Filip Mareš při premiéře v MS obstál

Posádka Filip Mareš – Jan Hloušek, kterou podporuje Autoklub ČR, se poprvé společně postavila na start závodu seriálu MS v rally.

Úřadující juniorské mistry Evropy v této disciplíně rozhodně nečekal lehký úkol, Rally Sweden dlouhodobě patří mezi světové podniky a letošní ročník navíc měl doslova atypické podmínky. Ještě před startem závodu došlo kvůli absenci sněhu k výraznému zkrácení trati a v časovém harmonogramu nakonec zůstalo pouhých devět rychlostních zkoušek o celkové délce necelých 150 kilometrů.

Přestože závod se svou kilometráží podobal spíše podniku Mistrovství České republiky, naše posádka nehodlala ve své přípravě nic zanedbat a s týmem Kresta Racing testovala ve Švédsku již týden před soutěží. Cílem bylo hlavně dostatečně se sžít se švédskými podmínkami, které jsou opravdu specifické. Po testu následovaly seznamovací jízdy, ty byly kvůli zkrácené trase poměrně rychlou záležitostí, naopak shakedown se odehrával netradičně hned na dvou tratích. Zatímco na prvním úseku se česká posádka ještě rozkoukávala, druhý přinesl 17. čas absolutně a skalp loňského soka z ERC Gryazina nebo Brita Yatese. Čas ze čtvrtečního večera dával naděje na dobrý výsledek a nejen fanoušci netrpělivě očekávali první rychlostní zkoušky. Filip s Honzou se po prvních testech zařadili na dvaadvacáté místo absolutně a bylo jasné, že zkušenější soupeři pro ně budou tvrdým oříškem. Do konce první etapy sice semčický jezdec poskočil ještě o příčku výše, v cíli však nadšením neoplýval a celou posádku trápila ztráta na nejrychlejší. „Výhoda Seveřanů je tady znát, narodili se tady a jezdí odmala jak sněhu, tak na šotolině, jsou to jejich domácí podmínky. My bychom byli ve výhodě doma na asfaltu,“ řekl v cíli prvního dne navigátor Jan Hloušek.

Druhá etapa přinesla české posádce kýžené zrychlení a například v rychlostní zkoušce Finnskogen došlo druhý den ke zlepšení o více než 30 sekund! Pozitivní náladu podtrhl posun v celkovém pořadí do první dvacítky celkového pořadí. „Dnes už to bylo výrazně lepší, mám z toho o kus lepší pocit, ztráta na opravdu nejrychlejší se snížila a teď na poslední klasické rychlostní zkoušce to byla zhruba sekunda na kilometr, což je podstatně lepší než včera. Cítím to i na jízdě, mám z toho větší radost a myslím si, že víme, kam se ještě posouvat, ale už takhle je to pro nás slibné při prvním startu,“ okomentoval druhou etapu český jezdec.

Poslední den čekala posádky pouze jedna rychlostní zkouška. Filipovi s Honzou se podařilo udržet za zády dotírajícího Rusa Gryazina a udrželi tak pěkné dvacáté místo v absolutním pořadí. V kategorii WRC3 poprvé česká posádka nakoukla do TOP 5, a to v rámci poslední rychlostní zkoušky, celkově z toho bylo šesté místo a s tím osm bodů do tabulky seriálu. „Rally Švédsko hodnotím super, přestože byla zkrácená. Těch zkušeností, které jsme tady posbírali, je velká spousta, jsem z toho fakt nadšený. Kdykoliv budu mít další možnost startovat na mistrovství světa, tak za ni budu strašně rád a už teď se těším, až zkušenosti budeme moci zúročit příště,“ zhodnotil Filip Mareš svou premiéru v kolotoči WRC.

Komentářů celkem: 62
19. 2. 2020 14:5441
0 0
Původně napsal kerim
Původně napsal ombre
Člověk by brečel co tady (skoro) všichni plodíte...

Nikdo nikdy z našich jezdců neudělal tak rychlej progres na šotolině jako Mareš. Vrátníčku ty speciálně ty vědmo.. Spočítej si, kolik závodu má se 4kolkou na šotolině, podívej se na výsledky loňského Polska například, kdy jel celej závod vpodstatě rovinu s Huttunenem..Furt nic? Jestli jste někdo čekal, že poprvé ve Švédsku a ještě za těchto podmínek pojede o bednu, víte o rally kulový. Ať vás vaše závist všechny sežere...
Ombre napíšu ti tady jedno jméno ROVANPERA a teď zapoj mozek.
To je vtip tohle?
19. 2. 2020 23:0842
0 0
Původně napsal ombre
Člověk by brečel co tady (skoro) všichni plodíte...

Nikdo nikdy z našich jezdců neudělal tak rychlej progres na šotolině jako Mareš. Vrátníčku ty speciálně ty vědmo.. Spočítej si, kolik závodu má se 4kolkou na šotolině, podívej se na výsledky loňského Polska například, kdy jel celej závod vpodstatě rovinu s Huttunenem..Furt nic? Jestli jste někdo čekal, že poprvé ve Švédsku a ještě za těchto podmínek pojede o bednu, víte o rally kulový. Ať vás vaše závist všechny sežere...
smajlík Opět jsi nezklamal...
19. 2. 2020 23:1543 Upraveno 23:28
0 3
Původně napsal WRCkoŇ
Zajímalo by mne, co dokázali pan Vrátníček s panem Brincem. Já si myslím, že jen blbě kecat na těch internetech.. Jste jen a pouze závistiví chudáčci..
Sice s tebou nehodlám polemizovat o tom, co "dokázali pánové Vrátníček s Bincem", ale přesto mi nedalo, abych si nezkusil zapátrat, co jsi v motorsportu dokázal, "mimo blbýho kecání na internetech", ty. A víš, co jsem našel? Ani hov...teda ani Hrstku...
19. 2. 2020 23:1944 Upraveno 23:29
0 4
Kluci, sorry, moc se v tom nevyznám, ale ten Mareš, co tu o něm furt všichni mluvíte, je to ten skvělej moderátor, zpěvák a všeuměl, jo? Ten v tom kožichu, ne? Jo tak ten je doooost dobrej, ten by se měl podporovat!!!
https://www.youtube.com/watch?v=dgydEcnydU8
19. 2. 2020 23:4145
0 1
Zbyndo a co sem teda prosím tě chodíš dělat???

https://www.ewrc.cz/user/53220/
19. 2. 2020 23:4346 Upraveno 23:46
1 3
Původně napsal ombre
Zbyndo a co sem teda prosím tě chodíš dělat???

https://www.ewrc.cz/user/53220/
Bavit se nad komentáři znalců smajlík Btw., až tomu dáš 40 let života, jako nějaká "vědma", tak tvý postřehy budu akceptovat...
20. 2. 2020 12:2347
1 2
Původně napsal ombre
Původně napsal kerim
Původně napsal ombre
Člověk by brečel co tady (skoro) všichni plodíte...

Nikdo nikdy z našich jezdců neudělal tak rychlej progres na šotolině jako Mareš. Vrátníčku ty speciálně ty vědmo.. Spočítej si, kolik závodu má se 4kolkou na šotolině, podívej se na výsledky loňského Polska například, kdy jel celej závod vpodstatě rovinu s Huttunenem..Furt nic? Jestli jste někdo čekal, že poprvé ve Švédsku a ještě za těchto podmínek pojede o bednu, víte o rally kulový. Ať vás vaše závist všechny sežere...
Ombre napíšu ti tady jedno jméno ROVANPERA a teď zapoj mozek.
To je vtip tohle?
To není vtip,ten pán tam neměl co dělat a když tak za své. Cpát peníze do člověka který už lety neodpovida běžným standardům je kravina. Jeho technické kvality asi také nebudou nic moc. Kluci kteří se kolem aut motají a nemaji úplné automob.vzděláni tak koukají,přiučují se . Potom nechápu proč takto preferovaný jezdec se špičkovou technikou neumí odvzdušnit hydraulickou spojku/osobní zkušenost stál jsem vedle/ jedinná starost byla aby se to nedozvěděl Roman. Kouknu na videa z MS a koukám jak ti chlapci šroubuji nápravy atd.a říkam si co by asi tento expert dokazal?
20. 2. 2020 12:2648
1 2
Původně napsal Kopeček
Původně napsal ombre
Zbyndo a co sem teda prosím tě chodíš dělat???

https://www.ewrc.cz/user/53220/
Bavit se nad komentáři znalců smajlík Btw., až tomu dáš 40 let života, jako nějaká "vědma", tak tvý postřehy budu akceptovat...
Buď v klidu ten ombre je Marešův bratranec jinak to nevidím
20. 2. 2020 12:3649 Upraveno 12:37
0 0
Původně napsal kerim
Původně napsal ombre
Původně napsal kerim
Původně napsal ombre
Člověk by brečel co tady (skoro) všichni plodíte...

Nikdo nikdy z našich jezdců neudělal tak rychlej progres na šotolině jako Mareš. Vrátníčku ty speciálně ty vědmo.. Spočítej si, kolik závodu má se 4kolkou na šotolině, podívej se na výsledky loňského Polska například, kdy jel celej závod vpodstatě rovinu s Huttunenem..Furt nic? Jestli jste někdo čekal, že poprvé ve Švédsku a ještě za těchto podmínek pojede o bednu, víte o rally kulový. Ať vás vaše závist všechny sežere...
Ombre napíšu ti tady jedno jméno ROVANPERA a teď zapoj mozek.
To je vtip tohle?
To není vtip,ten pán tam neměl co dělat a když tak za své. Cpát peníze do člověka který už lety neodpovida běžným standardům je kravina. Jeho technické kvality asi také nebudou nic moc. Kluci kteří se kolem aut motají a nemaji úplné automob.vzděláni tak koukají,přiučují se . Potom nechápu proč takto preferovaný jezdec se špičkovou technikou neumí odvzdušnit hydraulickou spojku/osobní zkušenost stál jsem vedle/ jedinná starost byla aby se to nedozvěděl Roman. Kouknu na videa z MS a koukám jak ti chlapci šroubuji nápravy atd.a říkam si co by asi tento expert dokazal?
Koho z jezdců by jsi Ty osobně jsi navrhoval, aby projekt reprezentoval? Tzn. dostatečné jezdecké kvality, spolehlivost, zkušenost, psychická odolnost, jazyková vybavenost, zvládat komunikaci s médii a být zdatný po stránce řešení případných technických problémů na trati.
20. 2. 2020 13:2950
0 0
Posledni dobou mi ve smajlikach zacina chybet facepalm smajlík
20. 2. 2020 20:0051
1 2
Původně napsal nowi
Původně napsal kerim
Původně napsal ombre
Původně napsal kerim
Původně napsal ombre
Člověk by brečel co tady (skoro) všichni plodíte...

Nikdo nikdy z našich jezdců neudělal tak rychlej progres na šotolině jako Mareš. Vrátníčku ty speciálně ty vědmo.. Spočítej si, kolik závodu má se 4kolkou na šotolině, podívej se na výsledky loňského Polska například, kdy jel celej závod vpodstatě rovinu s Huttunenem..Furt nic? Jestli jste někdo čekal, že poprvé ve Švédsku a ještě za těchto podmínek pojede o bednu, víte o rally kulový. Ať vás vaše závist všechny sežere...
Ombre napíšu ti tady jedno jméno ROVANPERA a teď zapoj mozek.
To je vtip tohle?
To není vtip,ten pán tam neměl co dělat a když tak za své. Cpát peníze do člověka který už lety neodpovida běžným standardům je kravina. Jeho technické kvality asi také nebudou nic moc. Kluci kteří se kolem aut motají a nemaji úplné automob.vzděláni tak koukají,přiučují se . Potom nechápu proč takto preferovaný jezdec se špičkovou technikou neumí odvzdušnit hydraulickou spojku/osobní zkušenost stál jsem vedle/ jedinná starost byla aby se to nedozvěděl Roman. Kouknu na videa z MS a koukám jak ti chlapci šroubuji nápravy atd.a říkam si co by asi tento expert dokazal?
Koho z jezdců by jsi Ty osobně jsi navrhoval, aby projekt reprezentoval? Tzn. dostatečné jezdecké kvality, spolehlivost, zkušenost, psychická odolnost, jazyková vybavenost, zvládat komunikaci s médii a být zdatný po stránce řešení případných technických problémů na trati.
nowi to toho chces moc po nějakém mladém chlapci,ale jméno ti dám PETR SEMERÁD chytrý kluk,lecos musel okoukat od táty event. bráchy určo perspektivní mládí uvidíš že o něm uslyšíš,tomu je třeba pomoci !smajlík
20. 2. 2020 20:4552
3 0
Co nám tu chybí k rozvoji je hlavně líheň talentu a tou by od mala mnel být motokárový sport , peníze které autoklub dává do této akce mohl investovat do stavby motokárové dráhy a podpory mládeže v čele ČR jsou pouze 4 dráhy ,Třinec ,Cheb , Vysoké Mýto a v dezolátním stravu Písek to je sakra málo smajlík kde začínal Rovanpera , Lapi , většina jezdců F1 nebo z našich třeba Jirka Sedlář smajlík . Pokud si tohle nikdo z vedení neuvědomí tak bude situace taková jaká je ..... Bohužel si myslím že ani tak nejde o to někomu pomoc jako si hlavně pomoct sami a nacpat si kapsy smajlík
20. 2. 2020 21:1353
0 0
Původně napsal liposh
Podle mě by měla podpora mladých vypadat takto: Vzít někoho do 23 let a zajistit mu tak 1 až 2 roky na jeho slabých površích. Tedy třeba místo aby jezdil pořád dokola českej mistrák (lterý může jezdil, ale za své a bez podpory autoklubu) , tak ho fakt přihlásit do třeba Finského mistráku (kde je sníh a rychlá šotolina) a navíc ve stejném roce do komplet italského (nebo španělského)šotolinového. Pamatujete? Přesně tohle dělala ŠM pro Kopeckého, když bylo jasné, kde má slabinu.
Tak to ale nikdy nefungovalo. A asi nikde. Kdo by na rustu nejakeho talentu mel mit zajem? Kdo by to platil? Proc SM dala moznost Kopeckemu? Proc ma Mares podporu? Kvuli talentu?
20. 2. 2020 22:2854 Upraveno 22:35
6 0
Možná mě teď budete lynčovat, ale myslet si, že jsme schopni tady vychovat nového mistra světa v rally, je opravdu trochu utopická představa. Jsme malý, ale houževnatý národ. Jsme skvělí ve spoustě odvětví lidské činnosti, sport nevyjímaje. Hokej, tenis, zimní sporty... Bohužel rally je velmi specifická disciplína. Musíš mít talent, ale taky peníze. Nestačí Ti hokejka, raketa nebo lyže s hůlkami. Potřebuješ sakra drahé auto, zkušený tým, zkušeného mentora. Na to, aby ses posouval, musíš jezdit, jezdit a jezdit. A nejen v rámci českého mistráku. Musíš do světa, na různé povrchy. Musíš hodně testovat, aby ses naučil číst auto a podle svých pocitů jej uměl nastavit tak, aby ti pomáhalo zrychlit. Desetitisíce eur lítají na všechny strany. Sem tam dáš ránu, to se stává. A mecenáši, kteří jsou ochotni tohle platit, spíše ubývají. Když sám Kopejda řekne (a ten sakra něco dokázal), že na to, aby odjel ve WRC jednu sezónu, prostě peníze nesežene, jak to má udělat někdo, kdo v podstatě nic nepředvedl? Rovanperä je extrém, něco jako svého času Loeb nebo Ogier...a taky za ním stojí pár dobrých sponzorů a kvalitní manažer. Však kdysi médii proběhlo, že právě severské země mají skvělou práci s juniory a výborné agenty, kteří průběžně pracují na tom, aby je ve správný čas dostali do top týmů. A bez tohoto všeho se v určité chvíli zasekneš a buď skončíš nebo se budeš plácat někde v lepším průměru.
Zase se vracím na začátek. Nikde nebylo doteď vysvětleno, co je cílem celého projektu. Podle přeskakování ze šampionátu do šampionátu to snad pořádně neví ani ti, kdo za ním stojí. Bral bych, kdyby bylo jasně řečeno - chceme titul v Česku nebo chceme titul v Evropě, potažmo WRC2,3... Takhle mi to přijde, že se něco odjede, peníze se dostanou tam, kam mají, tiskovky budou znít pouze v pozitivním duchu, najeté kilometry, nové zkušenosti. Na konci roku spadne opona a bude vymalováno.
Navážet se do Filipa a urážet jeho schopnosti je zbytečné a nefér. Vytrhnul trn paty AČR, když projekt s Peugeotem smrděl pořádným fiaskem. Ani za volantem R5 nezklamal a nějaký progres vidět je a byl. Ale pořád je to jen zaměstnanec, za kterým přijde nadřízený s plánem na celý rok a on jede pracovat. Nebo by bylo lepší, kdyby řekl, že on se na tomhle už dál podílet nechce? Kdo z nás by to při takové šanci udělal...?
20. 2. 2020 22:3755
0 0
"Objektivní názor" a "nowi"... smajlík
21. 2. 2020 10:4156
0 0
Původně napsal nowi
Možná mě teď budete lynčovat, ale myslet si, že jsme schopni tady vychovat nového mistra světa v rally, je opravdu trochu utopická představa. Jsme malý, ale houževnatý národ. Jsme skvělí ve spoustě odvětví lidské činnosti, sport nevyjímaje. Hokej, tenis, zimní sporty... Bohužel rally je velmi specifická disciplína. Musíš mít talent, ale taky peníze. Nestačí Ti hokejka, raketa nebo lyže s hůlkami. Potřebuješ sakra drahé auto, zkušený tým, zkušeného mentora. Na to, aby ses posouval, musíš jezdit, jezdit a jezdit. A nejen v rámci českého mistráku. Musíš do světa, na různé povrchy. Musíš hodně testovat, aby ses naučil číst auto a podle svých pocitů jej uměl nastavit tak, aby ti pomáhalo zrychlit. Desetitisíce eur lítají na všechny strany. Sem tam dáš ránu, to se stává. A mecenáši, kteří jsou ochotni tohle platit, spíše ubývají. Když sám Kopejda řekne (a ten sakra něco dokázal), že na to, aby odjel ve WRC jednu sezónu, prostě peníze nesežene, jak to má udělat někdo, kdo v podstatě nic nepředvedl? Rovanperä je extrém, něco jako svého času Loeb nebo Ogier...a taky za ním stojí pár dobrých sponzorů a kvalitní manažer. Však kdysi médii proběhlo, že právě severské země mají skvělou práci s juniory a výborné agenty, kteří průběžně pracují na tom, aby je ve správný čas dostali do top týmů. A bez tohoto všeho se v určité chvíli zasekneš a buď skončíš nebo se budeš plácat někde v lepším průměru.
Zase se vracím na začátek. Nikde nebylo doteď vysvětleno, co je cílem celého projektu. Podle přeskakování ze šampionátu do šampionátu to snad pořádně neví ani ti, kdo za ním stojí. Bral bych, kdyby bylo jasně řečeno - chceme titul v Česku nebo chceme titul v Evropě, potažmo WRC2,3... Takhle mi to přijde, že se něco odjede, peníze se dostanou tam, kam mají, tiskovky budou znít pouze v pozitivním duchu, najeté kilometry, nové zkušenosti. Na konci roku spadne opona a bude vymalováno.
Navážet se do Filipa a urážet jeho schopnosti je zbytečné a nefér. Vytrhnul trn paty AČR, když projekt s Peugeotem smrděl pořádným fiaskem. Ani za volantem R5 nezklamal a nějaký progres vidět je a byl. Ale pořád je to jen zaměstnanec, za kterým přijde nadřízený s plánem na celý rok a on jede pracovat. Nebo by bylo lepší, kdyby řekl, že on se na tomhle už dál podílet nechce? Kdo z nás by to při takové šanci udělal...?
Vcelku souhlasím a dal jsem ti palec,ale ten konec dole není dobrý,riskl bych to s mlaďasem,protože co kdyby? Vím jak to bylo s Rovanperou ty videa tu někde jsou,na traktůrku od 3 let a to se asi dohnat nedá. Nevím kdo a jak za tím tvým oblibencem Marešem stojí,ale jednou jsem v davu diváků na RZ něco slyšel a znělo to věrohodně a to tady psát nebudu a svůj názor také néééé.smajlík
21. 2. 2020 11:2057
5 0
to Kerim: Opravím Tě. Mareš není můj oblíbenec, přistupuji ke všem zhruba stejně a má reakce měla být víceméně střízlivým pohledem na danou situaci. A neřekl jsem, že není vhodné zkusit někoho nového, mladého. Otázkou zůstává, jak jej z davu vybrat, protože uznej, že ukázat jen tak z patra na jednoho, by bylo značně tendenční a vyvolalo to pozdější reakci - "Proč právě on..?". Systém výběru, který byl u Peugeot talentu, se víceméně neosvědčil. Kupec si to pokazil sám, Černín zjistil, že ho to vlastně nebaví a Dvořák sezónu spíše protrpěl. P.S. Na JPP u trati zřetel neberu, protože těch mouder podpořených pivem nebo slivovicí jsem slyšel už tolik, že by se o tom dal natočit nekonečný seriál. Díky známým, co mají známé, kteří mají známé a ti slyšeli, že... jsou tady všichni odborníci na všechno. Hlavním měřítkem v rally je konečný čas v cíli a ten neodrbeš.
21. 2. 2020 13:3258
0 0
Původně napsal kerim
Původně napsal nowi
Možná mě teď budete lynčovat, ale myslet si, že jsme schopni tady vychovat nového mistra světa v rally, je opravdu trochu utopická představa. Jsme malý, ale houževnatý národ. Jsme skvělí ve spoustě odvětví lidské činnosti, sport nevyjímaje. Hokej, tenis, zimní sporty... Bohužel rally je velmi specifická disciplína. Musíš mít talent, ale taky peníze. Nestačí Ti hokejka, raketa nebo lyže s hůlkami. Potřebuješ sakra drahé auto, zkušený tým, zkušeného mentora. Na to, aby ses posouval, musíš jezdit, jezdit a jezdit. A nejen v rámci českého mistráku. Musíš do světa, na různé povrchy. Musíš hodně testovat, aby ses naučil číst auto a podle svých pocitů jej uměl nastavit tak, aby ti pomáhalo zrychlit. Desetitisíce eur lítají na všechny strany. Sem tam dáš ránu, to se stává. A mecenáši, kteří jsou ochotni tohle platit, spíše ubývají. Když sám Kopejda řekne (a ten sakra něco dokázal), že na to, aby odjel ve WRC jednu sezónu, prostě peníze nesežene, jak to má udělat někdo, kdo v podstatě nic nepředvedl? Rovanperä je extrém, něco jako svého času Loeb nebo Ogier...a taky za ním stojí pár dobrých sponzorů a kvalitní manažer. Však kdysi médii proběhlo, že právě severské země mají skvělou práci s juniory a výborné agenty, kteří průběžně pracují na tom, aby je ve správný čas dostali do top týmů. A bez tohoto všeho se v určité chvíli zasekneš a buď skončíš nebo se budeš plácat někde v lepším průměru.
Zase se vracím na začátek. Nikde nebylo doteď vysvětleno, co je cílem celého projektu. Podle přeskakování ze šampionátu do šampionátu to snad pořádně neví ani ti, kdo za ním stojí. Bral bych, kdyby bylo jasně řečeno - chceme titul v Česku nebo chceme titul v Evropě, potažmo WRC2,3... Takhle mi to přijde, že se něco odjede, peníze se dostanou tam, kam mají, tiskovky budou znít pouze v pozitivním duchu, najeté kilometry, nové zkušenosti. Na konci roku spadne opona a bude vymalováno.
Navážet se do Filipa a urážet jeho schopnosti je zbytečné a nefér. Vytrhnul trn paty AČR, když projekt s Peugeotem smrděl pořádným fiaskem. Ani za volantem R5 nezklamal a nějaký progres vidět je a byl. Ale pořád je to jen zaměstnanec, za kterým přijde nadřízený s plánem na celý rok a on jede pracovat. Nebo by bylo lepší, kdyby řekl, že on se na tomhle už dál podílet nechce? Kdo z nás by to při takové šanci udělal...?
Vcelku souhlasím a dal jsem ti palec,ale ten konec dole není dobrý,riskl bych to s mlaďasem,protože co kdyby? Vím jak to bylo s Rovanperou ty videa tu někde jsou,na traktůrku od 3 let a to se asi dohnat nedá. Nevím kdo a jak za tím tvým oblibencem Marešem stojí,ale jednou jsem v davu diváků na RZ něco slyšel a znělo to věrohodně a to tady psát nebudu a svůj názor také néééé.smajlík
To myslíš to o Kafkovi a Marešovo mámě? Dobrý, to už tady taky bylo. smajlíksmajlík
Fox
21. 2. 2020 13:3359
0 0
nowi
21. 2. 2020 11:20
Souhlas, k tomu se dá jen máloco dodat.
Všichni ti internetoví odborníci, co vědí všechno nejlíp se snad už vyřádili - a ono v podstatě není ani co řešit. Mareš zkrátka má ty správné kontakty na ty správné lidi, takže má výhodu v tom, že činnost, kterou si ostatní platí, má finančně pokrytou. Sice je legrační, jak se autoklub (oproti loňsku, kdy měl svá loga na autě, kombinézách, helmách etc.) schovává za jakýsi "czech motorsport", nádavkem k neexistujícímu "ACA Škoda Autoklub Team", ale to je problém autoklubu, s tím nic nenaděláme.
Mluvit u skoro třicetiletého jezdce o podpoře talentu je samozřejmě nesmysl, Mareš se spíš vypracoval, než že by byl nějaký extra talent. Ale i to nám může být jedno, protože nikdo z nás s tím nic nenadělá. Talenty je třeba podchytit ve věku, kdy začínají (třeba zmiňovaný mladý Semiš, nebo kdokoliv jiný, kdo na sebe upozorní). Ale o to autoklubu evidentně nejde, co je v pozadí těžko někdo zvenku zjistí. Takže jediné, co je opravdu otravné, jsou ty nabubřelé tiskové zprávy smajlík
Fox
21. 2. 2020 13:3460
1 0
BTW:
Opravdu musíte k tomu, abyste napsali pět slov kopírovat 30 řádků ?
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!