16. 1. 2012 22:23 − 3804× − 30

Jezdci, jde přeci o vás, ne?

Je s podivem, že ačkoliv mnoho soutěžních jezdců brblá na cokoliv a kohokoliv, tak nevyužívají možnost, kterou oficiálně mají.

Po každé soutěži MMČR i MČR ve Sprintrally mají soutěžní jezdci v České republice oficiální možnost vyjádřit svůj názor na danou soutěž a případně i popsat problémy, které nastaly. Tuto možnost jim dává vyplnění hodnocení soutěže, které se pak mailem pošle zástupcům Asociace Jezdců Rally. Veškeré negativní komentáře jsou tlumočeny na pravidelných zasedáních Svazu Rally a zcela jistě nevyznívají do ztracena. Zástupce AJR má také v současném Svazu Rally hlasovací právo ! Je zarážející, že možnost vyjádřit svůj názor zasláním hodnocení dané soutěže využívá jen minimum z posádek. Zejména mladí jezdci a spolujezdci by měli mít zájem věci změnit.

Soutěžáci ! Využijte proto možnost, kterou máte a posílejte své připomínky zástupcům AJR, například Petru Černohorskému, který je sám zkušený spolujezdec rally a, který vaše názory přetlumočí na zasedání Svazu Rally. Pokud skutečně chcete něco měnit, tak udělejte alespoň to, že napíšete mail. V současné době je vůle vám naslouchat a věci změnit ! Zapojte se proto sami do dění.


Petr Černohorský při Rally Příbram

Mail na Petra Černohorského, zástupce AJR a člena Svazu Rally s hlasovacím právem je: petr@cas-lovosice.cz

Komentářů celkem: 30
16. 1. 2012 22:301
0 0
Příspěvek byl smazán redakcí, děkujeme za pochopení!
Hux
16. 1. 2012 23:482
0 0
jurisek: A ty za to buď rád!
17. 1. 2012 06:473
0 0
Příspěvek byl smazán redakcí, děkujeme za pochopení!
17. 1. 2012 07:154
0 0
Není to můj problém, ale co já vím od mnoha posádek, tak než by vyplňovali ten hloupý formulář (viz http://www.ajr.cz/ajr_hodnoceni_rally2.doc), který navíc podle vysvětlivek na jeho zadní straně mají předat před cílovou rampou hostesce (která tam není), docela rádi přenechají tu možnost hodnocení jiným s poznámkou, že to stejně nic nezmění. Ten formulář by podle mého názoru chtěl zjednodušit a „polidštit“.
No a když na úvodní stránce webu AJR visí hodnocení podniků 2009, nedivme se, že taková „aktuálnost" příliš důvěry nevzbuzuje.
Omlouvám se, ale nedá mi to nevzpomenut v této souvislosti na hodnocení poslední vyškovské rally z roku 2010 (http://www.ajr.cz/?q=node/136), kde jako jediné plus AJR uvedla „závěrečný večírek“ a přitom žádný večírek po této rally nebyl… Taková je bohužel realita.
17. 1. 2012 08:185
0 0
Jenže jezdcům nějaké chyby na rally až tak moc nevadí. Ty se mužou stát, počítáme s tím a většina se s tím dokáže vyrovnat. Mě osobně takové věci že retardér není podle předpisů, že někde něco není vyznačeno atd. nechává chladným..... Co ale vadí nejvíc tak je nekompetentnost techniků, sportovních komisařů. Nesmyslně vysoké platby za technickou a testování, to že na ně musíme jezdit přes půl republiky, když stejnou STK mám vedle baráku, to že kalendáře jsou nesmyslně sestaveny, že mě buzerují za špatnou jmenovku na skle, to že nesmím se svým autem v neděli odpoledne svézt na nějakém hoby setkání ..... ale to není problém pořadatelů rally že.
17. 1. 2012 08:506
0 0
Každopádně je fajn, že se taková výzva objevila, přístup "radši nebudu nic říkat, jen bych někoho naštval, zavařím si na problémy a stejně nic nezměním" mě vyloženě vytáčí, a to ve všech oborech lidské činnosti. Asi nějaké pozůstatky z doby minulé - lidi pak si stěžují doma, ale veřejně něco řeknou málokdy.
Jak to přesně vypadá v rally nevím, hovořím čistě všeobecně.
17. 1. 2012 10:427
0 0
Příspěvek byl smazán redakcí, děkujeme za pochopení!
17. 1. 2012 11:498
0 0
Je to sice trochu mimo článek, ale když už to vaca.p nakousnul: co vlastně hrozí majiteli testovaného auta, pokud toto auto jede na neFAS podniku?
17. 1. 2012 11:509
0 0
vaca.p:

Je to tak. Naprosty souhlas!smajlík Me tez nikdy nevadilo zavahani poradatelu ci nejake retardery.Vse predrazene sice je,ale bojoval jsem s tim a snazil se. Ale to ze si me nekdo privlastnil to joo,to vadilo.. Jsem cejtil neco hnusneho,neco co muselo citit mnoho lidi tady u nas v te male zemi jeste pred par lety.. To nee. To nema myslenku..
17. 1. 2012 12:5510
0 0
Příspěvek byl smazán redakcí, děkujeme za pochopení!
17. 1. 2012 13:0111
0 0
JanO: Nevím, jak to je s hosteskou, ale na odkazu, který jste uvedl, je také alternativa, že formulář lze poslat "elektronicky na adresu: ajr@volny.cz". Buď hledám cestu, nebo překážky.
Myslím, že by také bylo dobré napsat, v čem je formulář hloupý či nelidský - mně se jeví přehledný a srozumitelný, a především, nikdo nemusí vyplňovat vše a pokud má problém s konkrétní věcí, prostoru mu formulář dává dost.
17. 1. 2012 13:4612
0 0
Naprostý souhlas,většina jezdců se bojí nebo na to kašlou řící oficielně po závodě
kritické připomínky-viz po Janier rally.Jeden z mála,Tlusťák řekl na plno,že organizátoři přehlíželi české závodníky,zvýhodňovali domací a soutěž by neměla být
součástí MMČR a další....V magaz.NEW MOTORSport napsali ještě horší věci na rak.organizátory.Děle uvedli ,že FAS dostal za zařazení této soutěže tučnou prémii.
Plno českých jezdců to ví a nezůčastňuje se.Krestův odpor k této soutěži je známý.
17. 1. 2012 13:5013
0 0
Původně napsal Starosta

JanO: Nevím, jak to je s hosteskou, ale na odkazu, který jste uvedl, je také alternativa, že formulář lze poslat "elektronicky na adresu: ajr@volny.cz". Buď hledám cestu, nebo překážky.
Myslím, že by také bylo dobré napsat, v čem je formulář hloupý či nelid...

Starosto, já souhlasím. Jenže ono to nefunguje. To je oč tady běží. Po přečtení článku jsem nabyl dojmu, že AJR chce udělat něco pro zkvalitnění zpětné vazby od posádek, proto jsem napsal moje poznatky. Pokud by šlo prvořadě o mě, já nemám problém vyplnit formulář a odeslat jej mejlem, ale u mnoha posádek je to zatím jinak. A k hostesce – tato varianta je na formuláři zvýrazněná, takže má být asi upřednostněna (a pro posádky by jistě byla i příjemnější). Když ale neplatí, tak tam podle mě tento pokyn postrádá smysl.
Otázku v čem formulář mnohým posádkám nevyhovuje by bylo vhodné položit jim. Já jsem vyjádřil svoje poznatky „z terénu“ a nikomu nic z toho nevnucuji, neměl by být problém se posádek na konkrétní náměty zeptat.
Já mám jednu zásadu: Když něco nefunguje, hledám co zlepšit…
17. 1. 2012 16:4914
0 0
Rozumím, a děkuji za pozitivně laděnou odpověď smajlík
Pořád si myslím, že je to primárně o aktivitě vše, kteří nejsou s něčím spokojeni. Nejsem spokojen s činností pořadatele, tak zareaguji, totéž bych měl učinit, pokud mi nevyhovuje formulář nebo jsem nenašel hostesku (mimochodem, tomu dobře rozumím, na hostesce by se mělo trvat smajlík ). A pokud AJR má malou odezvu, správně činí, že píše, a po dnešní diskusi by se měla minimálně zamyslet nad tím, zda všem ten formulář vyhovuje, a třeba se zeptat (a vypustit z něj hostesku).
Dobře jsme to pro ně vymysleli.
17. 1. 2012 16:5915
0 0
Pro Mravencze: Velmi zajímavá fotka smajlík! Tedy, jako že se mi líbí.
Pro redakci: děkuji za smazání té pitomosti co napsal jurisek.
17. 1. 2012 17:5216 Upraveno 17:53
0 0
Omlouvám se všem, zvláště panu Olejníčkovi. Hostesky na rally opravdu již nejsou, protože na soutěžích, na kterých byly, stejně nevybraly formuláře, protože většina posádek je neměla. Chápeme, že ihned po závodě mají posádky jiné starosti a tak se používá pouze elektronická forma. Možná je třeba napsat, že hodnocení poctivě zasílají právě špičkové posádky a bohužel posádky zvláště menších tříd nám hodnocení nezasílají. Pokud má někdo problém s formulářem, může zasílat hodnocení své (dle uvážení). Hostesku z formuláře vypustíme (musí to udělat správce stránek), ale tady určitě problém není (jen se to někomu hodí). Za formulář s HOSTESKAMI tedy mohu já a pevně veřím, až tento problém zmizí, tak se hodnocení jen pohrne.
Tomáš Singer:smajlíksmajlík
17. 1. 2012 19:0517
0 0
Ještě jednou si dovolím reagovat na správnou kritiku, že na stránkách AJR je stále staré hodnocení rally 2009. Tato kritika je správná a svědčí o tom, že stránky jsou čtené (alespoň někým). Dovolil jsem si tedy reagovat a umístit hodnocení čerstvé, resp. loňské 2011. Děkujeme panuO za konstruktivní kritiku a chyby napravujeme.
Tomáš Singersmajlík
17. 1. 2012 20:4318
0 0
Příspěvek byl smazán redakcí, děkujeme za pochopení!
17. 1. 2012 20:5919
0 0
Příspěvek byl smazán redakcí, děkujeme za pochopení!
17. 1. 2012 22:5320
0 0
mě by spíše zajímalo kolik má asociace členů, kdo je členem, kolik členů odevzdává hodnocení.... jo to k čemu to hodnocení je to je tak jako bonussmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!