25. 6. 2015 19:25 − 9419× − 24

37. Rally Příbram se letos nepojede

Řadu soutěží zrušených od tragického roku 2012 doplní i letošní ročník Rally Příbram.

Přes veškerou snahu celého organizačního výboru se bohužel nepodařilo obstarat potřebné finance a podporu měst a obcí tak, abychom mohli zajistit bezpečný a hladký průběh naší soutěže. Je to pro nás všechny, kteří jsme v posledních letech bojovali za udržení Rally Příbram v kalendáři MMČR, velmi bolestivé a těžké rozhodnutí, ale s konečnou platností bylo rozhodnuto o tom, že se v letošním roce Rally Příbram neuskuteční.


Loni se radoval z výhry Václav Pech, letos jej nikdo následovat nebude…

Komentářů celkem: 24
25. 6. 2015 19:381
0 0
ale néééé smajlíksmajlíksmajlík Rally patří do Příbrami smajlík
25. 6. 2015 20:162
0 0
konec rally u nás je zase o kus blíž smajlík
25. 6. 2015 20:553
0 0
Nééé!!! smajlík Takže letošní mistrák bude mít pouhých pět podniků
ků?
25. 6. 2015 21:314
0 0
kořeny problému sahají dál, pan Fiala to tam za ty čtyři roky zřejmě pěkně rozjebal...smajlík
25. 6. 2015 21:405
0 0
Jak to je s bodováním, máš ještě někdo šanci ohrozit Kopeckého v boji o titul ?
25. 6. 2015 22:216
0 0
bodování máš tadyv bodě 1.4.: http://www.autoklub.cz/dokument/7189-kap-f-rally.html za jednu soutěž může vítěz ideálně brát až 80 bodů, na barumce dokonce 120, počítají se 4 výsledky z pěti soutěží (už bez Příbrami) a bodovej stav po Hustopečích je tady: http://www.autoklub.cz/dokument/8339-ar-absolutne-mcr-hustopece.html varianty, kdy se může Kopecký stát mistrem už po Bohemce nechám lepším počtářům, než jsem já smajlík
26. 6. 2015 07:277
0 0
Třeba se místo Příbrami pojede něco jiného...
26. 6. 2015 09:278
0 0
Ať se klidně jede něco jiného, ale co nejblíž u Plzně...smajlík
26. 6. 2015 10:159
0 0
No nevím, pokud by Příbram mělo nahradit něco u nás, tak bych nejspíš nepředpokládal něco úplně nového, ale spíš "povýšení" nějakého podzimního sprintu, kterých teda kolem Plzně moc není... No uvidíme, co bude dál.
26. 6. 2015 10:1710
0 0
Ve hře je varianta náhradní soutěže. Zatím je ale brzo o tom mluvit a je to v rovině úvah a plánování.
26. 6. 2015 12:4811
0 0
A myslím, že docela zajímavá varianta. ..
26. 6. 2015 14:2312
0 0
O neuskutečnění Rally Příbram se tady mluví a ví již min. 1 měsíc. Jojo p.F...a to tu zlikvidoval a nahamtal si ne za 5 let, ale za 2 roky...bylo tu nadšených a pro rally zapálených lidí docela dost, ale všichni stárnou, mladí to zadarmo nedělají, vedení z Klatov tomu taky vůbec nepřidalo, jdiné, co jim člověk musí dát za poděkování, že rally nekrachla již loni... hovořilo se veřejně, že si to veme pod sebe Pepa Peták, ale nějak to asi nedopadlo.......když srovnám startovní rampu loni v Příbrami a kdekoli jinde, tak to bylo, jako když startuje okresní přebor v rally a to i, co se týče lidí a o mediální podpoře vůbec nemluvím, dřív to byla událost, ale loni skoro nikdo o rally nevěděl .... to ještě před pár lety nebylo .... poslední dobrá rally se odjela asi jako 30.ročník .... ani mezi jezdci se v posledních letech nemluvilo RP zrovna pozitivně...strašně to zamrzí ....je fakt, že žádný velký sponzor a podnikatel na PB není, snad jen vany Ravak a možná Sedlčanský hermelín a nebo snad Silmet, co podporuje Paris-Dakar Liazku.... ale Ravak skoro zásadně nesponzoruje !!! ...jako má Krumlov Malonty, tak měla Příbram Vystrkov...... krázná RZ ......to byla ....................... smajlík
26. 6. 2015 18:1213
0 0
Co má vedení z Klatov společného s koncem rally Příbram? Náhradní varianta se řeší, a pokud to dopadne, tak to nebude ani tak daleko od Plzně... Ale jak říká MravenecZ, zatím je brzo o tom mluvit.
26. 6. 2015 22:1814
0 0
Zajímavé, že si předseda SR v televizní reportáži z Hustopečí pochvaloval, jak jde sezóna bez problémů vpřed...zejména byla spokojenost s naplněností startovního pole ...tak především už musel vědět, že s Příbramí je to nahnuté,ten optimismus zejména v porovnání s minulými léty, kdy například v roce 2008 bylo 18 !! podniků se statutem Mistrovství republiky,letos v optimálním případě pouze 6, je jen těžce pochopitelný... dále se těžko dá přijmout jako úspěch ten princip, že při zrušení 4 pekařů z 5 v ulici mohu mít radost, že ten poslední má narváno...je ale dobré, že se snad chystá nějaká náhrada, ale nechápu, že pokud to bude nový podnik, že lze přeskočit ty schůdky, jako kandidátský podnik, sprintový podnik a teprve potom jako závod "velkého" mistráku...navíc podobnou péči o zdevastované sprintové mistrovství nějak neregistruji, zejména když poslední dosažitelný výstup na stránkách AČR ze zasedání SR je myslím z ledna letošního roku ...a možná by bylo i poctivé připravit posádky na jednostupňový mistrák pro rok 2016 ...když už se povedlo velmi úspěšné sprintové Mistrovství ČR totálně zlikvidovat pro naplnění startovních listin velkých podniků...
27. 6. 2015 06:5015
0 0
Takže Příbram je na nejlepší cestě následovat podniky jako Vltava,Teplice,Plzeň,Toužim,Blovice atd...Každopádně je to škoda a pro nás západočechy dvojnásobná.Teďka si zkusím tipnout-nejedná se o náhradním podniku německé 3-stadte? (Také už se tam náš mistrák jel,je to už pěkná řádka let ale soutěž to byla nádherná-krásné široké šotoliny,žádná rozbíječka v podobě děr).Z Plzně to daleko opravdu není.
27. 6. 2015 10:2116 Upraveno 10:23
0 0
Vrátníček: Opravdu? Kolik se tech sprintů odjelo? Jsi stejný, jako organizátoři z Kopné. Účet bez hostinského. Nevšiml jsem si, že by na Valašce bylo málo aut. Všiml jsem si ovšem selhání pořadatele. A také jeho arogance směrem minimálně k jedné z obcí (z toho pramenící změna trati na poslední chvíli). Pokud se takto budou pořadatelé chovat, jezdit také nebudeme. Ale to jsem odbočil. Touto kritikou a přihříváním si vlastní polévky začínáš být opravdu protivný. Velké závody jezdí více lidí ze tří důvodu - prvak nemusí jet Eurogumy, druhak nemusí mít mezinárodní licenci (takže mnoho lokálních jezdců se sveze na "svém" podniku a více z velkého mistráku nejedou) a hlavně - mohou jet s čím chtějí, protože se uvolnila pravidla stran homologací. Ve sprintech se dá jet za 60% nákladů za velký podnik a pro spoustu lidí je tato úspora zásadní. Víš, ty vytrvale zaměňuješ příčinu a důsledek. Pokud chceš spoustu závodu, musíš mít spoustu závodních aut (matematika, že...). Vzhledem k faktu, že FIA zařízla enka a základní závodní nářadí stojí (např. v případě Peugeotu R2) cirka €55.000, pak je nabíledni, že, nepovolíš-li pravidla, podniků ubude. Nebude je mít kdo jezdit. Koukni na loňskou Šumavu. Jak dlouho by šlo dělat podnik pro 30 aut? To se ti líbilo? Díky bohu za uvolnění pravidel! Běžte, jako členové FIA, za těmi slovutnými pány v Paříži a vysvětlete jim, že zavedení RC tříd znamená likvidaci národního rallyesportu (kdo pojede s enkem proti áčkům?), že zavedení R tříd znamená řádový růst náladů pro posádky, protože ta auta stojí naprosto šílené peníze, vše mají v homologaci a tedy nelze si věci dělat sám - vše z katalogu, vše z továrny. Řekněte jim, že systém homologaci výrobcem je přežitý nesmysl (výrobce nemá v této "době ekologické" pražádnou motivaci platit FIA nemalé peníze za homologační řízení) a že cupovky to opravdu nezachrání. Do toho investujte energii. Pokud jako organizace nepotáhnete v této věci s AČR za jeden provaz, nebude do 5 let žádné české mistrovství. Nebude ho mít, pro těch pár aut, kdo organizovat - předpokládám totiž, že FIA si bude chtít časem "své" třídy vynutit i národních mistrovstvích. A tak nám tu zbydou tři evropské soutěže. Výborně... Rešíš pacientovu rýmu, ale on ti při tom vytrvale krvácí...
27. 6. 2015 17:2117
0 0
Rebbyman: Člověče, zpočátku tvé příspěvky měly hlavu a patu a s naprostou většinou se dalo bez problému souhlasit. Poslední dobou jsem z nich "volajaký zmetený" a upřímně, tady z toho posledního jsem přímo tydýt...To jako Vrátňa je hlavní záškodník a má všechno na svědomí?
Že se zařízly Rallysprinty je fakt. Pro hodně lidí, co znám, prostě nějaká Rally sprint série není totéž, jako Mistrovství ve Sprintrally, potažmo pro jejich sponzory. To tak prostě je a je otázkou, jaká účast bude koncem roku. Stejně tak jako účast 9 nebo 10 historiků v Hustopečích po dvou velkých podnicích.
Aut je dost. Když si spočítáš auta na testování, dojdeš k číslu cca 300. Je ale spousta lidí, kteří když se podívají, že na dvoudenní podnik mají zaplatit cca 18000, tak si řeknou, že se nezbláznili a jedou třeba na amatéry. Každý autoklub si může dělat na svém písečku, co uzná za vhodné - na Slovensku třeba jedou nejnovější WRCy, ale i auta s pofidérními homologacemi ( ne úplně echt) - takže nevím, co za máš problém s FIA. Akorát u nás vždycky chtělo být vedení papežtější než papež a časem se jim povedlo to dostat skoro až na dno. Pokud se bude tento sport dělat jenom pro byznys, tak to lepší nebude. A obávám se, že Zdena Vrátníček to nezmění ani k lepšímu, ani k horšímu.
27. 6. 2015 19:1318
0 0
Vrci: Píši výhradně svůj názor, klidně nesouhlas smajlík Zdena není záškodník. Jen mi občas přijde, že chce za každou cenu kritizovat. K tvé reakci - aut je dost? Vyndej si ze startovky Bohemky enka a auta s homologací končící do roku 2018. Budeš se divit. Pak mě baví ta schizofrenie - zajedno nikdo nechcete, aby byl AČR "papežšský", ale přitom chceš zachovat status sprintů jako MČR a velkých jako MMČR? A jak to uděláš? Vtip je v tom, že Autoklub si, bohužel, nemůže dělat co chce, protože mezinárodní mistrák se musí jet podle FIA Regional pravidel (tedy žádný píseček). Právě proto velký mistrák šel o level níž. Klidně si o mně mysli, že melu z hladu a jsem blázen, ale bylo to nutné, protože pokud se všechna auta "narvou" do 4 RC tříd a budou držet homologace, tak se tu do 5 let nepojede nic. Nebude čím.
PS: Za jedno tvrdíš, že sponzorům vadí status RSS, no na druhou stranu, dne tebe, kvůli startovnému v MČR posádky sprinty rovnou přeskočí a jdou do "amatérů". Zvláštní. Status amatérů sponzorům nevadí?
27. 6. 2015 19:5819
0 0
Rebbyman: ono by snad i stačilo, kdyby se jel mistrák ve dvoudenních a vedle toho i jednodenních soutěžích pro dvoukolkový "hraboše", "degradace" na pohár podle mě nebyla zcela nezbytná smajlík bez mezinárodního mistráku bychom se klidně obešli všichni, na tom se jistě shodneme
27. 6. 2015 20:3920
0 0
Novej: Souhlasím s tím, že to je jedna z cest. Nicméně v takovém případě přijdeme o výhodu dvoustupňového mistrovství. Tedy připravíme některé posádky o možnost startovat za "lepší" peníze ve vlastní soutěžní sérii. Množství aut ve velkém mistráku (přes 100 přihlášených na Bohemku) je podle mě pozitivní (je to čtvrtý podnik a tendence sestupná není). Takto jsme měli super sprinty a skomírající MMČR. Tato diskuse je trošku předčasná. Nevíme, kolik aut bude ve Vyškově. Ale Valaška ukázala, že by to zas takový "provar" být nemusel. Jinými slovy: souhlasím, že reputace sprintů šla dolů, ale šla dolů opravdu i kvalita? Řekněme i b) - tedy kam šla úroveň MČR. Sezónu bych hodnotil po jejím závěru, zatím je to předčasné.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!