že vlastně za všechno může asociace.

Budeme připraveni vše probrat na setkání pořadatelů, které proběhne příští víkend. Určitě očekáváme vysvětlení od pana Olejníčka proč si nás opakovaně bere do úst a přitom s námi ješte nejednal. Závěrem však musíme podotknout že na nedostatek vůle jednat, si ze strany rallykomise nebo FASu stěžovat nemůžeme, protože námi navrhované změny po diskuzi prošly (např. HANS, servisní zóny). Narušíme li naše vztahy tzn. FAS- rallykomise, pořadatelé a jezdci, nemůže sport který máme tak rádi dále existovat. V naší republice nejsou jen lidé kteří chtějí českou rally,ale také ti, kteří se jí snaží různými způsoby ublížit nebo z redukovat. A tento trojlístek ji musí chránit a ne ji ubližovat ješte někým z vlastních řad.

Na našich stránkách www.ajr.cz Vás budeme informovat.

Komentářů celkem: 59
23. 2. 2009 14:171
0 0
Pánové zdá se mi to nebo to je opravdu už fraška?
MPI
23. 2. 2009 14:212
0 0
A je tu přesně to, čeho se Shacki obával, to bude zase reakce na reakci, odpověď na odpověď....
23. 2. 2009 14:233
0 0
V tomto sporu je třeba se připojit na stranu asociace, na kterou ukřivdění pánové Olejníček a Dokulil jen háží špínu....
23. 2. 2009 14:334
0 0
brouk.pytlík: Poprvé s tebou souhlasím smajlík
23. 2. 2009 14:385
0 0
No já myslím, že si tady nikdo nebral nikoho do úst. Asociace, která zastupuje jezdce tímto právě oznámila, že jezdcům je to jedno a tím to nejspíš pro všechny hasne. Vyškov se nepojede a jediní koho to bude evidentně mrzet jsou fanoušci. Myslím, že tady prostě šlo o to slyšet, jak se k problému staví jezdci reprezentovaní AJR a to přímo z první ruky a ne prostřednictvím pana Rosického. No a teď když už to víme tak je vše jasné a můžeme si Vyškov škrtnout z kalendáře MČR.
23. 2. 2009 14:406
0 0
Z uvedeného vyplývá, že když FAS (Svaz rally) ve svém oficiálním dopise napíše že konzultoval, tak to ještě neznamená, že skutečně konzultoval. Vyškovští pak patří na pranýř za to že věří, že konzultoval a nezeptali se konzultovaného, zda se konzultující náhodou jen nešťastně nevyjádřil.
23. 2. 2009 14:427
0 0
řekl bych že se taky připojuji k tomu co napsal-řekl brouk.pytlik a co na to beda travnicek ?
23. 2. 2009 14:468
0 0
Jednoznačná pravda brouku.pytlíku. Vyškovští páni kluci si rádi pobrečí, to jim jde dobře. Možná by ale spíš namísto uražení se mohli s AJR začít diskutovat... smajlík
23. 2. 2009 14:519
0 0
Podle mě je zdravé se vyjádřit pokud k tomu je důvod. Asociace byla podle mého názoru bez příčiny zatažena do konfliktu vyškovských pořadatelů s rally komisí. Byla požádána rally komisí o názor, a tak ze své dobré vůle udělal anketu. Platí tady podle mě 100% pro dobrotu na žebrotu. Vyškovské pořadatele chápu, že jsou podráždění už úplně ze všeho, ale v případě Asociace si vzali došt nešťastný cíl. Strefovat by se měli do někoho úplně jiného, ale ten s nimi bohužel moc nediskutuje (a už vůbec ne veřejně). O některých cílech a výsledcích snažení lidí z AJR vím a jsem si jistý, že se snaží ve svém volném čase pracovat pro dobro tohoto sportu. Ke cti také slouží to, že lidé z AJR nemají problém veřejně diskutovat a jednat. Samozřejmě je to zájmová skupina zastupující jezdce a bojující hlavně za jezdce.
Dál jsem si jistý, že podobné články na rally server eWRC určitě patří. Koho tento problém nezajímá, má volbu na ikonu AJR neklikat.
23. 2. 2009 15:0010
0 0
Andrew: promiň, ale věř tomu, že většině jezdců je skutečně úplně jedno, jestli se Vyškov pojede v Červnu, nebo koncem dubna. Jezdci řeší úplně jiné věci, a tak to správně napsala Asociace, že je jim to jedno. Neznamená to, že je jim jedno, jestli se Vyškov pojede, nebo nepojede. Já jsem Vyškov jel a rally i přístup pořadatelů se mi velmi líbil a mrzelo by mě, když by se soutěž už nejela, ale za to nemůže Asociace, ani výkonný výbor.
23. 2. 2009 15:2411
0 0
MravenecZ: Vždyť já nikoho neobviňuju. Jen by se mi líbilo, kdyby teda jezdci v prohlášení řekli: "Nám je to jedno, klidně to posuňte." Pokud tedy takto mám chápat tento článek, tak je to v pořádku a beru to v podstatě jako podporu pro Vyškovské pořadatele. Že zkrátka jezdci nejsou proti změně termínu a stímto argumentem by se snad dalo zkusit poslat ještě jednu žádost na FAS.
23. 2. 2009 15:2612
0 0
...ono tady totiž s tím posunutím termínu souvisí existence rally, tak proto mi to prve přišlo od AJR kruté pohřbení. To jen na vysvětlenou.
23. 2. 2009 15:3113
0 0
3K:ano,souhlasím
Jinak každému, kdo alespoň trochu chápe smysl slov musí být jasné, že toto přeci není v žádném případě spor AJR versus Vyškov.
Toto je spor FAS versus Vyškov, ve kterém byla AJR prostě zneužita/jak už jsem psal jinde/.
Reakce AJR vůči Vyškovu nemá logiku.
Co mi ale chybí, tak jednoznačné vyjádření AJR, že s ní FAS ,potažmo Svaz... nic nekonzultoval, protože buď jeden nebo druhý nemluví pravdu.
Já si osobně myslím, že lže Svaz a tímto směrem má být vedena reakce AJR, ne na Vyškov.
Teď to bude o osobní odvaze...
23. 2. 2009 15:3614
0 0
Tak tomu asi nerozumím. Pan Rosický napsal "Po konzultaci s asociací jezdcu jsme žádost znovu posoudili a vetšinou hlasu potvrdili naše
drívejší zamítavé stanovisko se zduvodnením popsaným již v odpovedi na první žádost."a AJR tvrdí že žádné oficielní stanovisko nevydala. Tak o tom potom rozhodl?
23. 2. 2009 15:3815
0 0
Oprava: Tak kdo o tom teda rozhodl , že se rally neposune na 19-20 června.
23. 2. 2009 15:4016
0 0
A s jakou asociací jezdců to pan Rosický konzultoval , že by asociace důchodců...????
23. 2. 2009 15:4117
0 0
to ekspert: kdyby se s tebou jednalo jak s posledním šmejdem, tak si pobrečíš taky, tomu věř. Evidentně vůbec nevidíš do podstaty problému. Pořadatelé si zažádají o termín, FAS jim dá úplně jiný (proč?), pak ho chtějí posunout (když to jde u Kopné, mělo by jít i jinde, přece jen jsme si všichni rovni, ale tady asi je někdo rovnější), ale to nejde. FAS se zeptá AJR, těm je to jedno, ale FAS se tím zaštítí, na to zase AJR řekne, že je to jen špatná interpretace (asi si to u FAS taky nechce rozházet, že?) tak ty bys "nebrečel"? AJR mi přijde jako: kam vítr tam plášť. Nejdřív to bylo, že budou bránit práva jezdců a potažmo pořadatelů a nakonec mi přijde, že vlastně stejně dělají to, co chce FAS. Copak oni nevidí to likvidační jednání, což je podle mě hlavně práce jednoho člena? Jim je jedno, že se tu zruší soutěž, která má dlouholetou tradici? Tak ať potom FAS promluví a řeknou na rovinu: Vyškov tu nechceme a hotovo, ale ať se nechovají jak malý děcka. Zajímalo by mě, která soutěž bude další...
Jasně, některým z vás přijdou vyjádření pana Olejníčka a Dokulila jako nářky nad hrobem, ale který další pořadatel se odváží vůbec takto vystoupit s tím, že se mu něco nelíbí? Ono sedět doma za pecí, nadávat jak to stojí všechno za hovno, to umí každý. Já jsem rád, že to zveřejnili a fandím jim, ať už to dopadne jakkoliv. Smutné je, že se k tomu opět nevyjádřil FAS, ale to evidentně spoustě z vás nevadí, každý si rád kopne, že?
23. 2. 2009 15:4718
0 0
Já se teda divím, jak někteří mají neskutečně dlouhé vedení. Vyškováci se loni vykousali s FASem, dost nevybíravě se napadali. Pravda byla asi někde uprostřed, podle mě mnohem blíže k Vyškovu. Letos FAS přidělil asi trochu na truc termín Vyškovu, který chtěl jiný termín. FAS KUPODIVU nevyšel vstříc pořadatelům, kteří se s ním loni vykousali a kteří na FAS nadávali. Kdo by to taky asi čekal, že? FAS se mimo jiné zeptal asociace, jak se dívají na změnu termínu. Asociace udělala anketu a výsledek oznámila FASu. Ten pak napsal, že žádost o přesunutí termínu nepřehodnotí, a že to současně konzultoval s asociací. Tečka. Nic víc v tom není. Je to přece nad slunce jasné. Vyškov chce po FASu změnu, ten ji z principu udělat nechce a asociace k tomu přišla jak slepý k houslím. Co je na tom tak nepochopitelného? To to Vyškováci nepochopili ze začátku, že mají bulet v Opletalce a ne u Pecha, Petáka, Singra a Černohorského z asociace?
23. 2. 2009 15:5119
0 0
to twin: smajlík
23. 2. 2009 16:0220
0 0
To twin: SouhlasímsmajlíksmajlíksmajlíkS FASem rozhodně nemají problémy jen Vyškovští, ale ti jediní se nebojí stěžovat veřejně a proto musejí být umlčeni.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!