26. 6. 2020 16:04 − 54073× − 163

Barumka potřebuje vaši pomoc

Dlouho jsme zvažovali, zda přistoupit k tomuto kroku, zda veřejně říct: nedáme to bez vaší podpory a pomoci.

Situace se vyvinula do bodu, kdy nevíme, jak dál – zda jubilejní 50. ročník Barum Czech Rally Zlín zvládneme uspořádat v letošním roce nebo ho budeme muset odložit. Čas hraje proti nám. Na konci tohoto měsíce se musíme rozhodnout, zda spustíme finální a nejnáročnější část příprav směřující k srpnu 2020 či zda se rally přesune na další rok. Zbývá nám tedy necelý týden a situace se bohužel vyvinula tak, že poslední nadějí pro nadcházející barumku jste vy, fanoušci.

Pro jubilejní padesátý ročník jsme se chtěli vydat cestou výjimečných oslav v různých podobách. Jenže uteklo pár týdnů a situace se radikálně změnila. Barumka nyní bojuje o to, aby vůbec mohla proběhnout. Ze sportovního hlediska by se jednalo o mimořádně kvalitní ročník – z kalendáře mistrovství světa odpadá jeden podnik za druhým a jezdci se ptají, zda místo něj mohou závodit právě v mistrovství Evropy, nabízejícím v tuto chvíli jediný ucelený kalendář mezinárodních rally, které se z hlediska nezbytných hygienických opatření mohou bez větších potíží uskutečnit.

Bohužel koronavirová epidemie se zásadně promítla i do ekonomiky našeho závodu i mnoha partnerů. V tuto chvíli se proto soustředí všechna naše pozornost na vás, diváky a fandy. Jste to vy, kdo vedle závodních posádek tvoří neskutečnou atmosféru ať už na rychlostních zkouškách, na městské speciálce, v servisní zóně, na startu a cíli nebo třeba při autogramiádách. Jste kořením zlínské rally a od vypuknutí koronavirové epidemie jsme ani na chvíli neuvažovali, že by se barumka odjela bez vaší účasti. Teď však nastala chvíle, kdy potřebujeme vaši podporu a kdy můžete rozhodnout o dalším osudu tohoto závodu. Do naplnění rozpočtu totiž aktuálně chybí 3,5 milionů Kč. Je to obrovská částka a na její zkompletování zbývá jen minimum času, nicméně i přesto doufáme, že se jubilejní ročník podaří zachránit.

Obracíme se tedy na všechny diváky barumky, fanoušky rallysportu, soutěžní týmy, místní obyvatele, kterým voní benzín, stejně jako na firmy a podnikatele, abyste pomohli finančně podpořit uskutečnění padesáté barumky – ať už by proběhla letos anebo v roce 2021, kdy by už celková situace mohla být o něco příznivější.

Číslo účtu, kam můžete přispět na 50. Barum Czech Rally Zlín:

Účet: 5886761329/0800

Číslo účtu v zahraničním formátu:

IBAN: CZ28 0800 0000 0058 8676 1329

BIC (SWIFT): GIBACZPX

Link na stav transparentního účtu bude zveřejněn během několika dnů na stránkách www.czechrally.com hned poté jak bude aktivní.

Jména všech, kteří barumku v této mimořádné situaci podpoří, budou umístěna na startovní rampu. Byli bychom nesmírně šťastní, kdyby se rozpočet podařilo zajistit a se všemi podporovateli se nakonec mohli – ať už letos, nebo napřesrok – u rampy společně sejít.

Velmi vám děkuji za pomoc, které si velmi vážíme.

Miloslav Regner, ředitel Barum Czech Rally Zlín

Komentářů celkem: 163
26. 6. 2020 10:57121
3 0
Tato tisková zpráva a žebrání ukazuje manažerskou neschopnost vedení BR v jednání s institucemi i sponzory. Jak je možné, že Moto GP má podporu kraje a státu v řádech desítek milionů a BR pokud si matně pamatuju, tak max. 5 mil., nebo snad 0. Ať se klidně rally jmenuje Continental, nebo jinak, stejně má v názvu Czech Rally, je běžné, že se rally přejmenovávají.
Co mi vadí ale nejvíce, že si bere fanoušky rally jako rukojmí pro financování svých podnikatelských aktivit. Nepomůžete nám, tak my vám tu rally neuspořádáme.
Je mi za ně stydno.
26. 6. 2020 11:29122
0 0
matesmsf: Jak jsem psal, mám nějaké zařazení a podle toho jsem schopen se vyjádřit. Není potřeba se dívat jak se ta která funkce jmenuje, ale co konkrétně obnáší.
Rumbare: Pokud si dobře pamatuji, tak Moto GP se poslední roky ruší téměř pravidelně a organizátoři vždy do poslední chvíle vyhrožovali, že nebude.
mikal: Ano, máte pravdu, že proti Německu je to rozdíl, jenže pokud o pořádání tak velké akce něco víte do hloubky, tak Vám musí být naprosto jasné, kolem čeho se budeme točit.
Jinak se vyjadřuji pouze za sebe a k věcem, kterým se na barumce věnuji. Jsem různě činný na většině rally v čechách, myslím si, že prostředí a starostem organizátorů docela rozumím a fakt se nedá srovnávat pořádání rally např. v Pačejově (mimochodem moje velmi oblíbená) a Barumka.
26. 6. 2020 11:44123 Upraveno 11:45
1 0
Pane kondec nedá mi to abych nenapsal pár otázek byl jste se nekdy podívat ma MS treba finsko? Jak jsou tam uzpůsobené divácké místa,parkoviště,vybírání penez,páskování,prechody pro diváky,kde je páska kde se smi stat a kde ne....? Umístění VIP zon?
Před samotnou RZ projedou maximalne 4 pořadatelské auta predjezdci a jede se...a v jednom bezpecnostnim voze jela p.Michel Mountojova nevim presnne jak se příjmení pise a poslala nas z vrcholu skoku pod skok na dopadoovouvou část a tak se ji to libilo ze jsme v bezpečí.....asi taky tomu moc rozumi....a ne jak na BRZ dve hodiny pred krouží auta všelijakých firem a znacek a vozi si tu prdel. To asi taky neco stoji.
26. 6. 2020 11:47124 Upraveno 11:53
0 0
Původně napsal cubephotography
Původně napsal kondec
matesmsf: Ano, máte pravdu, že jsem trochu namočen do organizace barumky, stejně jako jiných dle mého odhadu cca 2000 lidí. A každý z toho množství lidí má své místo, své povinnosti a třeba i nějaké pravomoce. A protože se mne dotýká bezpečnost a samotný průběh rally postránce sportovní a organizační, tak se mohu vyjádřit pouze k těmto věcem. Rozpočet jako takový jsem nikdy neřešil, pouze do úrovně jednotlivých rychlostních zkoušek. Takže jsem schopen se vyjádřit k vzdálenosti pásky, organizaci diváckých míst, dalším bezpečnostním věcem, mám docela povědomí o tom jak funguje a jak se řídí policie, ale o penězích opravdu psát nechci, protože bych se dostal do úrovně některých zde diskutujících.
A jeden OT, když tady chcete psát o zkostnatělém týmu připravujícím barumku, přijeďte se někdy podívat co je to za lidi a kolik mají let smajlíksmajlíksmajlík
Martin Konečný - zástupce ředitele Barum rally.. to není úplně jeden z 2000 organizátorů..
Jj, taky jsem se mrknul kdo by se to mohl pod "kondec" skrývat smajlíksmajlíksmajlík
Evidentně tam podle jeho reakcí za jeden provaz netahají smajlíksmajlíksmajlík
26. 6. 2020 12:09125 Upraveno 12:11
0 0
Původně napsal Motorka
....Před samotnou RZ projedou maximalne 4 pořadatelské auta predjezdci a jede se...a v jednom bezpecnostnim voze jela p.Michel Mountojova nevim presnne jak se příjmení pise a poslala nas z vrcholu skoku pod skok na dopadoovouvou část a tak se ji to libilo ze jsme v bezpečí.....asi taky tomu moc rozumi....a ne jak na BRZ dve hodiny pred krouží auta všelijakých firem a znacek a vozi si tu prdel. To asi taky neco stoji.
Motorko, a není to právě naopak? Že z těch všech aut co jedou před hlavním polem jako předváděčky, má právě organizátor peníze nebo nějaký jiný profit? smajlík
26. 6. 2020 12:28126 Upraveno 12:30
0 0
Standak opravdu věříš že je profit v tom, že ti půjčí předváděcí vůz zadarmo když jej pak musejí prodat pod cenou protože má najeto x km a většina to na městské huntuje aby hosty pořádně svezla...... Zadarmo to není ani náhodou, pokud to neřídí přímo lidi od dealera který to zapůjčil
26. 6. 2020 13:30127
0 0
...Tak vesměs tady převažují negativní názory,ale přece je to jednoduché.Buď přispěji,nebo ne.Žádné "ale" mezi tím není
26. 6. 2020 13:40128
1 0
billek: " Bezpečnostní opatření, které organizátoři rally přijímají jsou odrazem chování fanoušků u trati."
Jakoze jelikoz jsou divaci slusnejsi, restrikce pribejvaj? To maj v regulatoru asi spatny znaminko. Ale vim, co se s tim da delat. Zacnem delat bordel smajlík
Rumbare: Pokud si dobre pamatuju, tak kraj zatahnul zalistovaci poplatek 1MEUR. Nevim, jestli to tak je kazdej rok.
26. 6. 2020 13:43129
1 0
Původně napsal Kapka
Nová doba pánové.
Dneska můžete jít do fabriky VW k pásu montovat Golfy... a zaplatíte za to že pracujete.
A kydat "bobky" slonům. Za prachy. To už funguje let...
Říkají se tomu zážitky.
A když se nesložíme, daj do videjí kulisi z hry Rally 2 a fertych. smajlík jak ve fotbale.
tys na to kápnul, ono je to vlastně součást zážitkovýho programu smajlík
26. 6. 2020 14:03130
0 0
Původně napsal Maxifavos
Standak opravdu věříš že je profit v tom, že ti půjčí předváděcí vůz zadarmo když jej pak musejí prodat pod cenou protože má najeto x km a většina to na městské huntuje aby hosty pořádně svezla...... Zadarmo to není ani náhodou, pokud to neřídí přímo lidi od dealera který to zapůjčil
A oni je tam nechaji prezentovat, kdyz z toho nic nemaji?smajlík
26. 6. 2020 14:14131
1 0
Asi uvažuji jinak, ale čekal bych, že první vloží na účet peníze klan Regnerů. Jako gesto...ALE proč, celý život jen hrabou pro sebe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26. 6. 2020 14:15132
1 0
Netvrdím že nemají,ale funguje to stylem my vám dáme příspěvek, zapůjčíme auta,ale jejich provoz si hradíte sami a myslím že se pak auta projdou v jakém stavu se vracejí a nevěřím, že se pak nic nedoplácí..... Takže vyloženě hodně výdělečné to nebude,ale to nemá cenu tady řešit,to není podstata problému. Podstata je že by se tu našlo hodně lidí co by přispělo,kdyby bylo vysvětleno jak co bude tenhle rok a co bude když tenhle rok nebude..... V téhle situaci nejde odtajnit vše až chvíli před startem jak to běžně bývá..... Kdyby celý článek s žádostí byl od základu i s detaily tak dám ruku do ohně že v tuhle chvili by byla částka podstatně větší...... A tím končím k tomuhle tématu.... Pokud si to někdo neuvědomí tak bohužel..... 3,5 míče nejsou drobné byť se dají nasbírat i po 50 korunách
26. 6. 2020 14:33133
0 0
Motorka: Ano, Finsko je nádherné. Ale pokud budeme porovnávat bezpečnost, tak to nejde. Je to šotolina a pokud něco o autech víte, tak se na asfaltu a šotolině chovají naprosto odlišně. FIA na to dokonce měla jeden rok pěknou prezentaci, kolik smrtelných nehod bylo na jakém povrchu. O odbornostech zmíněné paní bych se rozepisovat nechtěl, po jezdecké stránce ji ale uznávám.
matesmsf: Z čeho usuzujete, že netaháme za jeden provaz? Nejsem zaměstnanec firmy, mám své civilní zaměstnání a nebudu se vyjadřovat k věcem, které neřeším. Opravdu zde odpovídám sám za sebe.
standak: Je to jak píšete a když ne profit, tak aspoň ty auta s řidičem a zajištěným provozem jsou naprosto obvyklá věc při každé rally v ČR.
Kenny_pce: Nevím kam jezdíte na závody vy, ale co já sleduji, tak se bezpečnostní opatření dělají s daleko větším rozumem než třeba před 5-ti lety a každý organizátor se snaží najít vhodný kompromis mezi bezpečným a atraktivním pro diváka. Nemám problém se na kterémkoli závodě potkat a prodiskutovat osobně, ale určitě ne zde.
26. 6. 2020 15:16135
2 0
Pokud by se Barumka letos nejela, bylo by mi to líto, ale co se dá dělat. Pokud by úplně skončila, tak to bych byl moc smutný. Tak jak Regneři tu soutěž dokazáli sportovně posunout pořádný kus nahoru, tak ji taky pomohli pěkně ekonomicky dolů a tato doba jim ukázala, že sport umí, ale ekonomiku ne.
Soutěži jako takové fandím a držím jí palce. Regnerům? Nevím (viz. co jsem popsal). Asi by to chtělo zcela nové lidi do vedení, vnést jiný úhel pohledu i řízení a pak ta soutěž zase začne růst.
26. 6. 2020 15:26136
1 0
Ale jo, kdyz uz nekde mliko je, tak se casto trati oproti minulosti priblizilo. Jen jsem rozporoval tvrzeni, ze se chovani divaku zhorsuje, a tudiz ani zprisnovani v minulosti nemohlo bejt reakci na to.
26. 6. 2020 15:57137
0 0
standak: Je to jak píšete a když ne profit, tak aspoň ty auta s řidičem a zajištěným provozem jsou naprosto obvyklá věc při každé rally v ČR.
kondec: Jestli zajištěným provozem myslíte PHM, tak to co píšete rozhodně není pravda. Minimálně ne na každé soutěži...
26. 6. 2020 16:24138
3 0
Tak jsem si to tady pročetl a ač se taky ne zcela ztotožňuji se stylem výzvy, jakým je o finanční příspěvek žádáno, nestačím se divit. Vychází mi, že většina zde diskutujících to "barumce" nepřímo přeje a snad by jim ani nevadilo, kdyby odešla do věčných lovišť. Že se snaží pořádání rally komplikovat místní obyvatelé, které několik dní v mnoha ohledech omezuje, bych dokázal pochopit, ale že do ní a potažmo pořadatelského týmu, kopou i fanoušci rally, to mi hlava nebere. Přátelé, doba je a bude zlá a každý, kdo se dnes snaží organizovat jakoukoli akci, si zaslouží minimálně obdiv. Státní správa nepustí nic navíc, "hygiena" nic neodpustí, firmy bojují s vlastními problémy, lidé šetří. To, že dal někdo nástřel rally kalendáře na zbytek roku neznamená, že vše musí klapnout. Může se vrátit vir, s příchodem podzimu nás teprve může naplno zasáhnout ta všude zmiňovaná ekonomická krize, vše se ještě víc utáhne a bude vymalováno. Ok, pokud nechcete přispět, nikdo vás s pistolí u hlavy nenutí, ale nerozumím, proč je nutné mít okolo toho tolik hloupých žvástů. Asi by bylo potřeba, abychom dostali pořádnou lekci a všichni jsme si uvědomili, že nic není taková samozřejmost, jak to na první pohled vypadá. smajlík
26. 6. 2020 16:44139
3 0
nowi: Barumka si za to ale může z velké části sama svým chováním k divákům v minulých letechsmajlík
26. 6. 2020 17:08140
3 0
nowi: tak si to pročtěte pořádně a zjistíte, že tady většina lidí řeší hlavně ten styl podání/žadosti (a takhle se to fakt nedělá). Upřímně to na mě působí tak, že už v té chvíli kdy to vydávali tušili, že to v tak šibeničním termínu vybrat nestihnou, ale budou moci aspoň říci, že to neklaplo ani s žádostí na fanoušky...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!