17. 11. 2011 10:41 − 4409× − 96

Budoucnost Jana Kopeckého zatím nejistá

O tom, zda a kde bude Jan Kopecký jezdit příští rok, ještě není vůbec rozhodnuto.

O tom, zda a kde bude Jan Kopecký jezdit příští rok, ještě není vůbec rozhodnuto. V rozhovoru pro web ircseries.com přiznal, že o jeho budoucnosti se teprve jedná. "Samozřejmě bych chtěl jezdit i příští rok, ale zatím vůbec nevím, protože stále nemám smlouvu, uvidíme," uvedl trochu neurčitě Jan Kopecký.

Letos to měl být právě on, kdo měl získat pro Škodu Motorsport titul v IRC. V posledních dvou soutěžích se ale přes něj přehnal Andreas Mikkelsen a Jan Kopecký tak skončil potřetí za sebou "jen" druhý v šampionátu IRC. "Tento rok to bylo hodně těsné a o první místo jsme přišli vinou nového bodování. Ale bylo to pro všechny stejné."

Komentářů celkem: 96
17. 11. 2011 13:27
0 0
Zdenekkl: Tam je na vině to, že málokrát starotva, ale jinak třikrát vyhrál (Andreas ale jakoby 3,5krát, ačkoliv dojel první jen dvakrát) a pak tam má 2. a 3. místo, plus nevydařené MC a pak právě havárie na nejnešikovnějším místě, takže tu výsledkovou bilanci fakt nejlepší má, teď nehovořím o tom, jak by to dopadlo za běžné podoby bodování jako v úplně všech jinýc sportech.
17. 11. 2011 13:31
0 0
pánové, já vim, že sme tady většinou chtěli, aby Honza do třetice měl zlato a že mu to všichni přejeme. Ale věděl jasně, že letos to je jinak. On je pravidelný dojížděč v TOP5. Ale to letos prostě nestačí. Pokud se počítá jen 7 výsledků a dvě poslední soutěže mají body navíc, pak je jasné, že ometat celej rok bednu nestačí. že to prostě musí rvát o vítězství. Tohle hašteření v diskuzi nemá cenu. Měl víc vyhrávat. Minimálně na začátku sezony mohl jít víc do rizika. Vždyt když by se jednou nebo dvakrát vyboural, tak by se nic nedělo, ty nuly by se mu škrtly, ale co kdyby se nevyboural, pak by s tou dravostí třeba i vyhrál. Tak z toho nedělejte kovbojku. Prostě taktizoval a na to letošní sezona vhodná nebyla
17. 11. 2011 13:34
0 0
Skrtani bodu (nej vysledky je v rally s prestavkami uz asi 25 let), takze ho povazuju za normalni a sberatele druhych a tretich mist hyena zpusobem by mistry byt nemeli. Proto to je.. Ale koeficientove nasobeni bodu vysledky zkresluje. Takze ma pravdu Shacki, nejlepsi byl Hanninen.smajlík
17. 11. 2011 13:59
0 0
Myslím si,že o titulu rozhodla Kopeckého chyba na shakedownu na Ypres,tam by zajel pěkný výsledek...Ale to už je pryč prostě mistr je Andreas a hotovosmajlík
17. 11. 2011 14:04
0 0
Bodování jen X podniků = uspokojení pořadatelů soutěží a zároveň ušetření nákladů jezdců.
Koeficienty pro poslední soutěže = napětí až do konce.

Bohužel když spojíte oba dobré nápady dohromady získáte tím paskvil. Kdyby byly koeficienty jen celočíselné a body z těchto soutěží by "zabírali" více místa v počítaných soutěžích (tj. výhra v soutěži s koeficientem 2 by byla za 50 bodů, ale už by se mohlo započítat jen dalších 5 výsledků), tak bych to i chápal. Takto je to bohužel dosti nešťastné.
17. 11. 2011 14:14
0 0
Beg: To je zajímavý nápad, to mě nenapadlo.
17. 11. 2011 14:19
0 0
Nemam nic osobniho proti Kopeckemu, ale kdyz uz tady nekteri rikate "Co kdyby?" Takze, kdyby na Kypru dojel Neuville a Hanninen, tak Honza by nejspis skoncil az ctvrty na Kypru a tudiz by ani neskoncil na druhem miste v sampionatu. To, ze se rozhodovalo na posledni soutezi? Co je na tom spatneho. Bylo to tak dano jiz od zacatku. Kazdopadne pocitaly se i ostatni body ze sezony preci, i kdyz nektere se skrtaly. To je ale jedno. Aspon to takhle bylo zajimave az do konce, az do poslednich metru. To, ze nevyhral Kopec, neda se nic delat, ale jsou tak daleko lepsi jezdci, bohuzel, ale je to tak! Neuville, Hanninen, Mikkelsen, Ti jsou jezdecky jinde. A na zaklade, ktery z jezdcu ma najeto a kolik uz toho odjel Kopecky, tak by si s prominutim mel s nima vytirat zadnici. Nejake ty svety preci uz ma take za sebou a vysledky take spatne rozhodne nebyly. Ale ostatni jsou se vic a vic vyjizdeji a zrychluji, zatimco Honza stagnuje a jezdi da se rici jiz nekolik sezon podobne s minimalnim postupem kupredu. Titul je kazdopadne ve spravnych rukou!
17. 11. 2011 14:26
0 0
No trošku všichni zapomínáte , že Honza musel narychlo změnit spolujezdce a to mu asi taky moc nepomohlosmajlík
17. 11. 2011 14:27
0 0
S tím nikdo problém nemá, Juho, Thierry i Loix měli lepší nebo přinejmenším podobné výsledky jako Andreas, takže kdyby měli titul, no problem. Ani nikdo nepopírá, že ti jezdci jsou rychlejší než Kopecký, jde o to, jak kdo skončil v celém mistrovství v závislosti na tom, co skutečně odjel. smajlík
17. 11. 2011 14:52
0 0
Myslím že násobit bydy je blbost. Proč zrovna na dvou soutěžích kde to Kopejdovi nejde. Proč nebyl doubel třeba na Barumce. Není pravda že podmínky mají všicni stejné. Každému jezdci do jde všude jinak.
Kopejda je nejlepší unás nevěřím že sněj bude mistr světa ale chtěl bych vidět kdo by dokázal v továrnín teamu toho zajet víc než on ?
17. 11. 2011 14:55
0 0
Bohužel započítávání jen top výsledků moc nákladů neušetří. Ten kdo chce uspět, jede stejně všechno, pak se mu něco škrtne, takže jel "zbytečně" a jen plýtval penězi. Dopředu si říct, co pojedu-a rovnou vyhraju, to asi nikdo nepředpokládá. Ono, ale jenom "sbírat" body nestačí ani tam, kde se počítá všechno, jezdec, který myslí na titul, musí i vyhrávat a celkem dost.
Nicméně, Kopeckému letos nepomohla ani Fábia, několikrát ho zazlobila právě tam, kde mohl více zabodovat.
Přesto, že se dá říct, že Kopecký měl i štěstí-to když mu vítězství připadlo na Barumce a v Maďarsku, jsem přesvědčený o tom, že soupeři, resp. Mikkelsen a Neuville, měli letos štěstí daleko víc. Jednak se dá i o nich říct, že přišli k vítězstvím nemalou dávkou štěstí a při pohledu na jejich hodiny a lehké výlety z tratí, kterými poctivě plnili Jůtůb, je to zřejmé. Tihle mladí kluci se opravdu nebojí chodit do rizika, někdy se divím do jakého až, ale nikoho se štěstí nedrží navěky(i když jim to přeju), uvidíme, jak jim to pošlape dál.
A souhlasím s tím, že na titul by nejspíš dosáhl Hänninen, tedy pokud by jel celý seriál.

Na závěr mám přání, neužívejte výraz "hyena styl". Přesto, že hyeny jsou pozoruhodná zvířátka, tento výraz znamená vysoké pohrdání ve spojení s tím, komu ho přisuzujeme. Užití tohoto výrazu ve spojení s jezdci, kteří jedou na hranici svých schopností a možností a dojedou "až" druzí, třetí, čtvrtí, my přijde více, než stupidní a urážlivý.
17. 11. 2011 15:02
0 0
Špička musí o svoje místo ve špičkovém týmu bojovat.U Kopeckého je to jinak,tam ta jistota je(byla)a nic ho nenutí vyniknout.Prostě jeho výkon na mistra nestačil,to je celé.Body se škrtají ve všech šampionátech,nechápu co je na tom divného?
17. 11. 2011 15:50
0 0
milín: Moje řeč, jak už to tak bývá. Na ten styl jet málo a tam vyhrát zkusil Juho, skoro mu to ale vyšlo nutno podotknout. smajlík
STIG: O jakých všech šmpionátech mluvíš? Je fakt, že občas sem tam se něco takového objeví a není to až takový nesmysl jako
17. 11. 2011 15:52
0 0
STIG: V nejlepším šampionátu na světě, což je samozřejmě stále MS (WRC chcete-li) se škrtají nějaké výsledky? Já mám za to, že nikoliv.
17. 11. 2011 15:54
0 0
Diskuzi jsem jen přejel očima, Zaujal mě názor, že Honza měl víc útočit na vítězství v počátku seriálu a případné výpadky mazat. To je jistě pravda, pokud se jedná o titul v jednotlivcích. Jenže šlo i o body pro fabriku a ty Honza sbíral poctivě. Takže bych to viděl tak, že se nedají střelit dva zajíci jednou ranou a přednost dostal tým.
17. 11. 2011 15:58
0 0
Navíc se tu popíšou tři stránky teorií a přitom na Kypru Honza i Mikelsen bouchli v jedné vložce gumu o stejný kámen. Jenže Honza přední a Mikelsen zadní, kdyby to bylo obráceně bylo by obráceně i pořadí mistrovství a nebylo o čem psát.
17. 11. 2011 16:09
0 0
Josef Novotný: Přesně. A taky kdyby Mikkelsen neustál na Kypru tu krizovku a zajít do tý rokle, tak to taky bylo jinak...
17. 11. 2011 16:10
0 0
* zalít
17. 11. 2011 16:15
0 0
ještě se vrátim k tomu Ypres. Já sem rád, že tam nejel, škrtala se mu aspoň nula. Kdyby dojel třeba třetí nebo čtvrtej, tak by mu to moc nepomohlo.
17. 11. 2011 16:24
0 0
na kdyby se v rally nehraje, ikdyž ono se v podstatě nikde na kdyby nehraje smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama