Redakce - eWRC.cz
2. 3. 2009 20:34 − 8378× − 219

Roman Kresta v Česku s Peugeotem S2000

O čem se již delší dobu spekuluje se stává skutečností. Roman Kresta se postaví na start s Peugeotem 207 S2000.

Jeden z nejlepších českých soutěžních jezdců České republiky a extovární pilot Fordu Roman Kresta se v této sezoně představí v Mezinárodním mistrovství České republiky v rally s Peugeotem 207 S2000. Roman Kresta koncem roku ukončil spolupráci se společností BPA, pod kterou strávil několik posledních let svého soutěžáckého života. Manažer Antonín Charouz, který byl jedním z těch, kteří zajistili jeden rok Kresty v továrním týmu Ford, uvolnil Romana Krestu ze smluvního vztahu, čímž se jezdci z Trnavy otevřely v rallysportu další možnosti působení.

Roman Kresta společně s dalším soutěžním jezdcem Jiřím Tošovským zakoupil soutěžní Peugeot 207 kategorie S2000 od týmu Jana Kopeckého. Francouzský vůz bude bezesporu patřit k té nejkvalitnější technice i díky faktu, že se o něj bude starat nový tým Kresta Racing. Jak již název napovídá, tak další kroky Romana Kresty se budou ubírat nejen na poli soutěžního jezdce, ale také jako managera soutěžního týmu. Špičkový vůz v rukou špičkového jezdce jistě bude představovat velmi těžkého soupeře pro další posádky účastnící se MMČR v rally. Roman Kresta se s novým vozem představí již na nadcházející březnové Valašské rally, kde by mu však měl být více než rovnocenným soupeřem Jan Kopecký s tovární Škodou Fábia S2000, či případně i další jezdec týmu Škoda Motorsport Fin Juho Hänninen.

Komentářů celkem: 219
5. 3. 2009 06:33201
0 0
Marakl: Ty snad žiješ v přesvědčení, že v domácím šampionátu dostali nejlepší auta a kluci ukažte se. Že neznáš jejich začátky bych se být Tebou snažil spíš tutlat než vykřikovat. Na to s čím jezdil se můžeš podívat na jeho stránkách do historie. Pořádně si to prohlídni a pak u dalších jezdců ten postup opakuj obráceně (nejdřív zjistit, pak psát).smajlík
5. 3. 2009 06:39202
0 0
Marakl: U Hirvonena to v MS bylo tak, že dostal šanci u Subaru. Po roce ho vyhodili, protože byli netrpělivý (u Atkinsona pak postupovali už poučeni), pak jezdil se soukromým starším Fordem díky PONSSEE a zajel skvělé závody a tak ho vzal Ford do továrny. Kdyby něco podobného předvedl Roman, taky by měl určitě další možnost.
Ale to jsem zase díky oponování jinde než kam se diskuze měla ubírat.
5. 3. 2009 07:30203
0 0
Uz to ukoncime co??smajlík
5. 3. 2009 08:39204
0 0
Gill: Myslim, ze nemas uplne pravdu. Hirvonen zacal nejprve u Fordu (2003), kde nastoupil po asi 3 startech v MS (2x Clio a 1x Impreza), absolvoval sezonu s umistenimi mezi 6. a 14. mistem a 6x odstoupil. Pote sel do Subaru (2004), kde se malinko zlepsil, ale prece jen jak pises u Subaru byli prilis horlivy na jeho vysledky.. Pak jel soukromy Ford a i nasi Fabii (2005), kdy na sebe upozornil 3. mistem v Katalansku a Ford se rozhodl ho vzit do tovarny (2006).
5. 3. 2009 12:57205
0 0
Gille, dáváš mi do úst něco, co jsem nikdy neřekl. Já se nikdy nevyjadřoval k tomu s čím Latvala nebo Hirvonen začínali v domácích šampionátech. Takže pokud budeš chtít příště reagovat na něčí příspěvek, tak si jej nejprve pořádně přečti, ...pak teprve začni psát. smajlík
5. 3. 2009 18:33207
0 0
marakl...to on cas od casu dela
5. 3. 2009 20:52208
0 0
Marakl: Reagoval jsem na: Naši sponzoři by o ně dávno ztratili zájem a proháněli by po tuzemských tratích možná tak nějakou tu EVO devítku z vlastních zdrojů....
meca: Jsme spolu skončili, tak nereagujsmajlík děkuju.
5. 3. 2009 21:38209
0 0
PRO magic: tak ted čti pozorně za dob totality jediný p.ČUBA (JZD Slušovice) postavilo testovácí polygon (testovalo tam i AUDI ) když s ním Pavlík jezdil za Slušovice p.V.Pech starší ve Slušovicích začínal se š-130rs
(viz.uvedená kniha ) za další ve své době měly Slušovice lepší zázemí něš továrna a co se týká moravských rally prostě tady na moravě jsou ty správné podmínky +lidé a s tím nikdo nic nenadělá a k tomu polygonu
nad obcí Dešná byl ve své době (rallyový svatostánek)
takže jestli seš schopný hledat v automapě tak si najdi obec (vesničku Dešná) a zajed si tam dodnes tam ten polygon je i když ve schátralém stavu a když se budeš nudit tak si najdi v čas. RALLY je tam článek o testování fy.AUDI ve Slušovicích jak to najdui uvedu číslo+ročník ty
zvláštní školosmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
5. 3. 2009 22:09210
0 0
Otázka je proč zrovna Slušovice mohli to co mohli. Jsem mladý na to abych o tom něco věděl,ale někdo z pamětníků by tady mohl říct jestli to jen nebyl výstavní podnik socialismu a proto mohli to,co jiní ne. Na druhou stranu musel být pan Čuba velice schopný když to celé uřídil a slyšel jsem,že továrna mu házela klacky pod nohy aby je nepřekonal. Mě bylo v roce 1989 13 let takže to neberte jako očerňování Slušovic. Spíš budu rád když to někdo uvede na pravou míru abych se něco dozvěděl.
5. 3. 2009 22:27211
0 0
Můj názor...Romana do PCWRC...tam bych ho viděl i na titulsmajlík
5. 3. 2009 22:53212
0 0
bobac:přečti si knížku mistři volantu 2 popisuje V.Pech starší dost pochopíš
5. 3. 2009 23:27213
0 0
Díky,podívám se po ní. Snad ji má někdo ze známých
5. 3. 2009 23:32214
0 0
bobac:kniha stála 290kč a je o J.Janiš,J.Kopecký,T.Tomeček,V.Pech,R.Šenkýř,Š.Vojtěch,T.Vojtěch,P.Bartoš,P.Vojáček,L.Křeček opravdu zajímavé čtení
6. 3. 2009 09:39215
0 0
J130jirin: prosim kdo je autorem zminovane knihy? Ja nasel Dalibora Janka....je to ono? Protoze na netovem knihkupectvi se prodava i za 25Kc, tak mi to nejak nesedi. Ze by to byla ona, ale 10x levnejsi smajlík
6. 3. 2009 11:29216
0 0
Pinocchio: Ano je to tak, já ji koupil asi za 35 korun.
6. 3. 2009 12:49217
0 0
Pánové Roman toho z našich jezdců dosáhl a dokázal nejvíce a tvrdím,že je pořád náš nejlepší soutěžák.Kopecký se mu velice přiblížil a je opravdu dobrý.počkejme si na Vlašku,Bohemku a barumku.to buse srovnání.
Jinak Roman v MS: v 1.pol. velice špátný ale druhá polovina exelentní.pokud se nepletu tak by v druhé části dle bodů skončil na 5.místě.
Pokud mi nškdo třeba namítne ,že Ašín mu byl velkýám soupeřem,tak s tím moc nesouhlasím i když některé závody-viz Bohemka byly vyrovnané.
Měl jednou velké problémy s diferenciálem a také 2x s motorem/malý výkon/ Šušká se ,žen to nebylo jen tak,protože ty problémy nastaly až po Šumavě.
7. 3. 2009 10:39218
0 0
SKODA: Jasně,Ášín je uplatil a oni to Krestovi schválně nastavili jinak. Ty jsi přesně ten zaslepenec o kterých tady píšu. Nenapadlo tě,že někdy to prostě Krestovi nejde? To ne viď? On je přece neomylný.Je mi tě líto , podle tebe začalo rally když začal jezdit Kresta. Jenže už před ním tady bylo spousta skvělých a úspěšných jezdců. Končím tuto diskuzi , ztrácím s vámi čas.
7. 3. 2009 15:00219
0 0
SKODA - můžeš mě osvítit čeho to Roman dosáhl a dokázal nejvíce??? smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!