22. 1. 2021 16:21 − 39693× − 126

A co na to ti, kterých se to týká…

Co na případné omezení bodování v MČR od sezony 2022 nejen pro vozy WRC a S1600 říkají závodníci?

Světem internetu teď rezonuje téma případného omezení možnosti bodování pro vozy s propadlou homologací FIA do MČR. Jak se na to dívají závodníci z domácí špičky?

Jan Kopecký: Mrzí mě to kvůli Vencovi, který si přivezl pěkné auto. Souboje s ním byly loni pěkné. Po sportovní stránce je to ale trochu jako v boxu, když do ringu nastoupí atletický kluk proti těžké váze. Jsem radši, když proti sobě bojují vyrovnaní soupeři se stejnou technikou.

Martin Vlček: Bohužel se při tomto rozhodování projevují zájmy různých skupin, které pronajímají, a nebo vlastní vozy R5. Já osobně vlastním jak R5, tak i S1600 a s WRC jsem závodil. Tato auta jednoznačně do šampionátu patří. Jejich omezením by utrpěla popularita sportu. Jsou zajímavá a diváky baví.

Vojtěch Štajf: O chystaném omezení se mluvilo v kuloárech už v průběhu loňského roku. To původní pravidlo ohledně bodování vozů WRC, vyrobených do roku 2006 a registrovaných v ČR do konce roku 2014, mělo tehdy ochránit investici Karla Trněného, Jaromíra Tomaštíka a Honzy Dohnala. Ze strany Autoklubu to bylo loni prezentováno tak, že historicky se po požáru prvního Focuse Honzy Dohnala v Hustopečích udělala na Autoklubu ČR gentlemanská dohoda, že Honza může obnovit shořelé auto s tím, že s ním pak pojede jen on. To podle Autoklubu tedy prodejem auta Vaškovi Pechovi přestalo platit a ostatní jmenovaní již vozy WRC nedisponují. Obecně se ale navrhované omezení bodování aut s propadlou homologací týká ale i jiných aut a například kluků se staršími Feliciemi je mi líto, stejně tak to zřejmě sníží atraktivitu vozů Proto, do kterých někteří již investovali. Co se týče WRC, tak já jako provozovatel týmu s vozy Rally 2 vnímám, že se v šampionátu porovnává neporovnatelné a škodí to zejména v obchodní a komunikační rovině. Z hlediska sponzorů a nezasvěcené veřejnosti se těžko rozpozná rozdíl mezi jednotlivými kategoriemi aut a podle zpráv z médií to může vypadat, že jezdec, s 15 let starým autem, porazil všechny s nejmodernějšími speciály. Jako jezdci mně to ze sportovního hlediska tolik nevadí, protože Venca Pech pojede na špičce s čímkoliv, ale jako provozovateli týmu, který investoval a pronajímá vozy R5 mi to vadí. To není nic proti Vencovi Pechovi. Z hlediska národní sportovní autority ale toto rozhodnutí chápu, protože Autoklub chce u nás do budoucna etablovat pro bodování výhradně třídy od Rally2 po Rally5. Je určitě dobře, že Autoklub nerozhodl překotně o vyřazení Vaškova auta už pro letošek, protože to by k Vencovi nebylo fér. Takto bude mít rok na přemýšlení, co dál.

Filip Mareš: Já osobně se startem těchto vozů problém nemám. Po sportovní stránce to byly napínavé souboje a omezením utrpí sport. Pokud už by k takovému omezení ale mělo dojít, tak bych to s ohledem na týmy, kterých se to týká, avizoval více než jednu sezonu dopředu.

Jan Černý: S navrhovaným omezením možnosti bodovat pro vozy WRC souhlasím. Václav využil loni příležitost skvěle, a získal titul. Splnil si tedy cíl. Znám dobře WRC i R5 a vím, jaké jsou mezi nimi velké rozdíly. Auta jsou hodně rozdílná a neměla by se porovnávat v absolutní klasifikaci. Jsem ale rád že všechny tyto krásné vozy budou nadále závodit a dělat všem jezdcům a hlavně fanouškům nadále radost. Za mě tedy navrženým souhlasím.

Jan Dohnal: Nesouhlasím s tím a to z mnoha důvodů. Líbilo by se mi, kdyby se šampionát otevřel i pro další auta nejrůznějších specifikací a klidně i nová WRC. Bylo by fajn, když by o absolutní titul mohla bojovat různá auta a samozřejmě pak bodovat i ve svých kategoriích ve smyslu „absolutního pořadí a jednotlivých tříd“. Celý rok jsme závodili s S1600 a nemyslím si, že toto auto je patentem na výhru. Budu moc rád, když si kdokoliv další podobné auto přiveze a bude s ním bojovat proti nám a ostatním autům ve 2WD. Věřím, že budou spokojeni i diváci a šampionát bude atraktivnější. Omezení bodování v MČR pro WRC beru hodně osobně. V roce 2014 jsme nové předpisy jako celý tým vzali jako příležitost zkusit něco nového a někam se posunout, něco zažít. Jedni z mála jsme to využili a splnili si sen závodit s WRC. Dobře si pamatuji komentáře naší špičky jak to může být v rukou špičkového jezdce sice rychlé, ale určitě ne spolehlivé! Tuto příležitost měl tehdy každý. Někteří z těch, kteří tuto příležitost nevyužili, ale nás teď chtějí trestat za to, že jsme velmi tvrdě pracovali 5 let a připravovali jsme v soukromém týmu vůz špičkově fungující WRC. Doporučil bych všem, kdo vidí WRC jako jednoznačnou výhodu, aby si toto auto od někoho pronajali a poznali, jak složité je to auto udělat rychlé a spolehlivé. Pak ať se k tomu vyjadřují! Nelíbí se mi, že v rally komisi toto omezení prosazují lidé, kteří sami provozují a pronajímají vozy R5 nebo dokonce aktivně závodí! Takový lidé by neměli ovlivňovat pravidla tohoto sportu a omezovat tím svou vlastní konkurenci! Loňská sezona byla podle mě nejnapínavější za pět nebo šest let a konečně se zase závodilo o první místo. Byl to obrovský tahák pro lidi a máme jednoznačně pozitivní ohlasy od mnoha lidí. Ti, co teď toto omezení prosazují, by si měli uvědomit, že Václav by je porážel, i kdyby jel v R5. Pro ně by se vůbec nic nezměnilo!

Petr Semerád: Můj postoj je takový, že vozy kategorie WRC a S1600 jsou velkou atrakcí na našich tratích a bylo by mi líto, kdyby z nich tato auta zmizela. Po sportovní stránce toto rozhodnutí chápu, ale na druhou stranu s ním moc nesouhlasím. Je tu velké množství vozů R5, ale absolutně je porazilo WRC, které je potřeba zdůraznit, že se už z principu s vozem R5 nedá pořádně srovnávat. Pokud do “15 let starého auta” sedne pan pilot, jako je Vašek Pech, tak se rozhodně nedá divit, že s tím je schopný porazit továrnu. Ty auta jsou technicky velmi rozdílná. Takže po této stránce chápu, že se to někomu nemusí zamlouvat. Domácí matador + špičková technika udržovaná v maximální kondici ve formě vozu o jednu kategorii výš (ačkoliv staršího) = co nejvyšší šance na úspěch. Na druhou stranu s tímto návrhem ale nesouhlasím. Souboje o čelo z loňského roku tady pomalu půl dekády nebyly a moc by mě mrzelo, kdybychom o takové skvělé, napjaté a vzrušující souboje přišli vinou takto okatých změň předpisů hned po vítězné sezóně Vaška s Petrem. Když už by to muselo být, tak za mě s delším předstihem než 1 rok. Představte si, že investujete do nákupu vozu, vývoje a vybavení XY milionů korun a někdo Vám to hned po druhém roce zakáže.

Václav Pech jun. : Můj názor je jasný. Já i celý náš tým chceme s naším autem jet dál bez nějakých omezení.

Komentářů celkem: 126
23. 1. 2021 09:34101
3 1
Původně napsal Plhus
Původně napsal Čejda
Původně napsal Jen
Plhus: Chybka se vloudila, že? smajlík Navic každý i top pilot má nárok na nepovedenou soutěž ty chytráku! Kolik si toho odzávodil ty? Co si dokázal?
To nebyla nepovedená soutěž, ale žadné zkušenosti s jiným typem tratí. Tady znají kluci nazpaměť každou RZ
Filipe, jenže těch 10 minut před ním nebyli místní kluci. Ale to je jedno. To že domácí hvězdy občas venku shoří jak papír je mi jasné. Moje reakce v tomto směru spíš patřila těm, kteří v návalu emocí okamžitě posílají šampióny Krestu či Kopeckého do horoucích pekel.
Zatímco ostatní posílají do horoucích pekel Krestu a Kopejdu, Ty si zase při každé příležitosti kopneš do Ášína smajlík Takže jsi stejný. Mě je buřt, kdo v těch mega ultra autech sedí, ale to rozhodnutí je evidentně mířené pouze na tyto dvě posádky. AČR sklidilo, co zaselo a teď přišla doba, kdy z toho museli pod tlakem vybruslit. Za mě osobně je dobre, že tu škodovka nepojede, I když je otázka, jak moc to ovlivní Kopejdovi výsledky a tempo. Je jasné, že člověk, který auto vyvíjí a staví si ho podle svých pocitů víceméně pro sebe, bude vždycky o hromadu kroků před ostatníma.
23. 1. 2021 10:49102
0 0
Původně napsal Maxifavos
Původně napsal Pawel
Původně napsal novope
Původně napsal Pawel
Pech je zapčkly. Celou karieru byl bud ve stinu Kresty nebo ve stinu Kopeckeho. Proto porad nad vsim place. To, ze to nikam nedotahl je jen o nem.
Zapomina se, ze ve 2003 si dotahl Focuse primo z Msportu. Mel tenkrat nejlepsi techniku siroko daleko. Uz ve 2004 ho porazel Kresta se Subaru a pak ho dorazil Kopecky s Fabii WRC. Focus byl tenkrat po vsech strankach lepsi nez Fabia. Ale on se placal s takovou technikou. A jeste jedna vec k nemu. Celou karieru travi za volantem aut s turbem. I to je zvlastni. Dobry pilot sedne a jede se vsim. Kresta, Kopecky ti umeli se vsim. On ne. To, ze je ublizeny nejvic dokazovala ta nelepka s curajicim chlapeckem na logo Skody motorsport. I tohle o nem neco vypovida. Netusim jestli se snazil do skodovky historicky dostat. Ale nikdy s ni nejezdil a je z nej citit velka ublizenost. Abych mu nekrivdil, dela rally s velkym zapalenim, to co dokazal udelat z Mini, jiste zaslouzi respekt. Snazili se sem dostat zajimavou techniku. Mozna kdyby potlacil ego a sedl do Fabky R5, mohl byt cesky mistrak zajimavejsi. Ale to je kdyby...
stačilo by si pouze na tomto serveru vyhledat sportovní výsledky, když je neznáš z hlavy a nepsat nesmysly. Pokud píšeme o "českém dvorku" tak Václav nejen že asi nebyl be stínu K,K ale možná byl a jeden z nejúspěšnějších smajlík , tedy převedeno na tituly
A proc ma zapotrebi si na auto lepit curajiciho chlapecka na logo Skody motorsport? Ze by komplex? Takove projevy jsou hloupe a zbytecne.
Ta samolepka byla tuším na tréninkové 911 a byla tam z důvodu že když Invelt začal stavit RGT tak první kdo zbrojil a vše komplikoval byla Škoda Motorsport. Ono totiž to Porsche nebylo tak jak u většiny u nás překopaný okruháč,ale auto stavěné přímo jako RGT i proto mělo jiná přední světla mnohem lehčí než originály
tu samolepku měl šéf týmu Invelt na bílém BMW smajlík
23. 1. 2021 10:54103
1 0
Gentlemanská dohoda s autoklubem (AČR)? To slyším poprvé a pokud ano, tak se nikdy ze strany autoklubu nedodržela. No je vidět, že se jistě blýská na ,,lepší" časy.smajlík
23. 1. 2021 10:56104
0 0
Původně napsal Pawel
Původně napsal novope
Původně napsal Pawel
Pech je zapčkly. Celou karieru byl bud ve stinu Kresty nebo ve stinu Kopeckeho. Proto porad nad vsim place. To, ze to nikam nedotahl je jen o nem.
Zapomina se, ze ve 2003 si dotahl Focuse primo z Msportu. Mel tenkrat nejlepsi techniku siroko daleko. Uz ve 2004 ho porazel Kresta se Subaru a pak ho dorazil Kopecky s Fabii WRC. Focus byl tenkrat po vsech strankach lepsi nez Fabia. Ale on se placal s takovou technikou. A jeste jedna vec k nemu. Celou karieru travi za volantem aut s turbem. I to je zvlastni. Dobry pilot sedne a jede se vsim. Kresta, Kopecky ti umeli se vsim. On ne. To, ze je ublizeny nejvic dokazovala ta nelepka s curajicim chlapeckem na logo Skody motorsport. I tohle o nem neco vypovida. Netusim jestli se snazil do skodovky historicky dostat. Ale nikdy s ni nejezdil a je z nej citit velka ublizenost. Abych mu nekrivdil, dela rally s velkym zapalenim, to co dokazal udelat z Mini, jiste zaslouzi respekt. Snazili se sem dostat zajimavou techniku. Mozna kdyby potlacil ego a sedl do Fabky R5, mohl byt cesky mistrak zajimavejsi. Ale to je kdyby...
stačilo by si pouze na tomto serveru vyhledat sportovní výsledky, když je neznáš z hlavy a nepsat nesmysly. Pokud píšeme o "českém dvorku" tak Václav nejen že asi nebyl be stínu K,K ale možná byl a jeden z nejúspěšnějších smajlík , tedy převedeno na tituly
A proc ma zapotrebi si na auto lepit curajiciho chlapecka na logo Skody motorsport? Ze by komplex? Takove projevy jsou hloupe a zbytecne.
a nebyla to třeba reakce na snahu nejmenované továrny aby Porsche nedostalo homologaci?? a Václav nemohl startovat?? Ta snaha, když se poptáš pamětníků, tam byla
Jen
23. 1. 2021 11:43105
0 0
Pawel: Absurdní jsou tvé komentáře a sklízíš jen to co si zasel! Už nám konečně napíšeš co jsi v rally dokázal ty?
23. 1. 2021 11:51106
0 0
Já myslím, že tahle sonda do duše diskutujících, resp. většinou spíše hejtujících, nám ukazuje, že kde je moc emocí, argumentů je pomálu. Jak vidno, mnohým nejde ani tak o věcnou diskusi (čest vyjímkám) jako spíš o to si ulevit. Nerespektování názoru druhých, neúcta k těm, co něco dokázali, osobní útoky... Inu, pěkná vizitka to není. Co na to Kuře, zkoumající skupinu jménem "rally fanoušek" ? smajlík
23. 1. 2021 11:56107
0 0
novope no vidíš já měl za to, že byla na najížděcím Porsche, protože to vím, že bylo bílé a ona samolepka byla myslím i u někoho z fotografů tady v galerii.Čím jezdil a jezdí pan Jírovec do servisu při rally atd to mne až tak nikdy nezajímalo,proto jsem si ji díky bílému podkladu spojil s oním tréninkovým Porschem
23. 1. 2021 12:00108
0 0
Původně napsal nowi
Cloumají teď s námi emoce, ale je nutno říct, že každá strana má tak trochu pravdu. Bohužel největší bo*del v tom udělalo někdejší rozhodnutí AČR, kdy si vymyslela nějaká výjimka ohledně techniky WRC, aby se utišili emoce té doby. Vlk se nažral a koza zůstala celá... Leč nikdo nepočítal s tím, že za pár let staré WRC vyhraje republiku absolutně a stará S1600 ve dvoukolkách. A co teď s tím. Věřím, že jsou na baňufáře na Autoklubu různými lidmi tvořeny různé tlaky a něco prostě udělat museli. Tak se to vyřešilo zase švejkovsky - jet můžeš, ale boduj si jen ve třídě. Pořád se hledá nějaká míra stejnosti a spravedlnosti, ale ta se v rally najít nepodaří. Když vezmu Ášína s Uhlem a Kopejdu s Hlouškem váhově - už tady má plzeňská posádka pořádný hendikep. Zhubnout je nereálné, tak nebylo by spravedlivé prvních deset aut z absolutního pořadí MČR a v nich sedící posádky dovažovat na jednotnou váhu? Někdo je bohatší, někdo chudší - tak pojďme omezit počet sad pneu na jeden závod. Mohlo by se jet jednotné palivo. Co takhle omezit počet testovacích kilometrů? Jak k tomu někdo přijde, že má finance maximálně na to auto před závodem pět kilometrů ohřát někde na okresce a někdo bez problémů natestuje 100km na uzavřeném úseku? Proč, když jsou Rallysprinty vypsány pro dvoukolky, jezdí jako první čtyřkolky? Zase by se dalo vzít prvních 20 dvoukolek z absolutního pořadí z minule sezóny, ty by jely první, na čisté trati před plnými tribunami a až za nimi jako přívlastek R5 a spol. A tak bych mohl pokračovat do nekonečna. Jenže tohle je prostě sci-fi a nikdy se to nestane. V rally se točí obrovské peníze a emoce jsou až osmdesátém šestém místě. Jenže i ty nejlepší podmínky nikomu nezaručí, že vyhraje. Obrovskou část výsledku dělá ten mezikus mezi volantem a sedačkou a mezikus mezi sedačkou a rozpisem. Talent se prostě koupit nedá.
Přesné zhodnocení,všechno je zalité sluncem,fajn,kámoši.....ale jenom do doby než je předjedeš,to se neodpouští
23. 1. 2021 12:03109
0 0
Původně napsal novope
Původně napsal Pawel
Původně napsal novope
Původně napsal Pawel
Pech je zapčkly. Celou karieru byl bud ve stinu Kresty nebo ve stinu Kopeckeho. Proto porad nad vsim place. To, ze to nikam nedotahl je jen o nem.
Zapomina se, ze ve 2003 si dotahl Focuse primo z Msportu. Mel tenkrat nejlepsi techniku siroko daleko. Uz ve 2004 ho porazel Kresta se Subaru a pak ho dorazil Kopecky s Fabii WRC. Focus byl tenkrat po vsech strankach lepsi nez Fabia. Ale on se placal s takovou technikou. A jeste jedna vec k nemu. Celou karieru travi za volantem aut s turbem. I to je zvlastni. Dobry pilot sedne a jede se vsim. Kresta, Kopecky ti umeli se vsim. On ne. To, ze je ublizeny nejvic dokazovala ta nelepka s curajicim chlapeckem na logo Skody motorsport. I tohle o nem neco vypovida. Netusim jestli se snazil do skodovky historicky dostat. Ale nikdy s ni nejezdil a je z nej citit velka ublizenost. Abych mu nekrivdil, dela rally s velkym zapalenim, to co dokazal udelat z Mini, jiste zaslouzi respekt. Snazili se sem dostat zajimavou techniku. Mozna kdyby potlacil ego a sedl do Fabky R5, mohl byt cesky mistrak zajimavejsi. Ale to je kdyby...
stačilo by si pouze na tomto serveru vyhledat sportovní výsledky, když je neznáš z hlavy a nepsat nesmysly. Pokud píšeme o "českém dvorku" tak Václav nejen že asi nebyl be stínu K,K ale možná byl a jeden z nejúspěšnějších smajlík , tedy převedeno na tituly
A proc ma zapotrebi si na auto lepit curajiciho chlapecka na logo Skody motorsport? Ze by komplex? Takove projevy jsou hloupe a zbytecne.
a nebyla to třeba reakce na snahu nejmenované továrny aby Porsche nedostalo homologaci?? a Václav nemohl startovat?? Ta snaha, když se poptáš pamětníků, tam byla
Protoze to Porsche nebylo prece uplne cajk tak jak vznikalo.

23. 1. 2021 13:32110
0 0
Dá se Česká rally ještě více.... no jak to napsat slušně? Poslat do hnoje?smajlík Monopol pro pár vyvolených a do toho "bývalý" tovární jezdec, který srovnává atleta z boxerem. Kdo byl kdo v předminulých letech už se nějak zapoměl vyjádřit...Tohle nemá smysl více sledovat...smajlík
23. 1. 2021 13:37111
0 0
Tady se píchlo do vosího hnízda a ne do jednoho. Jezdím se dívat na soutěže už přes třicet let a celou dobu to bylo o tom, že jedna auta dožívala a jiná nová přicházela. A celou dobu to bylo tak, že autorita chtěla udělat pořádek, ale díky událostem. většinou venku, se všechno změnilo. A teď je to znovu. Václava je mi líto 2x. Jednak v tom, že za rok přijde o možnost bodovat a jednak si myslím, že letos už ten titul proti Kopeckýmu (a možná i někomu jinému?) neobhájí, protože škodovka dělá, co může, aby auto zrychlovalo (viz Pačejov). Vždycky jsem fandil Pechovi proti škodovce, ale tentokrát si myslím, že rozhodnutí FASu je správně. Jen snad mohlo přijít o rok déle, tedy od 2023 a pokud se tady objeví i auta rally3 a rally5, aby to bylo pestřejší. Hlavní problém toho sportu je jinde: kde a s čím se bude jezdit za 5-6 let. Aby ho ekoblázni a elektromobily nevyhubily. smajlík
23. 1. 2021 13:39112
0 0
Po sportovní stránce je to ale trochu jako v boxu, když do ringu nastoupí atletický kluk proti těžké váze. Jsem radši, když proti sobě bojují vyrovnaní soupeři se stejnou technikou.
Dovolil jsem si použít tento komentář a můj komentář je, že to je podobné, jako když jede tovární auto s tovární podporou proti kvalitním, ale pořád jen soukromníkům.
A končím.
23. 1. 2021 13:46113
1 0
Pech jezdil jenom s turbem(třeba porsche to má určitě turbo)a dal si na něj samolepku (kterou widlák pawel nerozdejchal... )mimochodem na tituly je to s Kopeckým 7:7 a to Kopecký udělal 5 titulů v tovární R5 která dávala každý jiný Fabii R5 sekundu na kilák, když o to šlo... a teď zase brečí, že behebehe mu 14 let starý wrco dalo na prdel s tím neumětelem Pechem... řešení? Zakázat! A zmrdi co obdivujou komunismus z toho maj ještě radost. Sem zvědavej, jestli elektro autům budete taky tak tleskat, protože tohle je jen začátek...
23. 1. 2021 14:17114
3 0
Ať zruší absolutní pořadí zakažou tovornu a hned to bude fér nemyslíte? To že Černý s tim není ok to říká celou sezónu. Protože jediný co ho mohlo dostat na stupně byla nespolehlivost fordu. Ať už by to byla R5 nebo wrc. A nemusíme si nic nalhavat ale Mareš o proti JČ je o malinko rychlejší. Pochopil bych tý stížnosti v době kdy by Pech jezdil cca třeba 5 místo a po tom co by vzal do ruky wrc byl 1 nebo 2. Ale tady víme všichni že ať jede s cim koliv tak má nejhůř na 2 místo. Ať jezdil s cim koliv tak jezdil v top příčkách takže tvrzení že to není komplexní jezdec mi přijde ujeté. A pan Šrajf asi pláče nad tím že nedal Pech přednost polu před wrc a tudis se mu nedostavilo podiove posádky o které hovořil před sezónou.
23. 1. 2021 15:15115
1 0
Původně napsal Pawel
Původně napsal novope
Původně napsal Pawel
Původně napsal novope
Původně napsal Pawel
Pech je zapčkly. Celou karieru byl bud ve stinu Kresty nebo ve stinu Kopeckeho. Proto porad nad vsim place. To, ze to nikam nedotahl je jen o nem.
Zapomina se, ze ve 2003 si dotahl Focuse primo z Msportu. Mel tenkrat nejlepsi techniku siroko daleko. Uz ve 2004 ho porazel Kresta se Subaru a pak ho dorazil Kopecky s Fabii WRC. Focus byl tenkrat po vsech strankach lepsi nez Fabia. Ale on se placal s takovou technikou. A jeste jedna vec k nemu. Celou karieru travi za volantem aut s turbem. I to je zvlastni. Dobry pilot sedne a jede se vsim. Kresta, Kopecky ti umeli se vsim. On ne. To, ze je ublizeny nejvic dokazovala ta nelepka s curajicim chlapeckem na logo Skody motorsport. I tohle o nem neco vypovida. Netusim jestli se snazil do skodovky historicky dostat. Ale nikdy s ni nejezdil a je z nej citit velka ublizenost. Abych mu nekrivdil, dela rally s velkym zapalenim, to co dokazal udelat z Mini, jiste zaslouzi respekt. Snazili se sem dostat zajimavou techniku. Mozna kdyby potlacil ego a sedl do Fabky R5, mohl byt cesky mistrak zajimavejsi. Ale to je kdyby...
stačilo by si pouze na tomto serveru vyhledat sportovní výsledky, když je neznáš z hlavy a nepsat nesmysly. Pokud píšeme o "českém dvorku" tak Václav nejen že asi nebyl be stínu K,K ale možná byl a jeden z nejúspěšnějších smajlík , tedy převedeno na tituly
A proc ma zapotrebi si na auto lepit curajiciho chlapecka na logo Skody motorsport? Ze by komplex? Takove projevy jsou hloupe a zbytecne.
a nebyla to třeba reakce na snahu nejmenované továrny aby Porsche nedostalo homologaci?? a Václav nemohl startovat?? Ta snaha, když se poptáš pamětníků, tam byla
Protoze to Porsche nebylo prece uplne cajk tak jak vznikalo.

A co přesně na tom bylo špatně? Tohle si moc rád poslechnu...
23. 1. 2021 20:24116
3 0
V první řadě super díky redakci za článek resp okamžité reakce zainteresovaných, takový typ článku nikde jinde nevyjde smajlík

A potom. Lehce off topic : eWRC je taková sociální síť okolo rally, kde se schází zapálení fanoušci rally. Ale tak jako každý soukromý server, i eWRC má svůj směr, který některé lidi přitahuje, některé ne a někteří to mají na háku a jdou jen čistě po informacích. Myslím, že je třeba obecně známo, že ten kdo chodí na ewrc, nechodí na autosport. A je to v pořádku, je to stejné jako s tím jaké noviny si kupuji v trafice (retro příklad smajlík ). Tím vším chci jen říct, že se tady často používá argument, že se kašle na fanoušky, když je tady přitom ve fóru 6 stran negativních vyjádření fans. Ale prostě je to typický problém menší sociální skupiny, která bezmezně miluje svůj sport. Plus když se na to podívám, tak vždy komentuje poměrně malá skupina uživatelů a v mnohém to připomíná situaci, kdy zavítate do hospody, kde se sedí do 20 štamgastů, kteří se dobře znají a mají na věc podobný názor. Strašně rychle tam dostanete do držky za jiný, pouze jiný názor. To píšu proto, protože tady na jednu stranu léta hodně drsných urážek kohokoliv kdo se namane, ale prostá sportovní kritika jiného je brána skoro jako zločin a výzva k bitce nebo prokázání osobních minimálně stejných úspěchů jako má kritizovaný. Ok vaše hospoda, ale takhle to chcete? Rally mám v srdci od dětství a nemine den, abych rally nějak neřešil. Díky tomu ale znám názory fans a lidi okolo rally napříč všema soc. bublinama a je to jak se všemi názory. Zapálení fans jsou rozděleni a ostatní vlastně taky, ale neřeší to.

Mám pocit, resp vidím, že komentáře a názory stojí hlavně na emocích, že víme, že někdo a že je to jasné... Jenže to je ošidné, pravdu těžko dohledat natož prokázat. Takže to celé asi píši jen abych vám asi zkusil říct, že ať máte názor jakýkoliv, tak neurážejte lidi, které vlastně vůbec neznáte, ať už jsou to lidi z rally nebo komentářů.

Tak sorry za trochu moralizovaní smajlík A víc jak jeden komentář nikdy nepíšu, kdyby náhodou.
23. 1. 2021 20:47117
0 0
To je zase na kýblsmajlík ..... tak tam dlouho Pepa K. na ten FAS chodil, vydával se za Škoda Motorsport až to tam zařídil, ať to stálo co to stálo ........ tak je to na ten kýbl .
24. 1. 2021 02:05118
0 0
Přečetl jsem si všechny příspěvky a jsou to různé názory fandů tohoto sportu. Já jen stručně: sdílím vyjádření Jana Dohnala
Fox
24. 1. 2021 09:41119
0 0
Já zrovna tak, Honza Dohnal to popsal naprosto srozumitelně.
24. 1. 2021 10:04120
0 0
Spousta názorů. Od jezdců i od fanoušků. A o ka] dem by se dalo diskutovat. Jenomže problém je v tom videu s Kopeckym. Je už trochu starší, to znamená že R5 usli zase kousek cesty dál. A najednou tvrdí, že to staré WRC je lepší? To je podle mě ohromné pokrytectví a mluví to za vše
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!