Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
30. 8. 2019 09:41 − 25510× − 21

Začne přetahovaná o Otta Tänaka?

Kromě stávající Toyoty by rád estonského jezdce získal zpět do svých služeb i Malcolm Wilson z M-Sportu.

Když si vezmeme aktuální rozložení si ve světovém šampionátu, M-Sport je po odchodu Sébastiena Ogiera jediným týmem, který nedisponuje jezdcem schopným jet na pravidelné výhry popř. rovnou na titul. Avšak Ott Tänak, aktuálně hájící barvy Toyoty, M-Sportem několikrát prošel a jak se nechává slyšet šéf cumbrijského týmu, rád by Estonce zlákal zpět do Anglie. Podle všeho byl Tänak blízko podpisu nové smlouvy u Toyoty, avšak Malcolm Wilson se v průběhu Německé rally potkal s Ottem Tänakem i jeho mentorem Markko Märtinem a rokovalo se samozřejmě o jezdcově budoucnosti. Ta ještě není rozhodnuta, ale Estonec se nechává slyšet, že by mělo být jasno brzy.

Asi největší neznámou v této skládance je otázka toho, kde by M-Sport vzal zdroje na zaplacení služeb Otta Tänaka, avšak Malcolm Wilson vysvětluje, že se na tom pracuje. "Teď to řešíme. Zvažujeme všechny možnosti, bez podpory Fordu nedokážeme postavit ani nové auto pro rok 2022. Ale snad se nám povede přijít na to, jak Ford udržet v nejvyšší lize." Z vyjádření šéfa M-Sportu lze tedy vidět, že klíčovou roli by měl hrát Ford, který se sice v názvu týmu objevuje, ale v porovnání s ostatními týmy ve WRC není M-Sport pořád pravověrným továrním týmem jako ostatní. V případě prohloubení vazby a většího zapojení značky by se pak mohly najít finance i na služby Tänaka.

Avšak i přes snahy Malcolma Wilsona to pořád vypadá, že estonský pilot zůstane u Toyoty a jak se nechává slyšet její šéf Tommi Mäkinen, Tänakově pozici rozumí a chápe, že se baví i s jinými týmy o možných angažmá, protože sám za svou jezdeckou kariéru podobné situace zažil. "Plně mu rozumím. Neřeším to. Pokud se chce poohlédnout někde jinde, tak je to jeho rozhodnutí a rozumím tomu. Pokud chce však pokračovat s námi, tak by to bylo perfektní. V době, kdy jsem jezdil u Mitsubishi, jsem podobnou situaci zažil mnohokrát, vybavuji si, že jsem měl různé nabídky. Vždy jsem ale kladl důraz na mou pozici. Kde budete jezdit třeba další dva roky, je ohromně důležité rozhodnutí. Když nad tím přemýšlím z pohledu jezdce, bylo by nejjednodušší pokračovat tam, kde jsem teď…" končí narážkou na rozhodování Otta Tänaka Tommi Mäkinen.

Komentářů celkem: 21
30. 8. 2019 10:191
1 0
Doufám a věřím, že zůstane u Toyoty smajlík na co opouštět nejlepší tým a nejlepší auto smajlík
30. 8. 2019 10:402
0 0
Tak Malcolm ho hlavně vychoval a měl s ním svatou trpělivost smajlík
30. 8. 2019 10:413
0 0
Ford by měl být spolehlivější... I když asi ne rychlejší...
30. 8. 2019 10:464
0 0
Původně napsal soukon
Ford by měl být spolehlivější... I když asi ne rychlejší...
na asfaltu je Ford minimálně stejně dobrý auto a na šotolině ten rozdíl dělá právě Ottsmajlík
30. 8. 2019 11:105
0 0
Malcolmova věta není nikterak povzbuzující pro titulové ambice a to je dle mého hlavní cíl pro Otta v následujících sezónách. Ogierovi podobný příběh v M-Sportu by se opakovat nemusel.
30. 8. 2019 14:266
0 0
Hm... bohužel to pro M-sport vidím bledě. U Fordu už se připravují na kryzi různým šetřením, jejich modeli teď nejsou zrovna prodejními trhákami a navíc vydávají velké finance za spackané převodovky.
Ale moc rád bych se pletl.
30. 8. 2019 16:337
1 0
Původně napsal Kapka
Hm... bohužel to pro M-sport vidím bledě. U Fordu už se připravují na kryzi různým šetřením, jejich modeli teď nejsou zrovna prodejními trhákami a navíc vydávají velké finance za spackané převodovky.
Ale moc rád bych se pletl.
Už jses spletl tolikrát jen ve svých chybách v příspěvku že to je až tak do očí bijící že nešlo nereagovat.
30. 8. 2019 17:518 Upraveno 17:52
1 0
Původně napsal Kapka
Hm... bohužel to pro M-sport vidím bledě. U Fordu už se připravují na kryzi různým šetřením, jejich modeli teď nejsou zrovna prodejními trhákami a navíc vydávají velké finance za spackané převodovky.
Ale moc rád bych se pletl.
Myslím, že podmiňovací způsob je u tebe zbytečný... smajlík čtyři hrubky v jedné větě, to je fakt síla.
037
30. 8. 2019 20:199 Upraveno 20:21
3 1
No a co, že je dotyčný s přezdívkou "Kapka" slabší v češtině? Jistě má jiné přednosti. Toto posměvačné dublované upozornění není tématicky vhodné! Tento server je zaměřen na úzkou oblast motorsportu, nikoliv na oblast pravopisu našeho mateřského jazyka.
30. 8. 2019 21:1510
1 1
Původně napsal 037
No a co, že je dotyčný s přezdívkou "Kapka" slabší v češtině? Jistě má jiné přednosti. Toto posměvačné dublované upozornění není tématicky vhodné! Tento server je zaměřen na úzkou oblast motorsportu, nikoliv na oblast pravopisu našeho mateřského jazyka.
Tak,tak panesmajlík
31. 8. 2019 11:0811
0 0
Pokud se blíží Jaryho poslední chvilky ve WRC, přál bych si, aby to bylo u Malcolma...
31. 8. 2019 18:2912
1 0
Původně napsal 037
No a co, že je dotyčný s přezdívkou "Kapka" slabší v češtině? Jistě má jiné přednosti. Toto posměvačné dublované upozornění není tématicky vhodné! Tento server je zaměřen na úzkou oblast motorsportu, nikoliv na oblast pravopisu našeho mateřského jazyka.
Skoro mi to už přijde jako by ovládat mateřský jazyk měla být ostuda.
31. 8. 2019 23:4113
0 0
tipne někdo důvody, proč někdy jezdci, i přes dobrou pozici v týmu v dobrém autě, uvažují nad přechodem? Naposledy mě takto překvapil asi Lappi. Jeho odchod z Toyoty do Citroenu si dovedu vysvětlit snad pouze velmi dobrou finanční nabídkou. Nebo se pletu? Jaké by mohl mít Tanak důvody k opuštění Toyoty?
1. 9. 2019 00:4214
1 0
Původně napsal Puncture
tipne někdo důvody, proč někdy jezdci, i přes dobrou pozici v týmu v dobrém autě, uvažují nad přechodem? Naposledy mě takto překvapil asi Lappi. Jeho odchod z Toyoty do Citroenu si dovedu vysvětlit snad pouze velmi dobrou finanční nabídkou. Nebo se pletu? Jaké by mohl mít Tanak důvody k opuštění Toyoty?
To samé sem si říkal já co táhlo Lappiho do Citroenu. Snad každý jezdec ví, že Citroenu se C3 opravdu nepovedla. Kdyby odešel z Toyoty do Fordu tak bych ti ještě pochopil ale do Citroenu ? Asi hold peníze a velký sliby od Citroenu ...
1. 9. 2019 22:3915
0 0
Malcolm potřebuje do řad silného jezdce, aby se zvedli ale taky hlavně mohl tlačit i na Ford. Když by v sestavě měl mistra světa (zase), tak je to zase trumf pro jednání. Otta bych tam viděl i rád, ale on nepůjde. smajlík
Jinak Lappi šel k Citroenu kvůli Ogierovi, v Toyotě byl přetlak a tady pojede rok vedle úřadujícího mistra světa smajlík Asi viděl jak Elfyn vyrostl vedle něj...
2. 9. 2019 13:3316
0 0
Původně napsal kema
Malcolm potřebuje do řad silného jezdce, aby se zvedli ale taky hlavně mohl tlačit i na Ford. Když by v sestavě měl mistra světa (zase), tak je to zase trumf pro jednání. Otta bych tam viděl i rád, ale on nepůjde. smajlík
Jinak Lappi šel k Citroenu kvůli Ogierovi, v Toyotě byl přetlak a tady pojede rok vedle úřadujícího mistra světa smajlík Asi viděl jak Elfyn vyrostl vedle něj...
No nejvíc vedle něho vyrostl a hlavně vyspěl Ott smajlík ... když si vezmu že předtím jezdil kolikrát za hranou a většinou to končilo nehodou. Malcolm mu dal několik šancí a když pak byl v jednom týmu po boku Ogiera, zklidnil se a díky tomu je tam kde je teď. Lappi by také mohl být jinde ale bohužel s Citroenem to asi moc nepůjde ... uvidíme co bude dál, ale radši bych Lappiho viděl třeba ve Fordu smajlík
4. 9. 2019 23:4617
1 0
Původně napsal Kapka
Hm... bohužel to pro M-sport vidím bledě. U Fordu už se připravují na kryzi různým šetřením, jejich modeli teď nejsou zrovna prodejními trhákami a navíc vydávají velké finance za spackané převodovky.
Ale moc rád bych se pletl.
Pleteš se, kámo...a to tak, že velmi. Hlavně v gramatice...kryze, modeli, trhákami, spackané...Palacký by tě hnal klackem (František, ne Pepa...)
037
9. 9. 2019 14:5118
0 0
Původně napsal Kopeček
Původně napsal Kapka
Hm... bohužel to pro M-sport vidím bledě. U Fordu už se připravují na kryzi různým šetřením, jejich modeli teď nejsou zrovna prodejními trhákami a navíc vydávají velké finance za spackané převodovky.
Ale moc rád bych se pletl.
Pleteš se, kámo...a to tak, že velmi. Hlavně v gramatice...kryze, modeli, trhákami, spackané...Palacký by tě hnal klackem (František, ne Pepa...)
Palacký František byl historik a politik, nikoliv jazykovědec.
9. 9. 2019 16:0919
1 0
Baví mě to tu a tak přidám jeden citát: "Dokonce i radikální demokraté mu byli již na počátku 60. let 19. století přiznat titul „Otce národa“, který jako dějepisec neúnavně vychovával český národ." Z toho by se dalo dovodit, že národ vychovával i v tom, aby psal i mluvil správně česky, byť sám Palacký spoustu svých děl věnovaných Čechům i Čechám psal německy smajlík
10. 9. 2019 07:1120
0 0
Původně napsal f4nt0m
Původně napsal Kapka
Hm... bohužel to pro M-sport vidím bledě. U Fordu už se připravují na kryzi různým šetřením, jejich modeli teď nejsou zrovna prodejními trhákami a navíc vydávají velké finance za spackané převodovky.
Ale moc rád bych se pletl.
Už jses spletl tolikrát jen ve svých chybách v příspěvku že to je až tak do očí bijící že nešlo nereagovat.
Vy taky, bohužel, nedisponujete kvalitní gramatikou... smajlík Ale o tom výše uvedený článek není. Že? smajlík

Já doufám, že Ott zůstane u Toyoty a z této symbiózy se zrodí ještě mnoho mistrovských titulů.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!