8. 3. 2007 00:00 − 3320× − 50

Kahle se těší na novou Fabii S2000

Premiéry nového vozu se zúčastnil i Matthias Kahle, který má od roku 2008 s tímto vozem nastupovat v německém šampionátu

V Ženevě byla ve světové premiéře představena Škoda Fabia S2000. Premiéry se zúčastnil i německý jezdec Matthias Kahle, který má s tímto vozem nastupovat v německém šampionátu. Nová Fabia se stala mezi návštěvníky autosalonu opravdovým hitem. Nadšení jsou z vizuální stránky nového auta i odborníci. Německý server www.rallye-magazin.de se na názor zeptal i Matthiase Kahleho: „Design nového auta mě doslova nadchnul a pokud bude Fabia S2000 tak rychlá, jak vypadá, tak jsem si jistý, že s tímto autem bude radost jezdit,“ těší se Kahle.

Škoda Motosport zatím neuvedl, kdy se nová Fabia S2000 představí na závodních tratích. Jako o prvním možném termínu se mluví o letošní Barum Rallye. Jelikož se Barumka pojede jako součást IRC, byla by to dobrá možnost porovnat nový vůz s dalšími ve třídě S2000, než bude v roce 2008 oficiálně nasazen v Intercontinental Rallye Challenge a v národních šampionátech.

Dle plánů Škoda Německo by měl Matthias Kahle startovat s Fabií S2000 v německém mistrovství DRM. Přestoupit ale z vozu WRC na S2000 bez turba bude vyžadovat určitý čas, aby si jezdec zvykl podle vlastních slov na odlišný jízdní styl. „Chybějící výkon motoru určitě bude znát. Budeme muset jezdit úplně jiným stylem. V průběhu sezóny pak uvidíme, jak se tyto vozy osvědčí v porovnání s vozy skupiny N. Ale samozřejmě věřím, že promluvím i s novou Fabií do boje o titul u nás v Německu.“

Komentářů celkem: 50
8. 3. 2007 22:3341
0 0
J.Vrátil: Když jsem to psal, ještě jsem nečetl Váš příspěvek do diskuse, proto některé moje slova můžou znít stejně, byl jste rychlejší, ale vzácně jsme se shodli!
achayo
9. 3. 2007 07:4342
0 0
Na vlastnictví škody není žádných nejasností nebo pochybností. Jasně, bylo by lepší, kdyby sídlo bylo u nás a škoda všemu šefovala, ale to je jen kdyby a ja si vazne myslim, ze úspech není jen být první. Fabka poputuje určitě do čecha taky všude po celé evropě, jelikož vývoj se nikdy nemůže zaplatit z prodejní ceny, jediný smysl je právě auto dostat do co možná největšího počtu šampionátů,ale v IRC to bude boj. Pokud je stanoven oficiální limit ceny auta, pod kterým budou vsichni oficialně jedno euro, budou stát soukromníci před volbou fiat, peugeot nebo škoda a nebude v tom penezní vyhoda(jako na beznem trhu osobnich aut). Je to velky otaznik a taky velka vyzva pro škodu, tak ze drzim palce!
Face
9. 3. 2007 08:1443
0 0
2Josef Vrátil: Souhlasím, vyjma toho, že ŠM nenasadí tovární tým, o tom není pochyb...
9. 3. 2007 08:1844
0 0
... jen malá poznámka, když už to tady čtu: hlavním hrobařem v Tatrovce byl Havel, protože poté, co pozval Dalajlámu, okamžitě odřekla Čína všechny kontrakty, a že jich bylo požehnaně, bylo to víceméně kompletní přesunutí odbytiště z bývalého Svazu. Pamatuju si to velmi dobře, protože zrovna v tu dobu se pro změnu vracel tehdejší šéf Německa Helmut Kohl ve velkém letadle taky z Číny a v tom letadle neletěl sám, ale bylo tam nacvakáno zástupci různých německých firem, aby tam domluvili kšefty. Vrylo se mi to hluboko do paměti, protože to byla názorná ukázka, kdo dělá politiku opravdu pro stát, který reprezentuje a kdo svému státu škodí. Vůbec se nedivím, že pak Havlovi, Klausovi a spol. v cizině tleskají a obsypávají je čestnýma doktorátama, já bych to dělal taky... Naše bývalé trhy tak obsadily bleskově jiné firmy, ať už švédské, německé, nebo jiné.... toto tady rozepisuju jen pro pořádek, aby se jen připomenulo, jak to vlastně bylo, jinak nestojím o to, sem tahat politiku...
9. 3. 2007 08:4745
0 0
Koukám, že tu jsou nejen odborníci na rallye, vedení soutěžních týmů, ale i na zahraniční politiku (bohužel málokdy na pravopis). Bomba! Nejvíc mě asi pobavil Bobor. Myslím, že by si měl prolistovat dobové noviny (hlavně stránky věnované ekonomice) a nespoléhat na svoji paměť. Dělám to taky tak.
9. 3. 2007 08:4746
0 0
Možná líp, když ŠM nenasadí tovární tým a bude podporovat nějaké soukromníky, CRT ukazuje, že je to funkční. Kahle jezdí se škodou léta a nikdy o ní nic špatného neřekl, takže jí minimálně v Německu dělá dobré jméno. To, že Škoda postavila tohle auto, si zaslouží jenom chválu.
9. 3. 2007 10:2747
0 0
myslim,ze je zbytecne moc siroka a vysoka
9. 3. 2007 18:4348
0 0
...a dlouhá.
9. 3. 2007 19:2249
0 0
...a taky moc modrá. Ale je fakt, že z těch zkreslených fotek člověk opravdu pozná, jak to auto vypadá smajlík
mecirek
10. 3. 2007 13:4050
0 0
je to peknej knedlik . to semi libi. s tou výškou asi nic nudelas tak premejslej. chces zkratit abc sloupky?? !!! smajlík))) to snad ne smajlík))
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!