--> -->
Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
28. 9. 2018 15:05 − 19721× − 31 0

Seb se vrací tam, kde vše začalo

To, o čem se nějaký ten týden spekulovalo je potvrzeno a Sébastien Ogier se vrací na závěr kariéry zpět do Citroenu.

Spekulace jsou potvrzeny a bláznivá sezóna 2019 může započít, jelikož mnozí předpokládají, že po oznámení budoucnosti Seba Ogiera se můžou začít na jezdeckém trhu dít některé zajímavé přestupy. A jelikož se pětinásobný mistr světa rozhodl, že, dle svých dřívějších slov, svou poslední smlouvu v MS podepíše u Citroenu, bude minimálně M-Sport hledat nového jezdce. Ale nyní k Ogierovi. Spekulace o tom, že se vrací tam, kde započa svou úspěšnou kariéru se objevovaly nějaký ten (tý)den a naposledy před pár dny v jednom francouzském motoristickém časopise. Nyní je však vše oficiálně stvrzeno, Citroen racing návrat šampiona oznámil na sociálních sítích a po Australské rally tak Ogier naposledy vysvlékne kombinézu s logy M-Sport a brzy na to se bude hlásit v červeném týmu na prvních testech C3 WRC.

"Jsem nadšený z vidiny toho, že mě čeká nová výzva s Citroenem. Už teď se nemohu dočkat, zejména když vím, že se jedná o tým, který mě dal jako první šanci závodit v mistrovství světa. Mé rozhodnutí ovlivnilo několik věcí. Líbí se mi myšlenka, že budu zase pracovat s lidma, se kterými jsem spolupracoval již před pár lety a zároveň jsem nadšený z výzvy pokusit se stát mistrem světa se třemi značkami. Sice nelze brát nic jako dané, ale jsem přesvědčená, že auto má určitě potenciál a lidem v Satory věřím, že odvedou dobře svou práci," říká Sébastien Ogier, který by se chtěl vyrovnat Juhovi Kankkunenovi, jenž je zatím jediným jezdcem v MS v rally, jenž byl mistrem světa se třemi značkami – Peugeotem, Lancií a Toyotou.

Co se zatím neví je délka Ogierova kontraktu u Citronu, ale Autosport spekuluje, že by mělo jít o smlouvu buďto na dva nebo tři roky. Jak už navíc bylo zmíněno, francouzský jezdec se nechal slyšet, že toto bude jeho poslední smlouva v MS, čímž tedy Seb Ogier uzavře kruh, když kariéru nejspíše ukončí tam, kde ji na nejvyšší úrovni začal. K angažmá rodáka z Gapu říká za Citroen racing Pirre Budar: "Je jasné, že příchod Seba s Julienem zpět do týmu vítám s nadšením. To, že se vrací, je velkou vzpruhou pro celý tým. Každý teď bude ještě motivovanější uspět než doposud. Už teď pracujeme naplno, aby druhá spolupráce se Sebem přidala další zápisy do skvělé historie značky v rally a abychom mohli dobře reprezentovat značku," uzavírá šéf Citroen racingu.

Komentářů celkem: 31
28. 9. 2018 20:36
00
Chudák Malcolm... ale Ogiera chápu. Vím, že je to nereálné, ale opravdu by mě zajímalo, jak by Kopejda dával WRC, soutěže má naježděné, jak málo kdo.
28. 9. 2018 21:04
00
ad Kopejda, který se stále skloňuje, že ty soutěže MS má naježděné, tak jsem se ze zvědavosti díval na současný kalendář a kde (ne)jel v éře R5. Takže ve Švédsku nejel od 2007, MEX od 2008, Argentinu nejen v životě, FIN od 2007, AUS nikdy. Ač bych mu to WRC přál, ale realisticky, jaký má potenciál jezdec, který nepatří mezi nejmladší v poli, třetinu soutěží de facto nejel a poslední zkušenost s WRC má s vozy o dvě generace staršími?
28. 9. 2018 21:26
00
Původně napsal louda rodrigez
Původně napsal Vojtech.Elias
Tak to jsem opravdu zvedav, kdo ted bude delat jednicku v M-Sportu. Otazka kolik toho doted dotoval Red Bull a jestli tento sponzoring neodejde s odchodem Ogiera. To je dost pravdepodobne. Napada me pretahnout Lappiho, zkusit Meeka nebo treba Paddona (ikdyz ten se svymi asfaltovymi zkusenostmi se na jednicku moc nejevi). No nebude to mit Malcolm jednoduche.
Co vsadit na mladého Rovanperu....?RedBull zůstane, mediální zájem taky...
Doprej škodovce aspoň rok ;)
28. 9. 2018 21:29
00
Původně napsal Shacki
Jinak podle všeho Breen konec u Citroenu
smajlík
28. 9. 2018 21:40
00
Původně napsal kuře
ad Kopejda, který se stále skloňuje, že ty soutěže MS má naježděné, tak jsem se ze zvědavosti díval na současný kalendář a kde (ne)jel v éře R5. Takže ve Švédsku nejel od 2007, MEX od 2008, Argentinu nejen v životě, FIN od 2007, AUS nikdy. Ač bych mu to WRC přál, ale realisticky, jaký má potenciál jezdec, který nepatří mezi nejmladší v poli, třetinu soutěží de facto nejel a poslední zkušenost s WRC má s vozy o dvě generace staršími?
Navíc pochází ze země, ktera pravděpodobně neni pro automobilky marketingové zajímavá.
29. 9. 2018 06:50
00
Malcolm rád experimentuje,tak proč ne Lukyanuk? Jinak pokud se Citroen opravdu chce zbavit Breena tak se jasně nabízí.
29. 9. 2018 09:45
00
Ve Fordu to bude jako v pohádce S čerty nejsou žerty. A kdo je z vás vlastně nejbohatší ?
30. 9. 2018 06:50
00
Pánové, jakto že vás nikoho nenapadl Sordo? Nebo ten už je pasé ? Myslím, že ho taky už nebaví hrát ne třetí, ale čtvrté housle, a ještě je schopen něco dokázat. Vůbec si netroufám odhadovat, jak to Wilson vyřeší
30. 9. 2018 11:07
00
Původně napsal El Matador
Pánové, jakto že vás nikoho nenapadl Sordo? Nebo ten už je pasé ? Myslím, že ho taky už nebaví hrát ne třetí, ale čtvrté housle, a ještě je schopen něco dokázat. Vůbec si netroufám odhadovat, jak to Wilson vyřeší
jak má smlouvu?
30. 9. 2018 11:39
00
Původně napsal kapec77
Původně napsal El Matador
Pánové, jakto že vás nikoho nenapadl Sordo? Nebo ten už je pasé ? Myslím, že ho taky už nebaví hrát ne třetí, ale čtvrté housle, a ještě je schopen něco dokázat. Vůbec si netroufám odhadovat, jak to Wilson vyřeší
jak má smlouvu?
Netuším, ale pro jeho manažera by to v případě nutnosti snad neměl být problém, děje se to dnes a denně
30. 9. 2018 19:04
00
Kuře, když máš problémy s češtinou, tak proč nedáš, před zveřejněním článku, text na kontrolu některému z redakčních kolegů.
Promiňte, ale tato úroveň češtiny je ostuda celé redakce ewrc...

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->