Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
10. 2. 2014 10:12 − 3486× − 35

Velká nervozita završila Mikkelsenovu cestu na podium

Andreas Mikkelsen si ve Švédské rally připsal své premiérové pódiové umístění v soutěži MS a přiznává, že v závěru rally byl velmi nervózní.

Andreas Mikkelsen, který se loni vrátil do kolotoče Mistrovství světa za volantem Pola WRC po čtyřleté pauze, si v právě skončené Švédské rally připsal premiérové umístění na stupních vítězů v kariéře. Již od začátku rally se pohyboval na špici, nějaký čas byl dokonce ve vedení, ale nakonec dokončil druhý za týmovým kolegou J-M Latvalou. Jak sám přiznává, před poslední etapou díky nervozitě toho moc nenaspal a nervy prožíval i v celé poslední etapě.

"Až do poslední rychlostky to nebylo tak hrozné, ale v noci to bylo špatné. Čtyřikrát nebo pětkrát jsem se probudil a přemýšlel na různými situacemi," popisuje Mikkelsen a pokračuje, "poslední sekce, lyžařský areál, to byla hrůza. Klepaly se mi ruce a nohy, protože to byla nejzrádnější část celé rally. Jel jsem ji hodně opatrně."

Ale po dokončení rally, kterou Nor považuje za svou domácí (některé RZ se odehrávaly blízko Norsko-Švédské hranice) si mohl Mikkelsen oddechnout a naplno si užít radost ze stříbrné příčky. "Jsem velmi šťastný ze svého výkonu. Ani jednou jsem se nedostal do situace, kdy bych si řekl, dám to tam naplno a budu doufat, že to dobře dopadne. Dařilo se mi mít jízdu opravdu pod kontrolou, minimálně riskovat jen tam, kde bylo třeba a jinak jet bezpečně, kde se dalo. Jsem spokojený, jak se mi dařilo mít to pod kontrolou," neskrývá svou radost Mikkelsen a dodává směrem ke Švédské rally: "Když jsme sem jeli, tak jsem se chtěl dobře předvést a věděl jsem, že Švédská rally je jednou z mých nejlepších rally i přes to, že jsem zde s WRC nejel od roku 2008. Opravdu jsem věřil ve výsledek a věděl, že pokud budeme mít povedený víkend, mohu skončit na pódiu," dodává stříbrný Andreas Mikkelsen.

Komentářů celkem: 35
11. 2. 2014 12:0021
0 0
Shifty, napiš prosím něco čínskysmajlík
Já bych řekl, že Neuville jednal pragmaticky - velkou nadějí se stal už loni, tak chtěl dostat místo týmové jedničky, bez skurpulí řeknu i vyšší plat a hlavně jakousi perspektivu. Jen na něj se čekalo a mohl si to dovolit! Upřímně - který TOVÁRNÍ tým mu zbýval, kde by měl perspektivu do budoucna?smajlík
11. 2. 2014 12:2322
0 0
nadšení z hyundaie jsem před sezonou moc nesdílel, ale ani je nezatracuju. Neuville byl při druhým startu 2x na druhým fleku v erzetě a v každé druhé odjeté erzetě mezi TOP5, to pro začátek není vůbec špatný
11. 2. 2014 12:4523
0 0
为什么不呢?中国不是好的吗 smajlík
11. 2. 2014 13:2924
0 0
shifty: nezlob se, ale argumentačně tě Fazzy válcuje. A k Neuvillovi jsem něco psal k tvému komentu na minulé stránce, ale alternativu jeho rozhodnutí co dál po loňské sezoně, jsem od tebe napsat neviděl...
11. 2. 2014 17:2525
0 0
1. Samozrejme realna alternativa neexistuje. Mali by sme sa pomaly chystat, ze buducu sezonu neuvidime M-sport , a je velmi velmi pravdepodobne, ze uz ani Citroen (ak uvidime buducu tak sezonu po nej uz urcite ni, ostatne rally uz nie je pre Citroen priorita). Neuville vytazil maximum mozneho. Nema jeden jediny vyhrany pretek v MS, ma jednu vydarenu sezonu, pocas ktorej nemusel celit tlaku a ocakavaniam a predsa je platena tymova jednicka v tyme, ktory ma rozpocet isty na niekolko sezon. Bol by blazon ak by ostal kdekolvek inde.
2. hodnotit rychlost a sance H po dvoch takto specifickych sutaziach sa neda. Uvidime po prvych sotolinach.
3.Poznamky k Ogierovi by som nechal bokom, sem tam bural aj Loeb. 9 vitazstiev v minulej sezone hovori za vsetko. Tato sezona bude o jednu tovarensku zostavu bohatsia, ale opät to bude one man show.
11. 2. 2014 18:0326
0 0
Díky Shifty a teď to přelož!smajlík
Jak tu mnozí píšou, nevěřím, že Hyundai neví, jak na to, to, že jezdci urazí kolo o šutr mi nepřijde tak strašné a jestli chtějí data ze soutěží, tak jistě nebudou hnát jezdce za výsledkem, ale za dokončením. A to se dá nejlépe zrealizovat na soutěžích méně specifických, než MC, SWE. Počkejme a uvidíme. Zatím mě ani nezklamali ani neočarovali.
11. 2. 2014 18:1027
0 0
...nikdo taky neví,jak by dojel Sordo monte. Bedna nebyla nerealná, ale to je jen teorie
11. 2. 2014 20:3628
0 0
Je to celý jen vaření z vody. Uvidíme, co sezóna přinese. To neni o argumentech, jen máme každej jinej názor. Muj argument, kterej je nevyvratitelnej, je ten, že každý dobrý Wrco, který slavilo úspěchy, bylo dobrý hned od začátku. Ale máte pravdu, že zatim je ještě brzy, to uznávám. V půlce sezóny si řeknemsmajlík.
hobit - to je jen z překladače, čínsky umim velký prd smajlík
11. 2. 2014 21:2029
0 0
Původně napsal shifty
Je to celý jen vaření z vody. Uvidíme, co sezóna přinese. To neni o argumentech, jen máme každej jinej názor. Muj argument, kterej je nevyvratitelnej, je ten, že každý dobrý Wrco, který slavilo úspěchy, bylo dobrý hned od začátku. Ale máte pravdu, že zatim je ...

Ale kdybys nám to z toho překladače předhodil ve srozumitelné formě (čili česky) tak by sme určitě nereptalismajlík
11. 2. 2014 22:2030 Upraveno 22:33
0 0
Hmm... , zajímavá diskuse (skoro jako ta zablokovaná z 9.2. o Prokopovi). Pryč jsou ty doby smajlík , kdy se člověk z diskusí pod články na ewrc něco nového o rallysportu dozvěděl...
11. 2. 2014 23:3031 Upraveno 23:38
0 0
A co je tady tak hrozný, že je to na zablokování??
Jinak-shifty [11.2.2014 20:36]: Jenomže asi žádný dobrý auto nevyvíjeli 1 rok-tak jako Korejci i20. Tak pokud je teď porovnáváme s VW-tak porovnávejme jejich první sezonu s veleosvědčenejma Fabiema-což se teda porovnávat vůbec nedá. Jejich hotový POLO zatím lítalo tisíce kilometrů po polygonech a tratích celýho světa, než šlo do "ostrýho". A stejně potom měli řadu problémů-diferáky, spojky, ruční brzda, posilovač,nakonec i ty jejich přídavný akumulátory,-jen to co víme. Mezi sezonama další úpravy na zavěšení, uchycení převodovky, diferenciálů, na motoru-ojnice, řídící jednotka, možná další věci.. Korejci to chtějí a dělají jinak-jedou hned s WRC-em-taky nemají jet s čím jiným a dlouhodobě testovat se jim evidentně nechce. Ctěji ukázat svůj progres. Příští rok má bejt nová civilní i20(ikdyž se možná asi lehce opozdí??) a k ní novej závoďák. My tady v Česku to hodnotíme jako nedovařenej(a rovnou asi už i odvařenej)projekt, jinde jim možná fandí a oceňujou, že do toho takhle šlapaj...
11. 2. 2014 23:5232
0 0
Jo a ještě dodám ohledně tý mega podpory od R-B pro VW. No to je otázka. A srovnávat to s F1 asi nelze. RB tuším psal, že si "nekupuje" jednotlivej tým, ale rovnou celý šampionát-proto nebude loga prezentovat na jednotlivejch autech-nakonec teda na POLU je, ale nijak velké. Takže kdo ví, jak to je.
12. 2. 2014 00:0133
0 0
Milín60: Na blok to určitě není (a ewrcu tyhle debaty VELMI zvyšují návštěvnost), ale mně osobně tohle tlachání o ničem velmi připomíná diskuse pod články na Novinky.cz. Chtěl jsem jen říct, že byly doby smajlík , kdy v diskusích pod články převažovaly názory a postřehy lidí , kteří se akce zúčastnili přímo na místě.
12. 2. 2014 10:2334
0 0
stanďas: myslím, že si tu minulost idealizuješ. Určitě ty diskuze vypadaly líp, ale nepsali tam jen přímí účastníci akce. Souhlasím ale s tím, že se sem nacpala spousta frikulínů a melou z první, bez trochy přemýšlení...
12. 2. 2014 16:3235
0 0
Je to obrázek celé naší společnosti. Všude, kam chodí hodně lidí a hodně jich diskutuje, se tak nutně nabízí možnost, že ty diskuze leckdy ztrácejí smysl a úroveň.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!