Velká nervozita završila Mikkelsenovu cestu na podium
Andreas Mikkelsen, který se loni vrátil do kolotoče Mistrovství světa za volantem Pola WRC po čtyřleté pauze, si v právě skončené Švédské rally připsal premiérové umístění na stupních vítězů v kariéře. Již od začátku rally se pohyboval na špici, nějaký čas byl dokonce ve vedení, ale nakonec dokončil druhý za týmovým kolegou J-M Latvalou. Jak sám přiznává, před poslední etapou díky nervozitě toho moc nenaspal a nervy prožíval i v celé poslední etapě.
"Až do poslední rychlostky to nebylo tak hrozné, ale v noci to bylo špatné. Čtyřikrát nebo pětkrát jsem se probudil a přemýšlel na různými situacemi," popisuje Mikkelsen a pokračuje, "poslední sekce, lyžařský areál, to byla hrůza. Klepaly se mi ruce a nohy, protože to byla nejzrádnější část celé rally. Jel jsem ji hodně opatrně."
Ale po dokončení rally, kterou Nor považuje za svou domácí (některé RZ se odehrávaly blízko Norsko-Švédské hranice) si mohl Mikkelsen oddechnout a naplno si užít radost ze stříbrné příčky. "Jsem velmi šťastný ze svého výkonu. Ani jednou jsem se nedostal do situace, kdy bych si řekl, dám to tam naplno a budu doufat, že to dobře dopadne. Dařilo se mi mít jízdu opravdu pod kontrolou, minimálně riskovat jen tam, kde bylo třeba a jinak jet bezpečně, kde se dalo. Jsem spokojený, jak se mi dařilo mít to pod kontrolou," neskrývá svou radost Mikkelsen a dodává směrem ke Švédské rally: "Když jsme sem jeli, tak jsem se chtěl dobře předvést a věděl jsem, že Švédská rally je jednou z mých nejlepších rally i přes to, že jsem zde s WRC nejel od roku 2008. Opravdu jsem věřil ve výsledek a věděl, že pokud budeme mít povedený víkend, mohu skončit na pódiu," dodává stříbrný Andreas Mikkelsen.
Já bych řekl, že Neuville jednal pragmaticky - velkou nadějí se stal už loni, tak chtěl dostat místo týmové jedničky, bez skurpulí řeknu i vyšší plat a hlavně jakousi perspektivu. Jen na něj se čekalo a mohl si to dovolit! Upřímně - který TOVÁRNÍ tým mu zbýval, kde by měl perspektivu do budoucna?
2. hodnotit rychlost a sance H po dvoch takto specifickych sutaziach sa neda. Uvidime po prvych sotolinach.
3.Poznamky k Ogierovi by som nechal bokom, sem tam bural aj Loeb. 9 vitazstiev v minulej sezone hovori za vsetko. Tato sezona bude o jednu tovarensku zostavu bohatsia, ale opät to bude one man show.
Jak tu mnozí píšou, nevěřím, že Hyundai neví, jak na to, to, že jezdci urazí kolo o šutr mi nepřijde tak strašné a jestli chtějí data ze soutěží, tak jistě nebudou hnát jezdce za výsledkem, ale za dokončením. A to se dá nejlépe zrealizovat na soutěžích méně specifických, než MC, SWE. Počkejme a uvidíme. Zatím mě ani nezklamali ani neočarovali.
hobit - to je jen z překladače, čínsky umim velký prd
Je to celý jen vaření z vody. Uvidíme, co sezóna přinese. To neni o argumentech, jen máme každej jinej názor. Muj argument, kterej je nevyvratitelnej, je ten, že každý dobrý Wrco, který slavilo úspěchy, bylo dobrý hned od začátku. Ale máte pravdu, že zatim je ...
Ale kdybys nám to z toho překladače předhodil ve srozumitelné formě (čili česky) tak by sme určitě nereptali
Jinak-shifty [11.2.2014 20:36]: Jenomže asi žádný dobrý auto nevyvíjeli 1 rok-tak jako Korejci i20. Tak pokud je teď porovnáváme s VW-tak porovnávejme jejich první sezonu s veleosvědčenejma Fabiema-což se teda porovnávat vůbec nedá. Jejich hotový POLO zatím lítalo tisíce kilometrů po polygonech a tratích celýho světa, než šlo do "ostrýho". A stejně potom měli řadu problémů-diferáky, spojky, ruční brzda, posilovač,nakonec i ty jejich přídavný akumulátory,-jen to co víme. Mezi sezonama další úpravy na zavěšení, uchycení převodovky, diferenciálů, na motoru-ojnice, řídící jednotka, možná další věci.. Korejci to chtějí a dělají jinak-jedou hned s WRC-em-taky nemají jet s čím jiným a dlouhodobě testovat se jim evidentně nechce. Ctěji ukázat svůj progres. Příští rok má bejt nová civilní i20(ikdyž se možná asi lehce opozdí??) a k ní novej závoďák. My tady v Česku to hodnotíme jako nedovařenej(a rovnou asi už i odvařenej)projekt, jinde jim možná fandí a oceňujou, že do toho takhle šlapaj...