21. 2. 2019 13:56 − 22717× − 82

Filip Mareš pojede domácí šampionát i Evropu

Filip Mareš s Janem Hlouškem vyrazí už brzy do své druhé sezóny s vozem specifikace R5.

Projekt ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM, který vznikl díky partnerství Autoklubu ČR se společností Škoda AUTO a Autocentrála, vstupuje letošním rokem do své prostřední fáze. Kromě domácího mistrovství se tak bílo-zlatá Fabie R5 z dílen Kresta Racing představí na vybraných podnicích Mistrovství Evropy.

V loňském roce šlo především o sbírání zkušeností, které by se měly odrazit v letošních výsledcích. Filip Mareš se celý rok pohyboval v absolutní špičce a závěrem sezóny odjel dvě šotolinové soutěže v Polsku a Lotyšsku. Ty posloužily především jako příprava na nadcházející sezónu, ve které Filip pojede Mistrovství Evropy juniorů do 28 let, kromě dvou úvodních podniků na Azorských a Kanárských ostrovech.

„Loňská sezóna pro nás byla především o učení a sžívání se s novou technikou. Letos bychom rádi ukázali své kvality a pravidelně bojovali o přední příčky. V zimní pauze jsem pracoval na svém jezdeckém stylu, směr mi ukázaly i dvě soutěže na šotolině absolvované během podzimu. Samozřejmostí je práce na fyzické kondici a rozpisu. Měsíc před startem nové sezóny přecházíme do závěrečné fáze příprav. Na startu Valašské Rally chceme být maximálně připravení,“ říká Filip a pokračuje: “Nesmírně si ceníme podpory, kterou od týmu i našich partnerů máme. Odvděčit se chceme tím, že na tratích erzet předvedeme to nejlepší, co v nás je.“

Do bojů o domácí i evropské mistrovské body odstartuje Filip Mareš s novým silným partnerem, společností MICHELIN, která úzce spolupracuje s Autoklubem ČR i na jiných projektech. Filip se navíc stal tváří tohoto renomovaného výrobce pneumatik. „Michelin patří neodmyslitelně k motoristickému sportu. Ve své dlouholeté historii spolupracoval s celou řadou špičkových jezdců, týmů a výrobců závodní techniky. Jsem upřímně rád, že se nám podařilo navázat se společností Michelin spolupráci na několika zajímavých projektech, jako je například partnerství s Filipem Marešem,“ komentuje nově vzniklou spolupráci prezident Autoklubu ČR, Jan Šťovíček.

„Společnost Michelin spolupracuje v celosvětovém měřítku s nejlepšími jezdci a producenty automobilů. Tato spolupráce přináší důležité poznatky, které využíváme při vývoji nových pneumatik. Jednou z nich je například nová Michelin Pilot Sport 4 SUV pro prémiové a vysoce výkonné vozy SUV. Motoristický sport k nám neodmyslitelně patří a jsme velmi rádi, že navazujeme novou spolupráci právě s Filipem Marešem,“ doplnil marketingový manažer společnosti Michelin, Andrzej Studziński.

První letošní start posádky Filip Mareš – Jan Hloušek a ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMU proběhne koncem března na 38. ročníku KOWAX Valašská rally ValMez.

Komentářů celkem: 82
26. 2. 2019 12:5461
0 0
Teď máš pravdu. Špatně sem to pochopil. Opravdu jen u28 a to jsou bez barumky opravdu tedy 3 závody. To se ti musím omluvit.
Ale i tak je to nějakých 15 mil. Cca
A to stále zaručuje JWRC pro dva piloty a to je přece k zamyšlení smajlík
26. 2. 2019 13:3862
0 0
Původně napsal FelinaKitCar
Teď máš pravdu. Špatně sem to pochopil. Opravdu jen u28 a to jsou bez barumky opravdu tedy 3 závody. To se ti musím omluvit.
Ale i tak je to nějakých 15 mil. Cca
A to stále zaručuje JWRC pro dva piloty a to je přece k zamyšlení smajlík
Za zamyšlení to určitě stojí, mě se ten projekt taky líbí! Je tu porovnání spousty mladých pilotů, kteří všichni chtějí prorazit do WRC. Ale na druhou stranu, nesmíš si myslet, že ten hodnej Malcolm to dělá pro podporu mladých jezdců. Pro něj, potažmo pro M-sport Poland to je především dobrej kšeft. Takovou sezónu JWRC by jsi se svým autem dokázal objet za výrazně méně peněz, než oni sami požadují smajlík
26. 2. 2019 13:5263 Upraveno 13:53
0 0
O tom absolutně nepochybuji že Malcolm to nedělá za nulu do kapsy smajlík
Přeci jenom je to Pan obchodník..
Ale letošní formát JWRC je po dlouhé době dobře obsazeny a zorganizovaný po všech stránkách se zdá. Proto si myslím že za ty peníze to letos stojí. Důkazem je účast spousty jezdců
26. 2. 2019 13:5564
0 0
Původně napsal subaru87
Původně napsal MIK.JANEC
Původně napsal FelinaKitCar
Je úsměvné tvrdit že nic lepšího se nedá vymyslet, při tom množství peněz kolik do toho jde. Někdo tady napsal odhad, že loni to vyšlo AČR na nějakých 10-12 mil. KČ. Tento odhad se drží ještě dost při zemi. Když budu vycházet z toho, že letos jedou MČR a ERC a nemají žádného velkého nového partnera na autě, odhaduji že do toho budou muset nasypat 18-20 mil. KČ....
Jak všichni víme, tak letos pan M. Wilson vytvořil projekt JWRC s novými fiestami R2T, kde stačí zaplatit 6 mil. KČ a jede kompletní šampionát JWRC. To samozřejmě hradí jen provoz závodního vozu a servisovani. Věci okolo si musí každý hradit sám. Ale i tak je to skvělý projekt, ve kterém vítěz dostane podporu M-SPORTU na několik startů s R5 ve WRC2. Tam už má pilot opravdu hratelnou šanci, aby si ho všimla nějaká továrna apod. Narozdil od ERC....
Toho se výborně chytila Španělska RACC. Vytvořili projekt ve kterém, kdo zvítězil v jejich národním šampionátu mezi vozy R2, dostal podporu pro kompletní JWRC 2019. A pak už je to jen na pilotovi kam až se dostane.
No a na kolik je to vyšlo??!!! I kdyby mu zaplatili celé JWRC bez věcí kolem, tak by je to vyšlo na 6. Mil. KČ..... Takže jen čistou matematikou z podpory pro F. Mareše, bychom mohli do JWRC poslat dokonce tři mladé piloty!!!!
Podobně jako ve Španělsku, to letos funguje i ve Francii, Itálii apod. A dost dalších zemí plánuje se přidat. Jen u nás se sype TŘIKRÁT tolik do jednoho pilota.... smajlík
Jen bych chtěl dodat, že nemám naprosto nic proti Marešovi. Určitě je to skvělý pilot. Jen ten systém se mi nelíbí.....
Je úsměvné jak ti jde matematika. V tiskové zprávě se píše, že Mareš pojede o jeden závod ERC víc než loni a ty ten rozpočet hned zdvojnásobíš? smajlík Tímto se řadíš mezi širokou škálu fundovaných finančních odborníků, kteří v této diskuzi působí. smajlík

Hoši, za ty cifry, co tady plácáte a nemáte je ničím podložené, by tenhle program absolvovali tři Marešové smajlík

Ještě bych rád podotknul, že ten projekt JWRC , není úplně novinka a že ten vítěz dostane rovnou Fiestu R5, registraci do WRC2 2020, pneumatiky a benzín. smajlík

Tenhle program za tyhle peníze že by absolvovali tři Marešové? Tomu snad ani sám nemůžete věřit. Jedna sezóna v českým mistráku s top autem R5 vyjde tým na něco okolo 10 milionů kč, tohle jsou slova Václava Pecha. Takže myslim, že ty cifry co tu padají opravdu nejsou daleko od pravdy. smajlík
A to je hochu přesně ten problém. Vy všichni tady vycházíte z částek, které jste někde slyšeli (třeba ze slov Václava Pecha), nebo jste si je někde (třeba tady) přečetli. smajlík

Dobře, když budeme uvažovat MČR:

7 závodů, každý 150 km (+-, mimo Barumky), 1km - 3600,- Kč (za R5 od kvalitního týmu včetně zázemí apod.), startovný cca 150 tis. Kč

=7x150x3600+150000=3.930.000 Kč

Samozřejmě, ještě se do toho můžou promítnout další náklady jako jsou testy atd. atd., ale kde chceš proboha utopit těch dalších 6 Mega? smajlík

Zkrátka, tady to je samej odborník na finance, kterej velmi dobře ví, co kolik stojí smajlík

26. 2. 2019 14:4665
1 0
3600 na km. To sice ano, počítáš to zcela zpravně. Ale u kresty to je přes 4000 min. Navíc to je jenom náklad na provoz auta. Pak jsou položky jako: doprava všeho na závody, pneumatiky, pohonné hmoty, pojištění závodního auta, seznamovačky, ubytování, testy (a tam se najezdí taky dost km) atd atd atd... Takže když někdo řekne že MČR s R5 může vyjít až na 10 mil. Má naprostou pravdu
26. 2. 2019 17:1166
0 0
Původně napsal MIK.JANEC
Původně napsal subaru87
Původně napsal MIK.JANEC
Původně napsal FelinaKitCar
Je úsměvné tvrdit že nic lepšího se nedá vymyslet, při tom množství peněz kolik do toho jde. Někdo tady napsal odhad, že loni to vyšlo AČR na nějakých 10-12 mil. KČ. Tento odhad se drží ještě dost při zemi. Když budu vycházet z toho, že letos jedou MČR a ERC a nemají žádného velkého nového partnera na autě, odhaduji že do toho budou muset nasypat 18-20 mil. KČ....
Jak všichni víme, tak letos pan M. Wilson vytvořil projekt JWRC s novými fiestami R2T, kde stačí zaplatit 6 mil. KČ a jede kompletní šampionát JWRC. To samozřejmě hradí jen provoz závodního vozu a servisovani. Věci okolo si musí každý hradit sám. Ale i tak je to skvělý projekt, ve kterém vítěz dostane podporu M-SPORTU na několik startů s R5 ve WRC2. Tam už má pilot opravdu hratelnou šanci, aby si ho všimla nějaká továrna apod. Narozdil od ERC....
Toho se výborně chytila Španělska RACC. Vytvořili projekt ve kterém, kdo zvítězil v jejich národním šampionátu mezi vozy R2, dostal podporu pro kompletní JWRC 2019. A pak už je to jen na pilotovi kam až se dostane.
No a na kolik je to vyšlo??!!! I kdyby mu zaplatili celé JWRC bez věcí kolem, tak by je to vyšlo na 6. Mil. KČ..... Takže jen čistou matematikou z podpory pro F. Mareše, bychom mohli do JWRC poslat dokonce tři mladé piloty!!!!
Podobně jako ve Španělsku, to letos funguje i ve Francii, Itálii apod. A dost dalších zemí plánuje se přidat. Jen u nás se sype TŘIKRÁT tolik do jednoho pilota.... smajlík
Jen bych chtěl dodat, že nemám naprosto nic proti Marešovi. Určitě je to skvělý pilot. Jen ten systém se mi nelíbí.....
Je úsměvné jak ti jde matematika. V tiskové zprávě se píše, že Mareš pojede o jeden závod ERC víc než loni a ty ten rozpočet hned zdvojnásobíš? smajlík Tímto se řadíš mezi širokou škálu fundovaných finančních odborníků, kteří v této diskuzi působí. smajlík

Hoši, za ty cifry, co tady plácáte a nemáte je ničím podložené, by tenhle program absolvovali tři Marešové smajlík

Ještě bych rád podotknul, že ten projekt JWRC , není úplně novinka a že ten vítěz dostane rovnou Fiestu R5, registraci do WRC2 2020, pneumatiky a benzín. smajlík

Tenhle program za tyhle peníze že by absolvovali tři Marešové? Tomu snad ani sám nemůžete věřit. Jedna sezóna v českým mistráku s top autem R5 vyjde tým na něco okolo 10 milionů kč, tohle jsou slova Václava Pecha. Takže myslim, že ty cifry co tu padají opravdu nejsou daleko od pravdy. smajlík
A to je hochu přesně ten problém. Vy všichni tady vycházíte z částek, které jste někde slyšeli (třeba ze slov Václava Pecha), nebo jste si je někde (třeba tady) přečetli. smajlík

Dobře, když budeme uvažovat MČR:

7 závodů, každý 150 km (+-, mimo Barumky), 1km - 3600,- Kč (za R5 od kvalitního týmu včetně zázemí apod.), startovný cca 150 tis. Kč

=7x150x3600+150000=3.930.000 Kč

Samozřejmě, ještě se do toho můžou promítnout další náklady jako jsou testy atd. atd., ale kde chceš proboha utopit těch dalších 6 Mega? smajlík

Zkrátka, tady to je samej odborník na finance, kterej velmi dobře ví, co kolik stojí smajlík

Největší odobrník na financování a fungování týmů jste tu očividně Vy smajlík Ostatně ty náklady které jste vypsal jsou jediné, že? Motor R5 se nerepasuje po každém závodě, všechny díly neprochází detailní RTG kontrolou atd. atd. že ne? Vidět jenom náklady na samotný závod je úsměvné.
26. 2. 2019 17:2667
0 0
Původně napsal subaru87
Původně napsal MIK.JANEC
Původně napsal subaru87
Původně napsal MIK.JANEC
Původně napsal FelinaKitCar
Je úsměvné tvrdit že nic lepšího se nedá vymyslet, při tom množství peněz kolik do toho jde. Někdo tady napsal odhad, že loni to vyšlo AČR na nějakých 10-12 mil. KČ. Tento odhad se drží ještě dost při zemi. Když budu vycházet z toho, že letos jedou MČR a ERC a nemají žádného velkého nového partnera na autě, odhaduji že do toho budou muset nasypat 18-20 mil. KČ....
Jak všichni víme, tak letos pan M. Wilson vytvořil projekt JWRC s novými fiestami R2T, kde stačí zaplatit 6 mil. KČ a jede kompletní šampionát JWRC. To samozřejmě hradí jen provoz závodního vozu a servisovani. Věci okolo si musí každý hradit sám. Ale i tak je to skvělý projekt, ve kterém vítěz dostane podporu M-SPORTU na několik startů s R5 ve WRC2. Tam už má pilot opravdu hratelnou šanci, aby si ho všimla nějaká továrna apod. Narozdil od ERC....
Toho se výborně chytila Španělska RACC. Vytvořili projekt ve kterém, kdo zvítězil v jejich národním šampionátu mezi vozy R2, dostal podporu pro kompletní JWRC 2019. A pak už je to jen na pilotovi kam až se dostane.
No a na kolik je to vyšlo??!!! I kdyby mu zaplatili celé JWRC bez věcí kolem, tak by je to vyšlo na 6. Mil. KČ..... Takže jen čistou matematikou z podpory pro F. Mareše, bychom mohli do JWRC poslat dokonce tři mladé piloty!!!!
Podobně jako ve Španělsku, to letos funguje i ve Francii, Itálii apod. A dost dalších zemí plánuje se přidat. Jen u nás se sype TŘIKRÁT tolik do jednoho pilota.... smajlík
Jen bych chtěl dodat, že nemám naprosto nic proti Marešovi. Určitě je to skvělý pilot. Jen ten systém se mi nelíbí.....
Je úsměvné jak ti jde matematika. V tiskové zprávě se píše, že Mareš pojede o jeden závod ERC víc než loni a ty ten rozpočet hned zdvojnásobíš? smajlík Tímto se řadíš mezi širokou škálu fundovaných finančních odborníků, kteří v této diskuzi působí. smajlík

Hoši, za ty cifry, co tady plácáte a nemáte je ničím podložené, by tenhle program absolvovali tři Marešové smajlík

Ještě bych rád podotknul, že ten projekt JWRC , není úplně novinka a že ten vítěz dostane rovnou Fiestu R5, registraci do WRC2 2020, pneumatiky a benzín. smajlík

Tenhle program za tyhle peníze že by absolvovali tři Marešové? Tomu snad ani sám nemůžete věřit. Jedna sezóna v českým mistráku s top autem R5 vyjde tým na něco okolo 10 milionů kč, tohle jsou slova Václava Pecha. Takže myslim, že ty cifry co tu padají opravdu nejsou daleko od pravdy. smajlík
A to je hochu přesně ten problém. Vy všichni tady vycházíte z částek, které jste někde slyšeli (třeba ze slov Václava Pecha), nebo jste si je někde (třeba tady) přečetli. smajlík

Dobře, když budeme uvažovat MČR:

7 závodů, každý 150 km (+-, mimo Barumky), 1km - 3600,- Kč (za R5 od kvalitního týmu včetně zázemí apod.), startovný cca 150 tis. Kč

=7x150x3600+150000=3.930.000 Kč

Samozřejmě, ještě se do toho můžou promítnout další náklady jako jsou testy atd. atd., ale kde chceš proboha utopit těch dalších 6 Mega? smajlík

Zkrátka, tady to je samej odborník na finance, kterej velmi dobře ví, co kolik stojí smajlík

Největší odobrník na financování a fungování týmů jste tu očividně Vy smajlík Ostatně ty náklady které jste vypsal jsou jediné, že? Motor R5 se nerepasuje po každém závodě, všechny díly neprochází detailní RTG kontrolou atd. atd. že ne? Vidět jenom náklady na samotný závod je úsměvné.
,, Odobrník" opravdu nejsem smajlík co má proboha repase motoru a kontrola dílů společného s rozpočtem týmu? Takové položky jdou snad za pronajímatelem a jsou zahrnuty v ceně na km, to proto to je taková darda smajlík A jinak pane odobrníku motor se opravdu po každém závodě nerepasuje smajlík
26. 2. 2019 17:3968
0 0
Původně napsal FelinaKitCar
3600 na km. To sice ano, počítáš to zcela zpravně. Ale u kresty to je přes 4000 min. Navíc to je jenom náklad na provoz auta. Pak jsou položky jako: doprava všeho na závody, pneumatiky, pohonné hmoty, pojištění závodního auta, seznamovačky, ubytování, testy (a tam se najezdí taky dost km) atd atd atd... Takže když někdo řekne že MČR s R5 může vyjít až na 10 mil. Má naprostou pravdu
Ve zkratce. Cena za km není fixní, v momentě, kdy s takovým týmem absolvuješ celou sezónu, dostáváš se na jinou cenu. Náklady jako doprava, pohonné hmoty, pojištění jsou zahrnuty v ceně. O nákladech na ubytování a seznamovačky se snad v porovnání s tím, co stojí pronájem vozu R5 nemusíme bavit. Položka jsou určitě pneu, ale myslím, že právě proto uzavřeli partnerství s michelinem. Zkrátka hoši, chtěl jsem jen poukázat na to, že vy tady házíte s milionama jako kdyby to byly tisícovky, jestli 5 nebo 10, je vám to jedno a ono to tak v praxi není smajlík
26. 2. 2019 18:0069
1 0
sakra chlapi, tady nejde přece nejde o ty prachy, ty vem čert, byly a nebudou, ale o to, že rozhodčí má svůj tým, který soutěží s ostatníma, to to, až na výjimky, nevidíte? smajlík
26. 2. 2019 18:0770
0 0
S velkou péčí velmi řádného hospodáře, velmi úsporně na 1 rally MČR R5 bych to viděl nákladově někde tady
26. 2. 2019 18:0971
0 0
S velkou péčí velmi řádného hospodáře, velmi úsporně na 1 rally MČR R5 bych to viděl někde tady
26. 2. 2019 18:1572
0 0
Pardon, něco dělám blbě, ale ještě jednou to zkusím:
S velkou péčí velmi řádného hospodáře, velmi úsporně na 1 rally MČR s R5 bych to viděl v tisících někde tady:
odpisy auta 70
pneu 130
palivo 30
logistika 40
ubytování 20
osobní náklady 100 (včetně práce na dílně)
povinné repase 160
ostatní 180 (od pojistky přes nájem testovací trati až po startovné a catering)
Suma sumárum 730 tisíc a to je opravdu se zatnutými zuby, spousta věcí tam není (např. nájem/odpisy dílny a vybavení, propagace a reklama, VIPové, výstroj a výzbroj teamu atd. atp.). Taky mohu chybovat.
A pocitově jsem na tom velmi, ale opravdu velmi smíšeně až blbě. Filipu Marešovi přeji to nejlepší a projekt považuji za zpupné chucpe, které vůbec nemělo nastat. Útěchou mi je, že nesporně nejsem sám...
26. 2. 2019 18:3273
0 0
Původně napsal Jirka ST
Pardon, něco dělám blbě, ale ještě jednou to zkusím:
S velkou péčí velmi řádného hospodáře, velmi úsporně na 1 rally MČR s R5 bych to viděl v tisících někde tady:
odpisy auta 70
pneu 130
palivo 30
logistika 40
ubytování 20
osobní náklady 100 (včetně práce na dílně)
povinné repase 160
ostatní 180 (od pojistky přes nájem testovací trati až po startovné a catering)
Suma sumárum 730 tisíc a to je opravdu se zatnutými zuby, spousta věcí tam není (např. nájem/odpisy dílny a vybavení, propagace a reklama, VIPové, výstroj a výzbroj teamu atd. atp.). Taky mohu chybovat.
A pocitově jsem na tom velmi, ale opravdu velmi smíšeně až blbě. Filipu Marešovi přeji to nejlepší a projekt považuji za zpupné chucpe, které vůbec nemělo nastat. Útěchou mi je, že nesporně nejsem sám...
Vyčísleno hezky, jen u těch pneumatik jste byl fakt úspornej, ve skutečnosti je to cca. 300k za závod u týmu na úrovni Kresta racing. https://www.youtube.com/watch?v=_ezM-y609qg&list=PLfdzuf-itN4xbck0cSFI2rqRTru7f_j42&index=37
26. 2. 2019 18:5174
0 0
Původně napsal Jirka ST
Pardon, něco dělám blbě, ale ještě jednou to zkusím:
S velkou péčí velmi řádného hospodáře, velmi úsporně na 1 rally MČR s R5 bych to viděl v tisících někde tady:
odpisy auta 70
pneu 130
palivo 30
logistika 40
ubytování 20
osobní náklady 100 (včetně práce na dílně)
povinné repase 160
ostatní 180 (od pojistky přes nájem testovací trati až po startovné a catering)
Suma sumárum 730 tisíc a to je opravdu se zatnutými zuby, spousta věcí tam není (např. nájem/odpisy dílny a vybavení, propagace a reklama, VIPové, výstroj a výzbroj teamu atd. atp.). Taky mohu chybovat.
A pocitově jsem na tom velmi, ale opravdu velmi smíšeně až blbě. Filipu Marešovi přeji to nejlepší a projekt považuji za zpupné chucpe, které vůbec nemělo nastat. Útěchou mi je, že nesporně nejsem sám...
Váš rozpočet se zakládá minimálně na dobrém zamyšlení, ale spíše z pohledu soukromníka, který má vlastní auto. Položky typu logistika, palivo, povinné repase někdo, kdo si auto pronajímá neřeší. Nicméně i tak, sám jste vypočítal, že při 7mi závodech jde o částku 5M a ne 10, jak tu někteří experti uvádějí smajlík
26. 2. 2019 19:0475
0 0
Původně napsal subaru87
Původně napsal Jirka ST
Pardon, něco dělám blbě, ale ještě jednou to zkusím:
S velkou péčí velmi řádného hospodáře, velmi úsporně na 1 rally MČR s R5 bych to viděl v tisících někde tady:
odpisy auta 70
pneu 130
palivo 30
logistika 40
ubytování 20
osobní náklady 100 (včetně práce na dílně)
povinné repase 160
ostatní 180 (od pojistky přes nájem testovací trati až po startovné a catering)
Suma sumárum 730 tisíc a to je opravdu se zatnutými zuby, spousta věcí tam není (např. nájem/odpisy dílny a vybavení, propagace a reklama, VIPové, výstroj a výzbroj teamu atd. atp.). Taky mohu chybovat.
A pocitově jsem na tom velmi, ale opravdu velmi smíšeně až blbě. Filipu Marešovi přeji to nejlepší a projekt považuji za zpupné chucpe, které vůbec nemělo nastat. Útěchou mi je, že nesporně nejsem sám...
Vyčísleno hezky, jen u těch pneumatik jste byl fakt úspornej, ve skutečnosti je to cca. 300k za závod u týmu na úrovni Kresta racing. https://www.youtube.com/watch?v=_ezM-y609qg&list=PLfdzuf-itN4xbck0cSFI2rqRTru7f_j42&index=37
Opět vaše číslo je jen plácnutí do prázdna. Budeme počítat: 1x pneu Michelin (18") =364 EUR = cca 9.100,- Kč, jedna soutěž = obvykle 4 sekce. Tudíž 9.100x16=145.600 Kč. Ale jak už jsem zmiňoval, v článku stojí, že Mareš má nového partnera Michelin, tudíž lze předpokládat, že náklady na pneu budou výrazně nižší, možná minimální a tato diskuze je bezpředmětnásmajlík
26. 2. 2019 19:1876 Upraveno 19:21
0 0
Ono kdybyste zkusil kliknout na tenlhe odkaz: https://youtu.be/_ezM-y609qg ( čas 12:30) tak byste o plácnutí do prázna nic neříkal, i když možná nevěříte ani lidem co rally opravdu jezdí, nepřekvapilo by mě to.
26. 2. 2019 20:2077
0 0
Hm. A co tak se pánové vykašlat na ty citace, co tady zasírají diskuzi hromadou řádků smajlík Řádků stejně o ničem.
26. 2. 2019 21:4178
0 0
pačesi máš palecsmajlík.No ale tohle by snad měl řešit "Shacki".Apropó:Jak to u tebe vypadá na letošní rok?Jen se ptám.
27. 2. 2019 11:5079
0 0
Moc prosím ještě nějaký výpočet.
Pro eWRC a Mareše by bylo fajn, kdyby počet shlédnutí překonal 20 000.
Děkuji
27. 2. 2019 14:4180
0 0
Této magické hranice by bylo hravě dosaženo, kdyby sem Autoklub nadhodil alespoň obrysy nákladů projektu ACA. To by bylo 40 000 hitů jen to fikne smajlík. A nemuseli bysme se tady moc prosit o různé víceméně amatérské výpočty.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!