13. 8. 2019 17:01 − 12278× − 23

Rally Jeseníky zrušeny

AMK ECCE HOMO Šternberk vydal prohlášení ke zrušení Rally Jeseníky.

Dne 12. 8. 2019 dospěla rada AMK ECCE HOMO k rozhodnutí ukončit veškeré přípravy soutěže Rally Jeseníky 2019. Bohužel z technických důvodů není možné soutěž připravit. V trasách předpokládaných rychlostních zkoušek dochází k opravám komunikací, které na sebe navazují.

Tyto překážky nejsme schopni v letošním roce vyřešit.

Komentářů celkem: 23
13. 8. 2019 17:411
2 0
ne, nemusíte se omlouvat (stejně žádnou omluvu nevidím), jezdci ani diváci za to přece nestojej a že jste od roku 2015 zrušili už třetí svojí soutěž nehraje přece roli, Autoklub vám třeba příští rok přidělí pořadatelství znovu, nebo to konečně přestane bavit i pupíky v Opletalce? smajlík
13. 8. 2019 18:022
0 0
Škoda.
13. 8. 2019 18:273
0 0
Naskyta se scenar, kdy bude jen jeden mistrak, kde Kopna a Vsetin nebudou mit vyznam, protoze by se jezdilo na stejnejch tratich jako Valaska a Barumka, a Vyskov potom jako jedina jednodenni soutez taky ne. A to vse v dobe udajny ekonomicky konjunkce smajlík
13. 8. 2019 19:074
0 0
Dilema jak smajlík v jednom okamžiku v Jeseníkách a na Vysočině na kulatinách vyřešeno smajlík
13. 8. 2019 19:275
0 0
Soutěž se ruší 4 týdny do startu kvůli opravě silnic? To je jich tolik a to se o nich nevědělo dřív?
13. 8. 2019 19:306
0 0
Ty kráso, to na jesenicku musí mět nejlepší cesty v republice, jak často to tam opravujou.
13. 8. 2019 19:417
0 0
Smutné. Mrzí mě, že se aktivně nehledá třeba jiná lokalita pro pořádání soutěží. Jednodenní soutěže, si myslím, že by se mohli uspořádat na více místech u nás než jen v okolí Slušovic, Pačojova, Vyškova a Jeseníků.
Fox
13. 8. 2019 20:128
1 0
Původně napsal ElKubin
Smutné. Mrzí mě, že se aktivně nehledá třeba jiná lokalita pro pořádání soutěží. Jednodenní soutěže, si myslím, že by se mohli uspořádat na více místech u nás než jen v okolí Slušovic, Pačojova, Vyškova a Jeseníků.
On ani tak není problém soutěž uspořádat (viz třeba loňská Světlá, splichtěná za 3 týdny v podstatě jediným člověkem). Problém je uspořádat soutěž pod FASem, kde si ti správní funkcionáři mohou přihřát polívčičku a utvrdit se ve své veledůležitosti.
13. 8. 2019 20:219
0 0
tak 2,5 měsíce se nepojede žádná rally
13. 8. 2019 20:3310
1 0
Kdy FASu konecne dojde, ze pokud odpadaji jedna soutez za druhou, a od tech samych poradatelu je to opakovane, ze postrada smysl dvoustupnovy sampionat a kdy funcionarum dojde ze je nutna podpora poradatelu jinak se u nas nepojede vice jak 5-6 rally za rok podobne jako na Slovensku.
13. 8. 2019 20:4111
0 0
Původně napsal ElKubin
Smutné. Mrzí mě, že se aktivně nehledá třeba jiná lokalita pro pořádání soutěží. Jednodenní soutěže, si myslím, že by se mohli uspořádat na více místech u nás než jen v okolí Slušovic, Pačojova, Vyškova a Jeseníků.
A kdo to má organizovat? Nejsou lidi. smajlík
13. 8. 2019 21:4412
0 0
Přesně tak, nejsou lidi, ochotní něco pořádat. Pokud někdo zruší soutěž z jakéhokoli důvodu, vždy je to o tom, že prostě organizátor nemá lidi, kteří by dané problémy dokázali vyřešit. Řadu menších soutěží táhne jen malá skupinka zapálených a když pak nastane nějaká velká komplikace, tak to prostě malý kolektiv nedá a nemá kdo by mu pomohl. Tady už to není o nějaké podpoře FASu, tady je to pouze o lidech, kteří dnes prostě nejsou ochotní něco organizovat. A podstupovat riziko na rally zvlášť ne. Musíme si zvyknout, že za nedlouho bude v ČR pár soutěží, které budou pořádat stále stejní šílenci, co jsou ochotni investovat do rally veškerý volný čas a podstupovat riziko. Sehnat v dnešní době pořadatele na RZ, nebo jen na slalom je nadlidský úkol. A není to jen o tom, že by se lidé báli zodpovědnosti, je to hlavně o lenosti a pohodlnosti.
13. 8. 2019 22:0613
0 0
Chápu, že nejsou lidi, peníze atd. a stejně tak vím, že do té vysoké politiky rallysportu u nás, prostě nikdy neproniknu ani ji vzdáleně nepochopím. Takže jako fanda prostě si jen povzdechnu, že Jeseníků je ohromná škoda a že jako fandu by mě bralo, kdyby se jezdily sprinty i na nových místech naší republiky, aby se to trochu oživilo, vyvíjelo a celá ta scéna se nezacyklila do několika mála soutěží, které se budou jezdit vlastně jen z nostalgie nebo setrvačnosti.


13. 8. 2019 22:1414
0 0
Původně napsal Novej
ne, nemusíte se omlouvat (stejně žádnou omluvu nevidím), jezdci ani diváci za to přece nestojej a že jste od roku 2015 zrušili už třetí svojí soutěž nehraje přece roli, Autoklub vám třeba příští rok přidělí pořadatelství znovu, nebo to konečně přestane bavit i pupíky v Opletalce? smajlík
Napsáno naprosto přesně..není co dodat..smajlík
13. 8. 2019 23:0115
0 0
Původně napsal wimmer
Přesně tak, nejsou lidi, ochotní něco pořádat. Pokud někdo zruší soutěž z jakéhokoli důvodu, vždy je to o tom, že prostě organizátor nemá lidi, kteří by dané problémy dokázali vyřešit. Řadu menších soutěží táhne jen malá skupinka zapálených a když pak nastane nějaká velká komplikace, tak to prostě malý kolektiv nedá a nemá kdo by mu pomohl. Tady už to není o nějaké podpoře FASu, tady je to pouze o lidech, kteří dnes prostě nejsou ochotní něco organizovat. A podstupovat riziko na rally zvlášť ne. Musíme si zvyknout, že za nedlouho bude v ČR pár soutěží, které budou pořádat stále stejní šílenci, co jsou ochotni investovat do rally veškerý volný čas a podstupovat riziko. Sehnat v dnešní době pořadatele na RZ, nebo jen na slalom je nadlidský úkol. A není to jen o tom, že by se lidé báli zodpovědnosti, je to hlavně o lenosti a pohodlnosti.
Nemůžu souhlasit, politika FASu a jeho podpora (či nepodpora) pořadatelů má na současném stavu lví podíl. Stačí si vzpomenout, když Svaz rally před více než deseti lety řešil problém tzv. nadbytku pořadatelů. Troufám si tvrdit, že každý, kdo se tehdy podílel na přípravě nějaké rally, musel tušit, že při čím dál složitějším získávání všech povolení přetlak soutěží dříve či později pomine a situace se vyřeší přirozeně. Místo toho vstoupil do hry FAS a začal podniky rušit. Co my víme, třeba by se dnes například v Tišnově stále ještě závodilo. Tratě i finance tam v době rušení soutěže byly a o nedostatku pořadatelů se taky nedalo mluvit. Podobných zařízlých závodů bylo bohužel více...
13. 8. 2019 23:4716
0 0
rýsuje se společný šampionát velkých i malých soutěží, kde se budou velké soutěže bodovat každý den zvlášť
14. 8. 2019 06:5017
0 0
Nevím, školy na to nemám, ale myslím si, že největším problémem dneška je sehnat povolení na tratě od místních úřadů. Doby, kdy se v okolí Tišnova těšili na závody, protože budou mít nový plot, dávno pominuly a dneska prudí kde kdo, i ti, kterých se závody přímo nedotýkají..
14. 8. 2019 07:5218
0 0
No tak tato zpráva mi vyrazila dech. Já jsem obětoval Barumku jen kvůli tomu, abych odjel celý sprintový šampionát (strategicky s ohledem na rozpočet). Teď budu doma sedět na prdeli a čekat na poslední soutěž, kde už stejně není k dispozici tolik bodů, abych dosáhl na cílené místo v šampionátu.
Příští rok si asi naplánuji jen ty soutěže, kde vím, že se rušit nebudou a pojedu pro zábavu.
14. 8. 2019 12:2119
0 0
Nechci nikoho obhajovat nebo bránit. Ale.... Protože jsem Jeseníky neplánoval, tak jsem se o víkendu jel projet po bývalých tratích. Věřte, že jsem po objížďkách najezdil asi 30 kiláků a tak jsem přemýšlel co se to vlastně pojede, když je tam všechno rozkopaný. Tam kde by se mohlo jet není objízdná trasa, protože se tam také kope. Když vpodstate zavřete Jivovou tak zavřete strategickou křižovatku na všechny směry. Na druhou stranu jsou zase rozkopané silnice na objízdných trasách. Něco o tom vím už od dubna, kdy jsem pořádal ve Šternberku KIA sraz a jednu z atrakcí jsem naplánoval přejezd že Šternberka do Loštic pohled rally itíků. Ze 4 variant itíků jsem 3 z důvodu uzavírek musel zrušit a na poslední mi v pátek před sobotním srazem vyfrézování kus silnice a uzavřeli. Jako domácí se bohužel nedivím.
14. 8. 2019 17:3920
0 0
žádosti o povolení se na kraj a obce nepodávají měsíc (ani dva měsíce) dopředu, takže obhajoba "nečekanejma" opravama není na místě a už vůbec ne potřetí za čtyři roky, tady už nejde mluvit ani o náhodě
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!