Videonovinky – Setkání mistrů – aktuální videa

Videonovinky jsou tento víkend v Sosnové na Global Assistance Setkání mistrů.
Komentářů celkem: 47
12. 11. 2018 13:4221
2 0
1) Tahle pitomá situace je způsobena daleko více okolnostmi, než tím zlým Maresem/Autoklubem/Krestou/Hajkem/J. resp. P. Semeradem/Kdo ví kým. Komercionalizace sportu (především vrcholového) překročila všechny meze. Teď bych lhal, když bych řekl, že komercionalizace sportu musí zmizet, bez určitě míry komercionalizace to fungovat nemůže a je to tak správně, nejsme v socialismu. Ale musí to mít míru. A z těch mantinelů to už bohužel dávno a nevratne vyskocilo. Ctirad Hájek masivně tlačí marketing - viz fejsbuk. Je to už přes zabit a nelíbí se mi to, ale je potřeba to vidět z toho pohledu, že to bez toho dnes prostě nejde. A pan Hájek má mě velké uznání, protože usilovně pomáhá velmi šikovnému mladému jezdci - to je v CR i jinde v této míře bez jakékoli obdoby smajlík Autoklubu Rally Talent jako projekt je v podobné situaci, také musí marketingove prodat svou činnost, neb je do toho doba tlačí, tak jako všechny ostatní.
No a tihle dva trámy se dostaly do toho, že kvůli tomuto musely oba vyhrát, protože něco jiného než výhra vy byl marketingovej průser. Tak jen dělali co museli, a je mi jasné, že díky tomu na ty kluky za volantem byl obrovský tlak (nemyslím tlak ve smyslu že je manažeři seřvou, řekl bych že všichni zainteresovaní pánové podporovatelé to mají v hlavách srovnane - ale to vědomí, že když nevyhrajou, bude to rána pro potřebné prodavani vysledku), oba to s jejich povahami sebekritickych odpovědných pedantu psychicky ničí, viz rozhovor s Petrem, roztreseny hlas... to je další dopad te přílišné komercionalizace sportu - zbytečný tlak na takhle "male" kluky (a holky) ještě U18, což jim zadelava mnohdy na vazne psychické problémy v budoucnu. Sport už je bohužel tak poznamenany komerci, že to ve výsledku škodí sportovcům i divákům. smajlík
2) ano, Mareš je naděje české rally - a nevidím nic špatného na tom, že je podporován autoklubem, když jsme v situaci, kdy máme v CR špičku vysoce 40+, je na místě vychovat někoho, kdo ji v budoucnu doplní. Ale chápu, že se nikdo nechce zabývat tak prizemnimi problémy, jako na koho budem chodit, až skončí Pech, Stajf, Dohnal, Trojan a další. My přece musíme řešit, že se v těch nasich 10 milionech obyvatel musí najít absolutní mistr světa (protože mistr světa WRC2 je nám asi málo a mnohým ani to 14 dní po zisku titulu nestojí za rec - jak psal na autosportu Mirek Fric- asi to docenime až za pár let).
3) fandím těm klukům oběma, nez jsem se dozvedel ty okolnosti, mel jsem radost, ze vyklepli Pecha a dalsi starouse a jeli spolu finale. Petr je talent od Boha, Filip má zas super přístup a věřím, že Filip nahradí českou špičku a Petr snad dokáže něco venku. "Bohužel" vinou výše popsaného je dost kluku, co ve dvaceti maji odjete 2 sezony ve světě se ctyrkolkou.
12. 11. 2018 13:4522
0 3
Moc to prožíváte někteří, ani jeden z těch dvou v životě kvalit takového R. Kresty nedosáhne. Utopie myslet si to, talent vypadá jinak a i talent se k tomu musí postupně, poctivě propracovat. Nějaké uspíšení je v tomhle případě kontraproduktivní, doslova nebezpečné (příklady známe a nemusíme chodit ani daleko). Že to jeden z nich hrotí, brečí, no bodejť vždyť je to ještě dítě, emočně naprosto nevyzrálý jedinec a v autě jako je R5 nemá co dělat z mnoha důvodů, jeden z nich je otázka vlastní bezpečnosti. Na moje slova opět dojde.
12. 11. 2018 13:5323
0 0
Původně napsal NoOneBetter
Moc to prožíváte někteří, ani jeden z těch dvou v životě kvalit takového R. Kresty nedosáhne. Utopie myslet si to, talent vypadá jinak a i talent se k tomu musí postupně, poctivě propracovat. Nějaké uspíšení je v tomhle případě kontraproduktivní, doslova nebezpečné (příklady známe a nemusíme chodit ani daleko). Že to jeden z nich hrotí, brečí, no bodejť vždyť je to ještě dítě, emočně naprosto nevyzrálý jedinec a v autě jako je R5 nemá co dělat z mnoha důvodů, jeden z nich je otázka vlastní bezpečnosti. Na moje slova opět dojde.
Brynildsen, Mikkelsen, K. Rovanpera?
12. 11. 2018 14:0724
2 0
Mrzí mne, že se pod video příspěvky ze Setkání mistrů neřeší atmosféra akce, radost z výkonů a předvedené show, smyky, prostě radost, nostalgie nad vozy starými a úžas nad moderní technikou a rychlostí mladých. Přece Setkání mistrů není akce, po které se řeší zákulisní konspirace, nepodložené osočování a kydání hnoje bulvární povahy z jedné strany na druhou, nebo ano?
12. 11. 2018 14:1625
1 0
Jsem smutný z toho co se to u nás děje. Vždyť je konec sezóny, tituly rozdány a jede se o hovno a pořád mají někteří důvod závodit na čas a ukazovat ramena. Co by Semiš za tu jednu jízdu navíc asi získal? Že by vymyslel super nastavení pro něj neznámého auta nebo že by se za těch pár km navíc naučil ovládat auto jako Kopejda? Prdlajs. Jen si prostě nadělali do kalhot že by mohli prohrát s mladým klukem na akci kde o nic nejde.
Takovéhle akce by se vůbec neměli jet na čas, ale na efekt. Vyhraje ten komu diváci nejvíce zatleskaji a basta.
12. 11. 2018 14:2026
0 0
No konečně!!! Děkuji ElKubin! Nechtěl jsem ani nic moc napsat, ale ... Byl jsem tam, viděl jsem, pozastavil se s mnohými jezdci z rally i z autocrossu a jejich parťákama. Atmosféra je opravdu již někam posunuta a pro mě třeba Tomáš Enge je ukázkový příklad, co je to setkání mistrů. Usmíval se na všechny kolem a bavil s Escortem diváky a ti mu tleskali. To samé Kuba Kubíčků, ruka venku při řízeném smyku, skvělé!!! Měla by to být především šou, jak pro diváky tak pro jezdce a jejich týmy! Ukázat se, dělat legraci, smyky, jako DIANA. Myslím si, že časomíra by tam neměla být, ale spíše komise (jako u krasobruslení) z lidí jako Láďa Křeček, pan Enge, třeba Jarda Hošek :DDD a dávat pomyslné body. :D A jezdci se svými stroji zvedat diváky ze sedadel svými řidičskými schopnostmi. A pak media budou psát, fotit, lidé točit na telefony a jiné aparáty, a reklama, tudíž viditelnost těch, co to platí, pak bude možná ještě lepší. K tématu finále se tedy nebudu vyjadřovat, bo jsem tam už nebyl. smajlík S mnohými zde částečně souhlasím, ale co člověk, to názor.
12. 11. 2018 14:2827
0 0
Původně napsal NoOneBetter
Moc to prožíváte někteří, ani jeden z těch dvou v životě kvalit takového R. Kresty nedosáhne. Utopie myslet si to, talent vypadá jinak a i talent se k tomu musí postupně, poctivě propracovat. Nějaké uspíšení je v tomhle případě kontraproduktivní, doslova nebezpečné (příklady známe a nemusíme chodit ani daleko). Že to jeden z nich hrotí, brečí, no bodejť vždyť je to ještě dítě, emočně naprosto nevyzrálý jedinec a v autě jako je R5 nemá co dělat z mnoha důvodů, jeden z nich je otázka vlastní bezpečnosti. Na moje slova opět dojde.
My víme, jedinej talent a zároveň nedoceněnej chudák je Míra Jakeš viď ;) Tak mi pověz co za ty roky ve čtyřkolce dokázal? Nic moc na to že se čtyřkolkami má zkušenosti už od roku 2009..
https://www.ewrc-results.com/profile/4003-miroslav-jakes/
Sry všem, ale já už tady na pana NoOneBettera musel reagovat, co závod to urážení mladejch a řeči o emoční nevyzrálosti atd.. Co máš v motorsportu za sebou, že si vůbec můžeš dovolit říkat, že něčí snaha vychovat jezdce je kontraproduktivní a že v těch vozech nemá co dělat? Ještě na volném podniku? Kdy, kde, kdo řekl, že příští rok PS pojede s R5? Ty už prosím vychladni, nebo se nevyjadřuj, rozčiluješ tím spousty lidí.. A teď do mě! PS. Toto není nijak mířeno proti Mírovi Jakešovi (na jeho průjezdy se vždy rád podívám), to jen NoOneBetter vždy rád všechny porovnává právě s Mírou Jakešem...
12. 11. 2018 14:3728
0 0
Plně souhlasím s těmi, kdož psali, že by se měla tato akce jet bez časomíry, pokud to má být show pro diváky...
Měla by to být akce plná pohody, radosti, takové pěkné zakončení sezony. Klidně udělat při své jízdě několik driftů a otoček pro diváky, pálit gumy, tahat za ručku, zkrátka jet to jako poděkování divákům za fandění. Něco jako jsou akce Martina Macíka a Jendy Brabce, kdy při jejich show se vzájemně nahání, vozí diváky atd., zkrátka je baví...
Bohužel, více a více se to bere tak vážně, že to pak dopadá ukřivděnými prohlášeními, osočováním jeden druhého atd. Je to škoda a je smutné to vidět. smajlík
12. 11. 2018 15:3829
0 0
100% s komentářem Miloš Vaníček ml. Většina ostatních komentářů řeší jen své fanouškovské teorie a konspirace.
12. 11. 2018 16:0130
0 0
ale ať se to klidně měří, není to krasobruslení, aby se hodnotil uměleckej dojem, časomíra tomu dává náboj, ale proboha, nehrotit to... skoro bych byl pro, aby se do propozic dal výslovnej zákaz protestů smajlík
12. 11. 2018 16:0431
0 0
Původně napsal Čejda
Jsem smutný z toho co se to u nás děje. Vždyť je konec sezóny, tituly rozdány a jede se o hovno a pořád mají někteří důvod závodit na čas a ukazovat ramena. Co by Semiš za tu jednu jízdu navíc asi získal? Že by vymyslel super nastavení pro něj neznámého auta nebo že by se za těch pár km navíc naučil ovládat auto jako Kopejda? Prdlajs. Jen si prostě nadělali do kalhot že by mohli prohrát s mladým klukem na akci kde o nic nejde.
Takovéhle akce by se vůbec neměli jet na čas, ale na efekt. Vyhraje ten komu diváci nejvíce zatleskaji a basta.
Možná - a nebo spíš právě proto jezdím v sobotu... Pořád je na co se dívat, šou,smyky... Mnoho a mnoho průjezdů... V neděli už jsem pár let nebyl... Zrovna Petr se mi fakt líbil - to bys musel být v sobotu,abys viděl,jak kolo od kola zrychloval... A jestliže jeli v neděli stejnou trať - pak by kolem navíc asi těžko něco získal - v sobotu jich určitě najel víc,jak Filip... Nevím,co za tím je - a pochybuji, že se to někdy dozvíme... smajlík
12. 11. 2018 17:0932
2 0
Tak mně se nejvíc líbí názory a postoje "Igorka" Drotára! Cigaretka - ať si zakazovači všeho možného puknou, radost z jízdy s pěknou technikou atd. Doufám, že tenhle člověk brzy napíše nějakou knížku o těch autech, s kterými jezdil a vůbec o jeho rally životě!smajlík
12. 11. 2018 22:1433
0 2
Původně napsal WRCkoŇ
Původně napsal NoOneBetter
Moc to prožíváte někteří, ani jeden z těch dvou v životě kvalit takového R. Kresty nedosáhne. Utopie myslet si to, talent vypadá jinak a i talent se k tomu musí postupně, poctivě propracovat. Nějaké uspíšení je v tomhle případě kontraproduktivní, doslova nebezpečné (příklady známe a nemusíme chodit ani daleko). Že to jeden z nich hrotí, brečí, no bodejť vždyť je to ještě dítě, emočně naprosto nevyzrálý jedinec a v autě jako je R5 nemá co dělat z mnoha důvodů, jeden z nich je otázka vlastní bezpečnosti. Na moje slova opět dojde.
My víme, jedinej talent a zároveň nedoceněnej chudák je Míra Jakeš viď ;) Tak mi pověz co za ty roky ve čtyřkolce dokázal? Nic moc na to že se čtyřkolkami má zkušenosti už od roku 2009..
https://www.ewrc-results.com/profile/4003-miroslav-jakes/
Sry všem, ale já už tady na pana NoOneBettera musel reagovat, co závod to urážení mladejch a řeči o emoční nevyzrálosti atd.. Co máš v motorsportu za sebou, že si vůbec můžeš dovolit říkat, že něčí snaha vychovat jezdce je kontraproduktivní a že v těch vozech nemá co dělat? Ještě na volném podniku? Kdy, kde, kdo řekl, že příští rok PS pojede s R5? Ty už prosím vychladni, nebo se nevyjadřuj, rozčiluješ tím spousty lidí.. A teď do mě! PS. Toto není nijak mířeno proti Mírovi Jakešovi (na jeho průjezdy se vždy rád podívám), to jen NoOneBetter vždy rád všechny porovnává právě s Mírou Jakešem...
Já do tebe jít nemusím, ty ses odrovnal sám, ponevadž nejsi sto pochopit merito mého příspěvku. Až bude nějaký ten mladý (opět) omotaný kolem stromu, až nepřežije on , nebo spolujezdec, napiš mi tenhle výplod prosím znovu. Takovýhle děti v tak silných autech s tak velkým gripem nemají co dělat, emočně na to zkrátka nemají, můžeme se o tom bavit po 20tce.. Loeb , první závodění ve čtyřkolce v 27 letech (Kresta v 24 letech), uteklo jim snad něco doprde.le? Nemyslím si. Problém je, že takhle to nastavili soudruzi nejvyšší, vždyt závodění v enku je pro plebs, něco podružného, směšného.. Takže, soudruzi, první rok nejlíp R2 do dvou let pak R5, třikrát hurá a pak hvězda zhasla ! ! ! ..... Naše rally i ta nejvyšší je v pořádné krizi, co si to konečně hošánci přiznat? Víte, tohle mně tuze nebaví, absurdní kam se to celé (ne)vyvíjí, psal jsem o tom už několikrát.
12. 11. 2018 22:2434
0 0
Původně napsal NoOneBetter
Původně napsal WRCkoŇ
Původně napsal NoOneBetter
Moc to prožíváte někteří, ani jeden z těch dvou v životě kvalit takového R. Kresty nedosáhne. Utopie myslet si to, talent vypadá jinak a i talent se k tomu musí postupně, poctivě propracovat. Nějaké uspíšení je v tomhle případě kontraproduktivní, doslova nebezpečné (příklady známe a nemusíme chodit ani daleko). Že to jeden z nich hrotí, brečí, no bodejť vždyť je to ještě dítě, emočně naprosto nevyzrálý jedinec a v autě jako je R5 nemá co dělat z mnoha důvodů, jeden z nich je otázka vlastní bezpečnosti. Na moje slova opět dojde.
My víme, jedinej talent a zároveň nedoceněnej chudák je Míra Jakeš viď ;) Tak mi pověz co za ty roky ve čtyřkolce dokázal? Nic moc na to že se čtyřkolkami má zkušenosti už od roku 2009..
https://www.ewrc-results.com/profile/4003-miroslav-jakes/
Sry všem, ale já už tady na pana NoOneBettera musel reagovat, co závod to urážení mladejch a řeči o emoční nevyzrálosti atd.. Co máš v motorsportu za sebou, že si vůbec můžeš dovolit říkat, že něčí snaha vychovat jezdce je kontraproduktivní a že v těch vozech nemá co dělat? Ještě na volném podniku? Kdy, kde, kdo řekl, že příští rok PS pojede s R5? Ty už prosím vychladni, nebo se nevyjadřuj, rozčiluješ tím spousty lidí.. A teď do mě! PS. Toto není nijak mířeno proti Mírovi Jakešovi (na jeho průjezdy se vždy rád podívám), to jen NoOneBetter vždy rád všechny porovnává právě s Mírou Jakešem...
Já do tebe jít nemusím, ty ses odrovnal sám, ponevadž nejsi sto pochopit merito mého příspěvku. Až bude nějaký ten mladý (opět) omotaný kolem stromu, až nepřežije on , nebo spolujezdec, napiš mi tenhle výplod prosím znovu. Takovýhle děti v tak silných autech s tak velkým gripem nemají co dělat, emočně na to zkrátka nemají, můžeme se o tom bavit po 20tce.. Loeb , první závodění ve čtyřkolce v 27 letech (Kresta v 24 letech), uteklo jim snad něco doprde.le? Nemyslím si. Problém je, že takhle to nastavili soudruzi nejvyšší, vždyt závodění v enku je pro plebs, něco podružného, směšného.. Takže, soudruzi, první rok nejlíp R2 do dvou let pak R5, třikrát hurá a pak hvězda zhasla ! ! ! ..... Naše rally i ta nejvyšší je v pořádné krizi, co si to konečně hošánci přiznat? Víte, tohle mně tuze nebaví, absurdní kam se to celé (ne)vyvíjí, psal jsem o tom už několikrát.
Ty víš všechno nejlíp, ale prijde mi, ze máš názory z dob minulých, kdy MCSSR bylo maximem. Člověk se světovými ambicemi preci nemuze čekat. Viz Kalle. A vsechny nase hbezdy začínali na silnych autech. Prokop, Pech, Kopecky, Jakeš. I Kresta ridil WRC mlady.
12. 11. 2018 23:4735
0 0
Jak jako emočně nemají na grip? Jakože R5 má nějak výrazně větší grip než R2? To spíš větší trakci.
Já mám na ty emoce názor úplně opačný - pokud se jezdec osmělí ovládat auto za hranící smyku v telecím věku, jako např. Rovanpera, který jezdí od doby co dosáhne na pedály, je to nejlepší co může být. Vždyť v 18 má odježděno víc než většina české špičky. V dospělosti už tě čím dál víc svazují úvahy coby kdyby, takhle top závodníci přemýšlet nesmí, v rally jsou v průseru jednou nohou pořád. Stačí když mají dost soudnosti nenechat se vyhecovat za hranice svých schopností. Na druhé straně mi přijde úplně zvrhlé odepisovat jezdce po třicítce vpodstatě do důchodu. Ano, továrny chtějí mladé a perspektivní kousky, co za ně budou jezdit nejméně 20 let. Hlavně že si žádný z týmů neudrží stabilní sestavu dýl než rok...
13. 11. 2018 01:4136
0 0
Takze si pro poradek sepiseme, kdo kdy sedel poprvy ve 4x4 pri rally:
Ogier: 25, 3. sezona, 1. sezona v MS, rovnou tovarni WRC
Neuville: 22, 3. poradna sezona, 1. soutez v IRC, rovnou tovarni S2000
Tanak: 21, N4, od 14 jezdil sprinty
Lappi: 21, S2000, 4. poradna sezona, rovnou mistr Finska a na konci roku smlouva v SM
Latvala: 17, N4, 2. sezona, dalsi sezonu uz WRC
Mikkelsen: 17, zacal rovnou ve WRCu
Sordo: 18, zacal rovnou v N4
Evans: 23, N4, 5. sezona
Breen: 19, N4, 1. sezona
Paddon: 18, N4, 3. sezona
Suninen: 21, 3. sezona S2000 ve WRC2
Ostberg: 16, WRC, 2. sezona
Loeb: 26, WRC, 4. sezona
Meeke: 22, N4, 1. sezona
Kopecky: 20, WRC, 2. sezona, nasledujici uz ve fabrice
Tidemand: 18, N4, 0. sezona
H. Solberg: 23, rovnou A8 (dle results)
P. Solberg: 22, rovnou A8 (dle results)

Vetsina tech jmen mela svoje ranarsky obdobi, JM a Meeke "emocne nevyspeli" doted. Vetsina tech jmen jezdila co nejdriv co nejvyssi sampionat s co nejsilnejsim autem. Loeb neni z tohodle sveta a pro ostatni plati, ze kdo neboura, nezrychluje.
13. 11. 2018 10:2037 Upraveno 10:21
0 0
Původně napsal NoOneBetter
Původně napsal WRCkoŇ
Původně napsal NoOneBetter
Moc to prožíváte někteří, ani jeden z těch dvou v životě kvalit takového R. Kresty nedosáhne. Utopie myslet si to, talent vypadá jinak a i talent se k tomu musí postupně, poctivě propracovat. Nějaké uspíšení je v tomhle případě kontraproduktivní, doslova nebezpečné (příklady známe a nemusíme chodit ani daleko). Že to jeden z nich hrotí, brečí, no bodejť vždyť je to ještě dítě, emočně naprosto nevyzrálý jedinec a v autě jako je R5 nemá co dělat z mnoha důvodů, jeden z nich je otázka vlastní bezpečnosti. Na moje slova opět dojde.
My víme, jedinej talent a zároveň nedoceněnej chudák je Míra Jakeš viď ;) Tak mi pověz co za ty roky ve čtyřkolce dokázal? Nic moc na to že se čtyřkolkami má zkušenosti už od roku 2009..
https://www.ewrc-results.com/profile/4003-miroslav-jakes/
Sry všem, ale já už tady na pana NoOneBettera musel reagovat, co závod to urážení mladejch a řeči o emoční nevyzrálosti atd.. Co máš v motorsportu za sebou, že si vůbec můžeš dovolit říkat, že něčí snaha vychovat jezdce je kontraproduktivní a že v těch vozech nemá co dělat? Ještě na volném podniku? Kdy, kde, kdo řekl, že příští rok PS pojede s R5? Ty už prosím vychladni, nebo se nevyjadřuj, rozčiluješ tím spousty lidí.. A teď do mě! PS. Toto není nijak mířeno proti Mírovi Jakešovi (na jeho průjezdy se vždy rád podívám), to jen NoOneBetter vždy rád všechny porovnává právě s Mírou Jakešem...
Já do tebe jít nemusím, ty ses odrovnal sám, ponevadž nejsi sto pochopit merito mého příspěvku. Až bude nějaký ten mladý (opět) omotaný kolem stromu, až nepřežije on , nebo spolujezdec, napiš mi tenhle výplod prosím znovu. Takovýhle děti v tak silných autech s tak velkým gripem nemají co dělat, emočně na to zkrátka nemají, můžeme se o tom bavit po 20tce.. Loeb , první závodění ve čtyřkolce v 27 letech (Kresta v 24 letech), uteklo jim snad něco doprde.le? Nemyslím si. Problém je, že takhle to nastavili soudruzi nejvyšší, vždyt závodění v enku je pro plebs, něco podružného, směšného.. Takže, soudruzi, první rok nejlíp R2 do dvou let pak R5, třikrát hurá a pak hvězda zhasla ! ! ! ..... Naše rally i ta nejvyšší je v pořádné krizi, co si to konečně hošánci přiznat? Víte, tohle mně tuze nebaví, absurdní kam se to celé (ne)vyvíjí, psal jsem o tom už několikrát.
Emočně nemají na tak velký grip ? Z jaké učebnice psychologie tohle je prosimtě ? smajlík Myslim že taková motokára má ten grip ještě mnohem větší. Ty jsi šašek až to neni hezký.
13. 11. 2018 11:1538
0 0
Že na toho trolla musíte všeci reagovat ...
13. 11. 2018 12:1939
0 0
Původně napsal shifty
Že na toho trolla musíte všeci reagovat ...
Přesně taksmajlík
13. 11. 2018 13:2640
1 0
Kdo chodí na výsledky, tak ví, že NoOneBetter jen hejtuje, takže tam ho (skoro) všichni ignorují, dělejte to i tady a máte. Když ho zablokuji, založí si jiný účet a bude to dělat stejně a ještě nebudete vědět, že to je on. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!