Mikkelsen vítězem na Kypru i celého šampionátu IRC

Andreas Mikkelsen si udržel první příčku až do konce závěrečné soutěže šampionátu IRC a stává se vítězem celého šampionátu.

Andreas Mikkelsen na Škodě Fabia S2000 si udržel první příčku až do konce závěrečné soutěže šampionátu IRC a stává se vítězem celého šampionátu. Ke svým 111,5 bodům si připočítává dalších 50 za vítězství zde na Kypru (neslavně známý koeficient 2) a šrtne si tři nejhorší výsledky, což pro něj znamená titul mistra International Rally Challange pro rok 2011.

Věnec za druhou příčku si z Kypru odváží český pilot továrního týmu Škoda Motorsport Jan Kopecký, pro tentokrát navigovaný Pavlem Dreslerem. Kopecký dokončil se ztrátou více než minutu a půl, a prohrou s Mikkelsenem přišel o titul šampiona IRC. Třetí příčka na Kypru patří Patriku Sandellovi, taktéž jako oba rychlejší piloti na Škodě Fabia S2000.

Zítra čeká na posádky bonus v podobě Golden stage, kde se již nejede o body do šampionátu, ale o finanční prémii. Zde se představí i odpadlíci z předešlích dní, do nedávna potenciální možní vítězové šampionátu IRC, Juho Hänninen či Thiery Neuville, kteří své šance na titul promarnili v předchozích dnech.

Kompletní výsledky si můžete prohlédnout jako obvykle na stránkách ewrc-results.com

Komentářů celkem: 68
6. 11. 2011 18:08
0 0
Nikdo, kdo tu šel proti mně, mi nevysvětlil, co je na tom dobře, aby soutěže měly koeficient, takže je to čistě jen ten komerční zájem a umělá snaha umožnit více jezdcům boj o titul, která tomu ovšem sportovně ubírá.
kirra
6. 11. 2011 18:55
0 0
Já myslím, že tady proti Tobě nikdo nešel, jen ses dobrovolně pasoval do role toho zajíce na lovu...a to víš, že si každý rád picnesmajlík Ale teď budu mluvit vážně, máš pravdu v tom, že takový systém bodování devalvuje celosezónní snahu, ale na druhou stranu, Mikeš prostě neskutečně vyrostl a na jeho jízdu je radost pohledět. Můj názor opakovat nebudu, protože je na úvodu této debaty.
Ale něco jiného by bylo, pokud se s tím nechceš smířit tak jako většina z nás lenochů. To potom poskládej argumenty, sepiš petici, kontaktuj redakce významných sportovních serverů, ewrc jako první samozřejmě, potom také redakce zahraniční, sesbírej několik tisíc sympatizantů a šup s tím k promotérovi ... a můj tip, nic se nestane smajlík
6. 11. 2011 19:23
0 0
To by mě tedy zajímalo, jak jsem se do té role pasoval, ale to už je jedno. smajlík
6. 11. 2011 19:32
0 0
Jinak máš pravdu, že to by bylo nejlepší dělat nějaké petice, ale tak nějak spoléhám na to, že je to všeobecně známé, že to spoustě lidí jde proti srsti a možná to dopadne jako jednoroční pokus jako u spousty pravidel v motorsportu (obzvláště v F1). Kdyby skotsko a kypr nevyhrál jeden jezdec, tak by to ani nebylo tak markantní, ale tímhle vznikl fakt extrém, co bije do očí, víc se ten systém využít nedal.
6. 11. 2011 19:34
0 0
Do téhle role ses bohužel pasoval sám Jako neohrožený ochránce! Honzy Kopeckého.
6. 11. 2011 19:46
0 0
No a tak to právě vůbec nebylo. Rada pro příště - pořádně číst, nedomýšlet si a věcně odpovídat. Jediné, co jsem řekl, že Kopecký měl lepší výsledky, což ošem platí i pro Neuvilla, Hänninena i Loixe, čímž jsem neochraňoval Kopeckého, ani nehanil Mikkelsena, pouze tím zkriizoval systém, který něco takového umožňuje, nic víc.
6. 11. 2011 19:59
0 0
..už prosím nereagujte, to je marný boj....
6. 11. 2011 20:54
0 0
Vždyť nebojujeme, přeci si tu všichni myslí, že jsou koeficienty špatně, jak jsem se doslechl, ne? Panuje naprostá shoda. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!