Luboš Tenkl - eWRC.cz
9. 12. 2010 14:07 − 3985× − 48

Luboš Tenkl – ještě ke sprintu

Podle ohlasů na můj první článek o XVI. TipCars Pražském Rallysprintu je vidět, že jsem tnul do živého.

"Podle ohlasů na můj první článek o XVI. TipCars Pražském Rallysprintu je vidět, že jsem tnul do živého. Podle toho co jsem si přečetl a podle toho, jak se mi vyjádřili někteří známí je vidět, že většina s tímto názorem souhlasí. Někdo mi v komentářích psal, že kdybych byl obchodník, tak bych počínání ředitele pochopil, že chtěl ušetřit náklady a neposypal. Právě proto, že jsem obchodník a podnikám, toto počínání nechápu. Na motokárové dráze, kterou provozujeme, si nedovolím šlendrián a nějakou nedokonalost. Když by u nás v restauraci kuchař ošidil jídlo, tak ho vyhodím. Právě proto, že podnikám, tak vím, že když od někoho chci peníze, tak mu musím poskytnout služby! Bohužel v Čechách jsme ještě stále zvyklí platit i za zelenej řízek. Já za něj ale platit nehodlám! Za vysoké startovné jsem očekával služby, ale nedostal jsem je!

Teď zrovna koukám na fotbal a napadá mě, jak by to bylo fajn, kdyby se fotbalistům odšroubovaly špunty z kopaček. Na hřišti by se krásně klouzali, motali by se jak mátohy,…to by byla podívaná ! To by ty platící diváky bavilo, to by si na ně zanadávali, jaké to jsou paka, a že takhle hrajou i doma na plácku za barákem… To by pak byl sponzor, kterého si na stadion pozvali, nadšený a určitě by rád dal peníze na takovou trapnost…A nebo, že by ne? V Rallysprortu je to podobné, každý povrch má svá specifika, a proto jsou taky vymyšlené suché, mokré a zimní pneumatiky s hroty na sníh. Nejezdí se na hrotech na asfaltu a nejezdí se na mokré gumě na suchu. Když nemůžu zajistit, aby se jelo s hroty, tak zajistím, aby trať byla k závodění na jiných pneumatikách. To znamená, že trať posypu nebo z ní odstraním sníh. To se ale na sprintu nestalo a v tom je ten problém.

Pokud někdo říká, že jízda čtyřicetikilometrovou rychlostí na sněhu ho bavila víc než jízda na suchém či mokrém asfaltu, tak nikdy nebyl na rally. Nebo snad chcete říct, že pohled na bezvládně klouzající se auto je lepší, než na řízený rychlý průjezd zatáčkou ve smyku? A že to bavilo jezdce? Za vzor show byl v Praze dán Martin Semerád, kterému to na kluzkém povrchu jde jako málokomu. Podívejte se na jeho onboard tady a pusťte si zvuk, jak ho to klouzání baví… Ředitel sprintu se prostě jako obchodník nechová. Obchodník chce vydělat a ví, že pokud poskytne dokonalé služby tak vydělá na konci víc. Ví, že budou spokojení jezdci, rádi si připlatí, aby mohli na skvělém závodě startovat, a že budou spokojeni diváci a nebude jim líto sáhnout hlouběji do kapsy, pokud uvidí pořádné závody.

Letos se třeba ještě na sprintu vydělalo, ale příští rok to se stejným přístupem může být jinak."

Luboš Tenkl

Komentářů celkem: 48
9. 12. 2010 18:4121
0 0
Už jen dovětek: Řeknete, že jsem jojo, ale jestli auto jede čistě na asfaltu 200, nebo 40 na sněhu smykem, vyberu si sníh. Tan se ukáže, že třeba Pech umí prostě na všem a jiní třeba ne. To je taky proč koukám na PR 2010. Na hřeby je třeba vyjímka (nejsou ze zákona povoleny) a kdo by vyjednával vyjímku na sníh, když je velká pravděpodobnost, že ho v Praze moc nebude? Šumava by byla něco jiného. V pův. termínu. A znova opakuju - hřeby by se vytrhávaly, všude na ně nebyly podmínky. Už vidím ty nadávky.
9. 12. 2010 19:0222
0 0
Láďa 60: Banů bylo uděleno poskromnu.smajlíksmajlíkOpět hláška o Zlatého Zoltánasmajlík(Zoltáne promiň,nemyšleno špatněsmajlík)
9. 12. 2010 19:0723
0 0
Tenkl nemusí někomu "sednout",lecos se mu nelíbí a řekne to hodně nahlas.PR se pořádá,protože je to byznys a asi velmi,velmi dobrý.Divák ani závodník nemá nejmenší důvod tolerovat nekvalitní službu,protože za ní platí a platí hodně.Pokud se divák bezpečně nevyškrábe vchodem na stadion,když je problém pohybovat se po servisu,jeli problém danou trať vůbec projet ,je TO ŠPATNĚ a můžu mít pozitivní myšlení a optimistický pohled jaký chci.
Osobně mám pocit,že v tomhle sportu chybí víc Tenklů (zkušeností s těma přizdis....ma žvanícíma "za rohem"mám docela dost)a od základu se přiblížit rozvinuté,svobodné a bez potřeby někomu lézt do pr...e společnosti.
9. 12. 2010 19:4624
0 0
po letošní Německé rally Hirvonen dost kritizoval pořadatele za nebezpečné betonové kvádry lemující silnici. Pár dalších jezdců zvučných jmen se k němu přidalo. Myslíte, že budou betonové kvádry na příští rally pryč ? Samozřejmě že nebudou ! Myslíte, že Hirvonen nebude startovat na příští Německé rally, protože neodstranili betonové kvádry ? Samozřejmě že bude !

Ano, jsou to odlišné případy, ale ... smajlík
jac
9. 12. 2010 20:1125
0 0
Nejde mi do hlavy,proč se to tu pořád řeší.....můžu nesouhlasit s Lubošem a dalšíma v hodně věcech,ale nestojí mi to za to se tady nad tím zavzdušňovat....lepším řešením by bylo Petra naložit do auta, odvést ho do Radotína,nalít kořalku,do očí si vynadat,říct si,co bylo špatně a zamyslet se,co změnit. Že ČH "zk......" časoměřiči,taky moc lidí neví a je zbytečné tady "blít",co všechno je špatně,pojďme řešit,co udělat lépe. Nakolik si to p.Mihule vezme k srdci nedokážu posouditsmajlík,ale je to konstruktivnější,než to,co se doposud děje,dle mne,zbytečně.
Teď jsem si přečetl krásný článek na IDNESu, že češi propadají anticikánismu,ale řekl bych,že češi propadají antivšemu smajlík
9. 12. 2010 20:3526
0 0
Souhlasim s Vama!smajlík
9. 12. 2010 22:5727
0 0
Břicháči se se chcou povozit,jakozažít ten správný adrenalín jako spolujezdci.Není problém,řekne pan Mihule,odtoho je to můj podnik.Máte lováče?Máme,řeknou břicháči.Kolik?Tolik.Málo.Víte co?Dáme třipade na pátek a sobotu,dvěpade na sobotu a třipade na pátek.I tak se stalo.V pátek přišlo třista diváků,v sobotu nevíme,jelikož si tam každý chodil kudy a jak chtěl .Pane Mihule,dopilovat!
p.s. předloni v pátek na Strahově jsem byl svědkem dialogu nejmenovaného jezdce se zadním náhonem s panem Mihule(nebyl to pan Tenkl).Nebyl to vlastně až tak dialog.Závodník přijede na startovní čáru.Pan M.-K..,ty č..,ještě jednou a končíš.Pan závodník,jindy odbojný,si naštěstí uvědomil pro mně utajený prohřešek,polepšil se, neodmlouval a za odměnu mohl odstartovat.
p.s. na druhou-letos jsem po dlouhé době musel vynechat,ale i když to mám s Globusem cca 400 km a ještě k tomu mě pražský rallysprint dlouhodobě sere,příští rok zase přijedu.Víte proč?Bo. howg
10. 12. 2010 02:5028
0 0
Láďo opět perla. Nezbývá než souhlasit. Já tam nikdy nebyl a nikdy nebudu.
Nik
10. 12. 2010 07:1129
0 0
Láďa 60 [9.12.2010 17:47:24]
Váš příspěvek vtipný, zdá se mi. Jen to poslední káravé souvětí, mohl jste si celkem odpustit.
Dělat něco pro věc musí především ten, kdo kasíruje, (jak již bylo panem Tenklem zmíněno). Vy na "mezi" jste zaplatil mnohonásobně méně, než startující. Také nevím, kdo Vám na sprintu dělal společnost, zřejmě to ale nebyli významní obchodní partneři či sponzoři. Takže Vaše případné rozpaky z akce nezamrzí toli, jako jejich, že....
10. 12. 2010 07:5730
0 0
Ve svém předchozím příspěvku jsem pouze shrnul to, co se komu nelíbilo. Můj pohled na věc jsem napsal zde: http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=15634&title=prazsky-rallysprint-a-nekolik-divackych-postrehu. Nechci se rýpat v tom zeleném řízku, o kterém se v článku píše. Připadá mi, že autor za něj letos zaplatil pln vědomí opět a dokonce za ten loňský, který již loni odmítnul.
Nik: jestli čteš i články pod čarou, tak jsi musel zjistit, že z akce nemám vůbec žádné rozpaky. Pokud je někdo má, tak se divím, proč tam opakovaně jezdí, když je to údajně neúměrně drahé a nepoměrné k užitné hodnotě. Byl jsi v Praze se podívat? Četl jsi napsané články a komentáře k sprintu?
Pražský sprint je prestižní podnik, pokud o něj budou mít sponzoři, partneři a jezdci zájem, tak se jezdit bude. Určitě nejsou rozpačití z toho, že se jelo v zimě a na sněhu.
Nik
10. 12. 2010 08:2931
0 0
Láďa 60 [10.12.2010 07:57:23]
Na sprintu v Praze jsem byl pouze 2x. Letos ani loni už ne, předcházející zkušenosti mně odradili. A bez ohledu na mé subjektivní dojmy je zjevné, že málokterý podnik má ve své historii tolik průserů, jako tento. Pro mě je prestižní podnik Barumka, nebo Bohemka. Jestli pro tebe Pražký rallysprint, zjevně žijeme každý v jiném světě.
10. 12. 2010 08:4632
0 0
jac: O chybě(chybách) v ČH jsem věděla, zjistila jsem to 18.11.2010 ještě s jedním nejmenovaným kolegou č., informovala jsem o tom prostředníka, který informoval pana ředitele. Že nic nebylo opraveno jsem zjistila až v sobotu na startu Karlíka, kde mi auta přijely o 10 min dřív a mě hned v pátek nedošlo, že chyba zjištěná v minulosti nebyla odstraněna. Mohlo mi to dojít už v pátek, čas na ruční přepsání JV jsem měla, ale fakt nemůžu myslet na všechno, na problém jsem upozornila, myslím si, dostatečně dopředu, kontrolovat napravení mě prostě nedošlo, nikdo není dokonalý. Takže asi tak, jo? smajlík
10. 12. 2010 11:1833
0 0
Byl jsem na sprintu. Dal jsem si svařák a klobásu ( bez chleba). Měl jsem si vzít ponožky přes boty abych se tam nezabil. A na stadióně??? ještě že tam dávali Rally magazín na kterej sem si sed, když jsem si slavnostně proházel sedačky. smajlík
10. 12. 2010 11:2634
0 0
Podle mě má prostě Tenkl taky pravdu.Nemusím se to u tom rozepisovat jako Láda 60 ,ale jestli si něco zaplatím at já jako divák nebo jako jezdec tak za to chci adekvátní kvalitu....to je přeci normální.
A ty keci proč na ten sprint jezdíš když se ti to nelíbí.....Víte proč ,protože jsem tak velký fanda relly ,že se stejně nechám synem přemluvit a stejně tam jedu a to ,že se mi pak něco nezdá bohužel zjistím vždycky když už tam jsem a víte proč příští rok jedu znovu, protože se zase synem nechám překecat zase jedu v domění ,že ted už to bude fekt lepší a co zjistím ,když už tam zase sem,že to je zase v pr....smajlík No a víte proč pojedu příští roksmajlíksmajlík
10. 12. 2010 15:4135
0 0
RAcKy: Ne, tak to už fakt netuším smajlík
10. 12. 2010 16:3836
0 0
Nevhodný příspěvek byl odstraněn. Redakce eWRC.cz
10. 12. 2010 17:1737
0 0
Nik: Proboha, jak můžeš srovnávat Barumku či Bohemku s Pražským Rallysprintem.smajlík Ten se dá srovnávat se Setkáním mistrů v Sosnové. A průsery??? Tak pokud vím, tak průser byl jen jeden a to se může stát kdekoliv. Prestižní podnik to je z jiného hlediska...sponzorského.
11. 12. 2010 01:2938
0 0
No já myslím, že pan Tenkl se moc dobře baví když to tady čte, možná dokonce lépe, než na trati smajlík
Jinak Láďa Kopelent to vystihl přesně, já měl z akce podobné pocity smajlík
Taky mě baví kolik lidí si tady stěžuje, ze nebylo posypané strahovské parkoviště, resp. servisní zona. Já už fakt padnu. Rally se zřejmě už stává definitivně undergroundovým sportem pro pár úchyláků v republice, kterým nevadí, že se občas někde něco klouže, ať už auta nebo lidi, a zbytek se raději zamkne zavře doma a počká do léta až nebezpečenství pominou a oni se budou moci projít po městě na suchu a ještě zadarmo! To bude paráda! Tešíte se taky?
11. 12. 2010 08:0339
0 0
pan Tenkl mě neskutečně baví..co jsem si přečetl pod jeho článkem za komentáře,tak převažovali zasejc ty,že lidi to bavilo,bylo to jinak bylo to "nabílo" a holt to klouzalo,jo a taky jsem si přečetl,že on,věčný stěžovatel a v mých očích potížista "vždy a všude" žádný sport nepředvedl,tak vůbec nechápu,proč tady jede takovýhle ventily...ale to je můj osobní pohled.
Co se týká pouček o podnikání v tom má naprostou pravdu.
Na sprinty jsem jezdíval od dob kdy to začalo,ale v posledních letech už to není pro mne co to "bejvávalo"...ale pro gustusmajlík
11. 12. 2010 09:2840
0 0
Staci se podivat na onboardy, ani na tom sprintu nemusim byt. Onboard z Valdova wrcu mi ani neprijde co ridi za super techniku. Jel s tim co to slo, ale krasa tohoto sportu to rozhodne nebyla. Jak na tom nejsou obuty ty spravne kola, tak je po rally... Maji povolit hroty,kdyz vidi co je na ceste za povrch a kdo na hroty nema,tak rally nepojede. A to nemluvim o bezpecnosti. Proc v nasi zemi vsechno okecavame. Proc se konecne neco nezmeni. S nazorem pana Tenkla souhlasim!
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!