Ondřej Plšek - eWRC.cz
12. 7. 2011 21:55 − 3085× − 26

I příští rok bude na Rally Acropolis noční zkouška

Promotér soutěže má v plánu i v roce 2012 uskutečnit na Řecké rally noční rychlostní zkoušku, Daniel Elena ale není příliš nadšen.

Pořadatelé Rally Acropolis mají v plánu uspořádat i příští rok noční rychlostní zkoušku. "Nevím, proč bychom to neměli znovu udělat. Nemohlo to dopadnout lépe," řekl promotér soutěže Pavlos Athanassoulas wrc.com. Dle jeho prohlášení byl noční test perfektně naplánován a zorganizován.

Jenže v noci nemohl vystartovat vrtulník a kontrolovat tisíce diváků, kteří se na tuto zkoušku vydali podívat. Vše ale dobře dopadlo a i proto by se i příští rok mělo jet v Řecku za tmy. Ale ne všichni sdílí nadšení promotéra. Nespokojen byl například spolujezdec Sebastiena Loeba. "Problémem je prach," postěžoval si Daniel Elena. Pokud se jede v noci na mokré šotolině, jako například ve Velké Británii, tak k problémům nedochází. Ale v Řecku se prach mezi stromy držel i navzdory tříminutovým odstupům. "Koncept je dobrý, ale ne pro Řecko, kde prach může překážet každému," dodal spolujezdec z Monaka.

Komentářů celkem: 26
14. 7. 2011 19:2621
0 0
GiLL:Rossiho jsem použil pouze jako příklad,jak moc dneska rozhoduje materiál.Ten anglán asi neměl motorku,která byla v té době na špici,nebo ano?Jak je to v závodech,co se u nich tak dobře usíná?Ano myslím F1,tam se špička nemění podle momentální formy materiálu?
S tím soustředěním seš úplně vedle,určitě jsi viděl třeba na Korsice vyčerpaného Toivonena nebo Aléna v péči terapeutů.Není divu,osumdesáti kilometrová erzeta chybu neodpustila a kolik jich denně jeli?Nebo RAC bez rozpisu s béčkem?Monte,kde se na RZ měnily pneumatiky.Nediv se minutovým odstupům.
Nic mě zatím nepřesvědčilo,proč se dneska nemá jezdit v noci a že se spíš nefňuká než závodí.
14. 7. 2011 19:3422
0 0
Jistěže byli vyčerpaní, ale to nemá co dělat se soustředěním, jde i o pitný režim, horko... a že jezdci dřív si neřekli, že se jim něco nelíbilo, to je taky nesmysl. F1...záleží na technice, ale tomu pomáhají i jezdci. Ti nejlepší dokáží dostat tým nahoru. S Rossim si přestřelil, protože ten vytáhl s Burgessem nahoru předtím Yamahu, která neměla žádnou šanci na úspěch a kupodivu Rossi s ní hned dal titul. Musíš se na to dívat i jinak než jen od TV, pokud to chceš pochopit, jinak je to opravdu jen kroužení jezdců po trati podle toho, kdo sedí v jaké káře, ale ono to tak jednoduché není a on ten Schumacher (dříve) či v motorkách Rossi vyhrávali na tom, na čem se podíleli a ne jen, že sedli na nejlepší materiál a vyhrávali.
14. 7. 2011 20:0223
0 0
GiLL:Máš pravdu,tenkrát nebyl RED BULLsmajlíka Šumák je dneska už vyčichlejsmajlíkMotorky mě tak neberou,ale v TV jsem párkrát viděl,že moc vpředu nejel,ale fakt jem ho použil jenom jako příklad.Mimochodem ,viděl si film V zajetí rychlosti?Není to pohádka a takhle vidím "závodníka".
14. 7. 2011 20:0524
0 0
Jasně, mám to na DVD, jistě byl to odvážný chlapík, ale je to opět o něčem jiném.
14. 7. 2011 23:2725
0 0
Stig: nic ve zlém a respektuju, že každý má právo na svůj názor, ale i přes to , že uvádíš řadu faktů, máš přehled a dost pamatuješ, tak často vytrháváš věci z kontextu a mícháš páté přes deváté, ale i tak jsem rád, že si tady můžeme pokecat. Měj sesmajlík
15. 7. 2011 12:1326
0 0
milín60 a GiLL:píšu trochu ve zkratkách o věcech,které jsou na celou knihu,nicméně pro můj názor hovoří fakta z historie a podle nich vychází dnešek jako odvárek.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!