Hirvonen: Mým jediným cílem je vítězství

Mikko Hirvonen ztrácí na Sebastiena Loeba před posledním dějstvím ve Velké Británii 8 bodů.

Mikko Hirvonen ztrácí na Sebastiena Loeba před posledním dějstvím ve Velké Británii 8 bodů. K zisku titulu musí nejen vyhrát samotnou britskou rally, ale i Power Stage a získat tak plusové body navíc, které mu pomůžou přeskočit francouzského soutěžáka. Loeb útočí na zisk již osmého titulu.

"Jediné, co mohu teď dělat, je vyhrát rally. Pokud se tedy nestane něco neočekávatelného s Loebem, ale od začátku je mým jediným cílem vítězství. Pokud bych vyhrál šampionát, znamenalo by to hodně pro tolik lidí. To je důvod, proč jsem tady. To je můj cíl, co jezdím rally – být nejlepší a vyhrát světový titul. Byla by to ideální odměna pro celý tým, který pracuje dobře. Také pro mě a moji rodinu a všechny ty lidi, kteří mi pomohli od začátku mé kariéry. To by bylo ohromné," zasnil se finský závodník ve službách Fordu. Výhra v soutěži mu ale ani k tomu nemusí stačit, musí zvítězit i v poslední rychlostní vložce Wales Rally Great Britan – Power Stage – a připsat si tak plusové body.


Loni dojel Hirvonen v Británii až čtvrtý.

Francouzský šampion Sebastien Loeb nabádá k ostražitosti. "Mikko je v těchto situacích psychicky velmi silný. Nepodceňujte ho. Nemá co ztratit a bude chtít využít své šance. Bude tlačit hned od začátku a určitě bude udávat tempo závodu," myslí si Loeb.

Jak to dopadne, to se dozvíme v neděli odpoledne.

Komentářů celkem: 39
8. 11. 2011 11:141
0 0
Hirvonen si titul nezaslouží!
8. 11. 2011 11:142
0 0
kurnikšopa, ale přál bych mu to, i když tento rok nepředvádí nic extra
8. 11. 2011 11:193
0 0
Je pravda, že za letošní sezonu si to nezaslouží, ale přál bych mu to stejně. Bohužel si myslím, že ani na tomto podniku nebude na špici závodu. Říkám to nerad, mám ho rád, ale na titul prostě asi nemá.smajlík
8. 11. 2011 11:444
0 0
ještě že v MS neexistují koeficienty... to by se pak zase někteří mohli utlouct po tom, kdo si titul zaslouží víc smajlík
8. 11. 2011 11:565
0 0
dle mého názoru pojede Mikko také o setrvání Fordu v MS, což si všichni přejeme. Pokud vyhraje,půjdou dál...
8. 11. 2011 12:076
0 0
Malá připomínka k formální správnosti článku. Mikko nemusí vyhrát ani soutěž, ani Power Stage. Podmínka zisku titulu je zcela jednoduchá, v součtu získat o 9 bodů více než Loeb.
8. 11. 2011 12:107
0 0
jonas3: ježiš to je zas někdo urýpanej, přečti si hned druhou tučně psanou větu ještě jednou, to pak snad musí být každýmu už jasný,ne?!
8. 11. 2011 12:148
0 0
_WRCař_: nebo se jen pozastavovat nad tím, že titul nemá výsledkově nejúspěšnější, což nemá se zaslouženími konkrétních jezdců nic společného. smajlík

Je zváštní, že Mikko má takhle velkou šanci zrovna v sezóně, kdy se mu vůbec nevedlo. Možná za tuhle si jej nezaslouží (a to hlavně proto, že ho Latvala 3x poštěl, sám o sobě by to nedal), ale aspoň to je podle rovných pravidel celou sezónu, takže ten, kdo získal za celou sezónu nejvíce bodů, měl i nejlepší výsledky (až na power stage, která v tom dělá trochu bordel, tam se však odmění ta absolutní rychlost), pročež jen doufám, že ten tiul někdy získá, protože toho za poslední léta předvedl fakt hodně a vůbec bych se nezlobil, kdyby to bylo teď - tak nějak za celou tu dobu. smajlík Navíc jak už tu bylo zmíněno, hlavně pro Ford by to bylo dobře.
8. 11. 2011 12:199
0 0
Jestli udělá titul, tak by ho pak v tichosti měl dát Latvalovi
8. 11. 2011 12:5110
0 0
Tom_Ass: urýpaný, neurýpaný. Je prostě fakt, že to co se píše v článku, není pravda. A jelikož je eWRC.cz můj nejoblíbenější rally server, a jelikož ho chápu jako server fanouškovský (nekomerční), tak jsem si dovolil upozornit na chybu a přispět tak ke zvýšení kvality článků zde zveřejněných.
Představ si hypotetickou situaci, že tohle bude pro někoho první článek, který si zde přečte. A jelikož to bude rally novic, tak co si asi bude myslet po víkendu. kdy Mikko dojede třetí, nezíská na PS ani bod a bude mistr?
8. 11. 2011 13:0911
0 0
Hirvonen před Loebem vyhraje soutěž i power stage(Loeb druhý i v závodě i v PS) tak mají stejně bodů ne?A titul má Loeb za více vítězství ne?
8. 11. 2011 13:2412
0 0
Pořád jsem přál Hirvovi, ale letos opravdu ne. Citrony porazit nedokáže.
8. 11. 2011 13:4713
0 0
Je to napínavé do poslední soutěže, bez koeficientů, bez škrtání-a to vyhrávají(mimo Švédska a Austrálie) jen dva jezdci.
Loeb i celý Citroen mají k Hirvonenovi respekt a berou ho jako velkou hrozbu.
Pokud Hirvonen na titul nedosáhne, doufám, že Ford neudělá tu chybu, aby skončil. Nevím, jestli Citroen ve Španělsku Ogiera "plánovaně odstavil od titulu"(před jeho přetřásaným odchodem?), ale je jasně vidět, že ani Citroen nemá patent na stálé vyhrávání.
Osobně si myslím, že o budoucnosti=pokračování Fordu je už rozhodnuto(na základě výsledků posledních měsíců) a čeká se jen na konec sezóny-možná kvůli tomu, aby toto "zveřejnění" mělo náležitou mediální odezvu, možná proto, aby oznámili nové jezdecké složení na další sezónu.
8. 11. 2011 14:1914
0 0
No může se také stát, že když omylem Mikko vyhraje, tak právě Ford odejde, protože bude na vrcholu.

Ale o tom se dá jistě spekulovat do nekonečna, v každém případě Mikko musí zajet svůj životní závod pro titul.

milín60 vidím to podobně. smajlík
kirra
8. 11. 2011 15:0616
0 0
Hele Jeníku, nemám fejsbůček, ani mít nebudu, ani kvůli fordu. Tak prozraď o co jde.
Jinak opět souhlas s milínem, a stejně jako hodně z nás, budu Mikkovi držet úplně všechno, ať to klapnesmajlík
8. 11. 2011 15:0717
0 0
jonas3 máš pravdu,nevim co se Tom-Ass nelíbí a když budu chtít rýpat,tak at si Tom Ass přečte tu svou tučnou větu ještě jednou,nebo já ti jí raději sem napíšu ,,Pokud se tedy nestane něco neočekávatelného s Loebem, ale od začátku je mým jediným cílem vítězství"
a jak píše Martin48,ani to vítězství mu nemusí stačit,takže to tak jasný asi neni,že ? smajlík
8. 11. 2011 16:0918
0 0
kirra fejsbůček nepotřebuješ, stačí ti foťák a maila smajlík
8. 11. 2011 16:2419
0 0
Jestli vyhraje Hirvo,třeba k vůli odstoupení Loeba,tak je podle mě ostuda aby si ten pohár vůbec převzal,prostě je to podvod-byl pouštěný,jestli má ten kluk nějaký charakter,což doufám že má,tak se ten titul ani nepokusí takovýmhle způsobem získat-protože by neměl žádnou cenu!!!Ale nemůže to říct veřejně,protože je to pro ford reklama,titul to je prostě velká prestiž.Ale on na něj prostě NEMÁ
8. 11. 2011 16:2920
0 0
Alexevo9: á, řiťolezec smajlík) btw nechápu, co jsi mi tím chtěl dokázat, že jsi sem tu větu opsal? smajlík
jonas3: no, pokud se v tom chceme rýpat, tak mu nemusí stačit ani vítězství v soutěži + v power stage smajlík
Hirvonen celkově 214b. + 25b. výhra + 3b. power stage = 242b.
Loeb celkově 222b. + 18b. za 2. místo + 2b. power stage = 242b. a to, pokud se nepletu, stejně znamená zisk titulu pro LOEBA.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!