Ondřej Plšek - eWRC.cz
9. 12. 2008 00:27 − 3794× − 60

Leszek Kuzaj přerušuje svou kariéru

Po sobotní tragické nehodě, při které přišli o život dva lidé, se polský jezdec rozhodnul dočasně přerušit svou kariéru.

Po sobotní tragické nehodě na Pražském rallysprintu, při které zahynuli dva lidé a další byli vážně zraněni, se Leszek Kuzaj rozhodnul dočasně přerušit svou kariéru. Několikanásobný polský mistr tuto informaci sdělil na své internetové stránce.

Celý STT Racing tým vyjadřuje hluboký zármutek nad událostmi této soutěže a vyjadřuje nejhlubší soustrast všem, kterých se tato nehoda dotkla.

Komentářů celkem: 60
9. 12. 2008 10:4921
0 0
Ty lidi někteří co tady furt tvrdej,že si za to můžou ty diváci!H.o.vado já tam byl,musí tě mrzet co si napsal!!!Pořadatelé je nechali napospas OSUDU!!!CHÁPEŠ TO?!!!Přál bych ti,tam stát se mnou...vidět tu hrůzu..Znovu říkám v tomhle případě,se o nedisciplinované diváky nejednalo,stáli tam od začátku jak ovce" na porážkusmajlíksmajlíksmajlík
9. 12. 2008 11:0622
0 0
na pl.youtube je video z cele nehody amaterske...sem to do portalu nedam...nehodi se to....smajlík
9. 12. 2008 11:2523
0 0
Viděl jsem jak na Bohemii vletělo Evo, myslím že to byl nějaký Babík, do diváků na které pořadatel řval at jdou do prdele a ti tam stáli jak ovce na porážku. Na acropolis 2001 vlítlo subaru o zatáčku níž do diváku za páskou Dangerous area a stáli tam jak ovce na porážku. Dospělí lidi nejsou schopni posoudit míru nebezpečí ta zatáčka je ve vysoké rychlosti velmi nebezpečná na mokru podívej se na ty záběry a posud sám kde je vhodné stát a kde ne. Ten jezdec určitě nastoupil na start s tím že si vybral místo na to kde půjde ven ale podvědomím spoléhá na pořadatele a diváky že trat bude bezpečná. Bohužel takové tragedie se mohou stát i na perfektně připravené soutěži což se podle info nedá říci o Praze. Maš pravdu absence jakéhokoliv upozornění na nebezpečné místo udělá z diváků ovce na porážku.
9. 12. 2008 11:5724
0 0
tak ci tak stale je to divak ktory musi posudit kde si stupne a kde nie. Vid priklad v Kosiciach ako Orsak zlysoval usporiadatelske auto uz len preto ze usporiadatel bol pako. Neznevazujem ich pracu, ale stretol som sa s pripadmi, kedy usporiadatel stal vzorovo ako ovca na porazku s pocitom ze vesta z neho robi nesmrtelneho. A preto si myslim, ze clovek MUSI MAT v prvom rade vlastny rozum kde sa postavi!! Cely zivot chodime na rely s vedomim ze tam ideme na vlastnu zodpovednost. Takto tomu bolo aj v Prahe.
9. 12. 2008 12:0425
0 0
Jisté je, že z trojice mozných viníků smrtelného úrazu to nejvíc odnese Lezsek a pořadatelé, kteří stáli v tom místě. Lezska je mi líto on jel závodit, přehnal to a bohužel konec známe. Ještě hůře na tom budou, ale pořadatelé v té zatáčce a podle mě se bude opakovat schéma z bohemie, ale tentokrát to bude horší neb v té zatáčce vyhasly dva životy. Bohužel ten kdo podle mě šetřil na vypáskování a možná i školení pořadatelů ten nikde popotahován nebude, protože zafunguje princip padajícího h.ovna.
Já osobně vidím Lezska Kuzaje až jako posledního z viníků, v jeho kůži bych teď být nechtěl a přeju mu ať se z toho psychického traumatu co nejdřív dá dokupy.
Boban_MK
9. 12. 2008 12:3826
0 0
pelikan: Myslis to mozna dobre, ale vyzniva to tak, ze Kuzaj na tom nestesti nejakou malou vinu nese. To je omyl. Kuzaj neni az ten posledni z viniku, on je naprosto nevinny. Ta nehoda se stala na uzavrene trati a predpokladam, ze jeho vozidlo splnovalo vsechny nalezitosti, ktere splnovat melo. Vic neni treba dodavat.
9. 12. 2008 13:0927
0 0
a ona prý Policie vyšetřuje, zda to není chyba jezdce, to je taková pič.vina smajlík
MPI
9. 12. 2008 13:1928
0 0
willy2.0: věřím, že to musel být hroznej zážitek,ale pokus se zachovat alespoň trochu soudnosti - ten polský fanda určitě nebyl poprvé na rally...a i když se říká ,,o mrtvých jen dobře", tak právě jeho zabila jeho vlastní naprostá nesoudnost při výběru místa na sledování rally, nezávisle na tom, jestli ho někdo vyhazoval, nebo ne. Jen při použití selského rozumu a minimálni znalosti fyziky na úrovni základní školy - stoupneš si na tečnu jakékoliv zatáčky, protože tě nikdo neupozornil, že to je nebezpečný? Já ne. A kdo ano, tak vědomě hazarduje se svým životem.
Samozřejmě, že pokud se je nikdo nepoukoušel vykázat, je to chyba, obrovská....ale v první řadě byla chyba, že vůbec napadlo ty lidi, stoupnout si na takové místo.
MPI
9. 12. 2008 13:2129
0 0
vrco: vyšetřujou se všichni, kdo s tím mohou mít spojitost, ale obvinit ho nemůžou (je to právní nesmysl, jak napsal P.Pospíšil na online chatu na TN.CZ
9. 12. 2008 13:2630
0 0
vrco-když je někdo přejetý čímkoliv,tak to vždy vyšetřuje policie,to bys mohl vědět,to není nic nového pod sluncem.......
9. 12. 2008 14:0531
0 0
Je to veliká škoda to co se stalo.Jak pro rallye tak pro ty co to bohužel nepřežili.Je mi líto i Kuzaje.Jen mi furt nejde do hlavy co tak zkušený pilot blbnul v první vliožce hned po startu kdy nefungují pneu a ještě na takovém povrchu.Škoda ,že tam byli ti lidé!!! Jináč mohl Kuzaj sebrat nárazník , šusplech a přemýšlet nad tím proč udělal tak fatální chybu na závodech kde vůbec o nic nejde.Tím ho z ničeho neobviňuji - vím ,že za to co se stalo těm lidem nemůže.
9. 12. 2008 14:3932
0 0
To Boban_MK:
Samozřejmě Kuzaje neobviňuju, ale prostě jezdecká chyba způsobila celou tu situaci, to je holý fakt. Také proto asi on přerušil svou kariéru, protože s tím musí žít a jestli ten mrtvý byl opravdu jeho kamrád tak tím víc si to musí vyčítat. Ač to vyzní tvrdě souhlasím s tím co je napsáno nad mým příspěvkem.
9. 12. 2008 15:3033
0 0
Kuzi i když je zkušenej, byl vždycky velkej střelec, nikdy nad tim moc nepřemýšlel, prostě jel hranu a takhle to někdy dopadá...
Je mi to všechno strašně lítosmajlík
9. 12. 2008 15:3134
0 0
Asi by bylo dobrý nechat už Kuzaje na pokoji.
Všichni se jdou podívat na rally,aby viděli smyk a jízdu na hraně a od těch pilotů to očekávaji.
Jel rychle,protože byl na závodech a je zcela bez viny.
9. 12. 2008 15:3235
0 0
J.J máš pravdu on opravdu jezdil hranu je to špatné....
9. 12. 2008 15:4636
0 0
nevím proč viníte Leszeka že jeho vinou zabil diváky, dyť ty diváci tam neměli co dělat (a zatím si sedím)
9. 12. 2008 16:4537
0 0
I ten kluk od ktereho to video je stal na spatnym miste, znam tu trat v tom miste rekl bych prefektne, ale i kdybych ji neznal tak si nestoupnu na vnejsek zatacky, kor kdyz je mokro, a zima.Jak proboha muze nekdo vinit jezdce?Nevim jak vy al ja kdyz zavodim vnimam jen trat a rozpis.Nekdo tam na miste nehody kdyz jsem tam byl rikal, proc to nestrhnul vic doprava kdyz videl ze jde do lidi...smajlík
9. 12. 2008 16:4638
0 0
A musim rict ze souhlasim na 100% s RAcKYho prispevkem.
9. 12. 2008 16:5139
0 0
Kvuli par nezodpovednym lidem ted prerusuje karieru jeden z nej jezdcu na svete...Je to skoda.
Walach
9. 12. 2008 17:1940
0 0
Co,nepodpoříme nějakým způsobem Leszka jakožto fanoušci?
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!