13. 1. 2012 17:59 − 3633× − 31

Rossi chce po motorkách do rally

Valentino Rossi by se po skončení kariéry v Moto GP rád ukázal ve světovém šampionátu v rally.

Valentino Rossi by se po skončení kariéry v Moto GP rád ukázal ve světovém šampionátu v rally. Při svém posledním vystoupení za volantem vozu WRC dokázal na dvou zkouškách z devíti porazit i multinásobného šampiona v rally a ikonu tohoto sportu – Sebastiena Loeba. V Monza Rally Show skončil na druhém místě.

"Rally byla vždy moji velkou výzvou. V Monze to byl velmi zábavný souboj s Loebem a dvakrát ho porazit byla fantazie. Jak už jsme říkal v minulosti, až skončím s motorkami, půjdu do rally. Možná ne celé Mistrovství světa, protože to by bylo dost těžké, ale třeba šest nebo sedm závodů za sezónu," řekl dvaatřicetiletý Valentino Rossi.

Show v Monze dokázal motocyklový specialista už i dokonce dvakrát vyhrát – v letech 2006 a 2007. V MS zajel Rossi 11. a 12. místo, při své britské premiéře v MS v roce 2002 havaroval.

Komentářů celkem: 31
dsp
13. 1. 2012 18:061
0 0
Jo!!!smajlík
13. 1. 2012 19:072
0 0
Vzhledem k tomu že když šel do Yamahy tak mu nikdo nevěřit že uděla titul on to ale dal. V motorkách udělal rekordy na rally má telent rád ho přivitím ve výsledkové listině rally smajlík
13. 1. 2012 20:403
0 0
to je zajímavý, na Kimiho všichni plivali a Rossi vzbuzuje takovou bouřlivou radost
13. 1. 2012 20:454
0 0
možná proto, že Rossi zatím ukázal, že v rally není špatný
DND
13. 1. 2012 20:545
0 0
Přechod mezi "disciplinami" je podle mě vždycky těžší a snazší to mají snad jen ti, kteří přechází z "technické" na "silovou" - jako například pro Sáblíkovou nebo Neumannovou nebyl takový problém dosahovat skvělých výsledků v cyklistice, kde jde (zjednodušeně řečeno) jen o to silně šlapat do pedálů. Formule nebo dokonce motorky jsou podle mě oproti rally tak diametrálně odlišné, že rychlý úspěch je spíš z "říše snů" (za to nadužívání uvozovek mě klidně zastřeltesmajlík). Pokud Rossi dokázal (byť na pouhé "rallyshow") dvakrát vyklepnout Loeba tak v něm asi něco bude, i když pravá rally je hodně o něčem jiném.
Jestli někdo na Kimiho plival pak to byl hlupák, protože jet stokrát dokola tu samou zatáčku a jet rally, kde je každá zatáčka úplně jiná, to je jako nebe a dudy.
Pokud se Rossi v budoucnu objeví v rally, budu jen rád.
13. 1. 2012 21:076
0 0
mám pocit,že tento článek vychází poslední tak tři-čtyři roky každej rok,tak jsem zvědavej,kdy teda konečně s těma motorkama praští a pujde do rally,já ho beru hned do MS všemi deseti smajlík
13. 1. 2012 21:457
0 0
To Alexevo9: Máš pravdu- ale stejně dlouho čtu, že Seb půjde do okruhů...
13. 1. 2012 22:408
0 0
tu Duffy: kde že to ukázal? nějak mi chybí výsledek.

tak každé wrco dobré, na top 5 to nebude ale do desítky se sem tam vejde. Bude to ale asi i dobré show a s jeho jménem se rally zas o něco zpropaguje.
14. 1. 2012 01:169
0 0
Valeho si nesmírně vážím. Je to bez diskuzí jeden z nejlepších motocyklových jezdců všech dob. Navíc tím jaký je, jak dokáže bavit a doslova "zfanatizovat" svět, dokázal z MotoGP udělat megašou. Rallye ho určitě baví, ale při vší úctě, zatím nic nedokázal, neukázal... Rallyešou typu Bettegův memoriál, nebo Rallye Monza, to je něco jako Pražský Rallyesprint po italsku... Že by to chtěl zkusit v rallye, o tom mluvil mnohokrát. Ale... Letos je mu 33, ještě chce minimálně dva roky jezdit MotoGP, ty peníze od Ducati jsou obrovské a byl by hloupý, aby je nebral... Takže, v nějakých minimálně 35 letech rádoby vážně začínat jinou disciplínu je nesmysl. Pokud se bude vozit, bude to proto, že ho to baví, nebo že mu to zaplatí, nebo že za to zaplatí sám. Ale dělat si iluze, na co bude a nebude mít, není na místě... Samozřejmě ho všude s otevřenou náručí uvítají, je to jedna z největších sportovních hvězd vůbec. Pokud vím, také se loni vyjádřil, že ho velmi lákají okruhové vytrvalostní závody, protože tam není věk až tak podstatný... Jeho baví spousta věcí...
14. 1. 2012 08:5810
0 0
no neukázal no,ale jako porazit dvakrát Seba,i když to bylo jen na šou,tak nějakou váhu to určitě má,protože Seb je zrovna z těch,kterej nerad prohrává,takže ani tu šou si myslim nějak nevypouštěl,takže dle toho vypadá,že by na to ruce mít mohl.....a určitě by pomohl rally co se týče medializace,o tom žádná smajlík
14. 1. 2012 09:5511
0 0
Ale ano, ruce na to má. Samozřejmě šou není klasická rallye, to je o něčem úplně jiném. Na těch šou v Itálii často uspěli i okruháři (Dindo Capello...). Ukázal, že umí i s Formulí 1, ale ve Fioranu, na testovací trati Ferrari... Myslím, že se svezl s F1 i v Mugellu, ale jistý si tím nejsem. Ale to také není závod. Ale udělá šou, to je podstatné. Proč si myslíte, že Ferrari má "trvale" povolen třetí vůz do jakékoliv Grand prix, když pojede Valentino Rossi? A Eccleston a všichni kolem s touto vyjímkou souhlasili? Myslím, že loni, nebo předloni se svezl i v nějakém vytrvalostním závodě s Ferrari a také zajel dobře.
14. 1. 2012 10:1512
0 0
Loeba na show porazil i Pech tak z toho zas nedělejte. A ať už pojede jak hlemýžď nebo bude bojovat o top5 to je jedno, media zas budou mluvit o rally smajlík sice je to paradox že se o rally mluví jen když tam je někdo slavnější z jiné disciplíny nebo když je tam smrťák, ale je to tak smajlík
14. 1. 2012 10:3513
0 0
A to má Valentino sedět doma zadnici, když s motorkama skončí? Nikde nevidím, že by tvrdil, že chce, nebo dokonce bude, vyhrávat. Jen, že je to výzva. A to beru. Horší než Kimi nebude a lepší, než Mika bude úplně vždycky a s čímkoli smajlík
14. 1. 2012 10:5814
0 0
Upřímně si myslím, že pro rally toho může udělat více, než Kimmi. Pokud by jel i Vettel (jakkoli je to nepravděpodobné), tak bych řekl, že rally to pomůže více, než "úporná snaha o zatraktivnění šampionátu do této doby patrná".smajlík
14. 1. 2012 11:2015
0 0
No, ale to by byla už úplná utopie... To si opravdu nedovedu představit... Vettel bude ve Formuli 1 po zbytek aktivního života, bude jí hodně dlouho kralovat a myslím, že nadneseně řečeno, ani neví, že nějaké rallye existují. Myslím, že ani není na místě, zaobírat se otázkou, "kdo a co pro rallye udělal"... Kimi Raikkönen určitě nešel do rallye, aby tomuto sportu nějak pomáhal, to je naprosto zcestná úvaha... Chtěl si něco užít, zkusit si něco jiného, než doposud dělal, možná i na tom něco vydělat a jestli nějak pomohl, nebo nepomohl rallyesportu mu zcela jistě v hlavě neleží... Stejně tak jsem si jistý tím, že Valemu v hlavě vůbec neleží to, v jaké situaci je světový rallyesport, ale že se chce bavit... A on se určitě bavit bude... Ale jestli v rallye, to je samozřejmě otázka... Je továrním jezdcem Ducati... Ducati v podstatě patří Ferrari a Fiatu... Pokud udělá titul s Ducati, jak by si na závěr kariéry moc přál a jak by si přála celá Itálie, tak si myslím, že se určitě sveze třeba na Monze ve F1... Ono dělat si představy o tom, že "někdo" přilákal Kimiho do rallye, aby rallye nějak pomohl je naprosto zcestné... Jde jen a jen o peníze! A na takového Kimiho se rozhodně sponzoři "lepí" lépe, než na kohokoliv méně slavného...
14. 1. 2012 11:5916
0 0
Tak na Valeho už se těším. Snad mu to dopadne a ukáže sesmajlík
14. 1. 2012 20:1617
0 0
Původně napsal Josef Vrátil

No, ale to by byla už úplná utopie... To si opravdu nedovedu představit... Vettel bude ve Formuli 1 po zbytek aktivního života, bude jí hodně dlouho kralovat a myslím, že nadneseně řečeno, ani neví, že nějaké rallye existují. Myslím, že ani není na místě, zaob...


Josefe, všechno špatně- Vettelovi nabídl vůz VW a je jasné, že by to bylo na jednu akci (schválně píši akci, třeba by to nebyla ani regulérní rally). Sám jsem dodal, že je to nepravděpodobné!!! Nemyslel jsem na další Sebovu karieru.
K tomu,co udělal kdo pro rally - jistě máte pravdu, že sem nikdo nejde proto, aby pro soutěže cokoli udělal. Jen se mi zdá, že Vale má, na rozdíl od Kimiho, více fandu, kteří za ním půjdou i do jiné disciplíny. To bych řekl i o sponzorech atd. A tím myslím tu službu pro rally. A to nemluvě o jeho šoumenství...
14. 1. 2012 22:1818
0 0
hobit: Pane kolego, bavíme se o spekulacích. Klidně mohl VW Vettelovi nabídnout auto na nějakou akci. To ještě nic neznamená. Pokud vím, Vettel jezdí Red Bull s motory Renault... Po Vettelovi touží jak Mercedes, tak Ferrari a moc dobře ví, proč po něm tak touží... Vettel je naprosto "ortodoxní" pilot Formule 1, nikdy neprojevil sebemenší zájem o cokoliv jiného. Navíc, po případu Robert Kubica je všeobecně známo, že žádný špičkový tým Formule 1, v podstatě žádný tým Formule 1 nedovolí svým ovečkám žádné vylomeniny... Možná tak závod šampionů, nebo Bettegův memoriál...
K tomu Valemu... Podívejte se, jaké měl reklamy na autě, kdykoliv se na nějaké rallyešou objevil... V podstatě žádné... Monster... Nevylučuji, že by zcela jistě někdo právě jemu starty v rallye platil... Italové jsou v tomhle magoři... Ale fandové z MotoGP za ním do rallye nepůjdou, tomu já nevěřím. To jsou z obrovské části motorkáři, kterým auta vůbec nic neříkají... Jak v Itálii, tak ve Španělsku, tak třeba v Německu... S tím bych prostě vůbec nepočítal... Stejně jako "tradiční" sponzoři z MotoGP... Mají perfektně organizovaný šampionát, v mnoha směrech podobný Formuli 1, mají své hvězdy, nové a nové hvězdy, obrovskou popularitu, sledovanost, návštěvnost... Ti odcházet nebudou...
15. 1. 2012 07:4519
0 0
Ano, v prvním odstavci jste potvrdil to, co píši já. Děkuji!
Vale dosud jezdí moto, má se sponzory smlouvu na GP, a také proto jezdí rally s jinými - Monster. Nemám strach, že by rally jezdil jen ze své kapsy... A stěmi fandy? Budou sledovat motorky, ale do rally se díky němu taky přesunou - je to pro ně modla, jak už jsem se několikrát přesvědčil.
Jsou to ale opravdu spekulace, počkejme si!
15. 1. 2012 10:4420
0 0
Rossi je ve svém oboru v motoGP superstar.Já mu teda osobně nefandím,ale je to BOREC.Ale rally je tak těžká,že bez zkušeností tam takový přeběhlík nemá šanci.Podle mě rally musíš jezdit min. 5-6 a více let.Musíš poznat tratě,poznat jak nastavit auto a atd.No prostě se otrkat.Tam tě 2 roky ježdění nepomůžou.Dopadl by jako Kimmi.Bude se trápit.Spíše bych mu věřil někde v okruhovém seriálu.Ale spestření by to bylo hezké a hlavně další WRC vůz ve startovním poli. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!