Štěpán Vojtěch komentuje úvodní etapu

Vstup do soutěže se nepovedl jediným českým zástupcům na startu, posádce OMV BIXXOL Rally Teamu CZ.

V noci ze čtvrtka na pátek SEČ byla zahájena první etapou Rally New Zealand, která měla na programu pět rychlostních zkoušek. Vstup do soutěže se nepovedl jediným českým zástupcům na startu, posádce OMV BIXXOL Rally Teamu CZ. Ta se hned na úvodním měřeném úseku octla mimo trať, v závodě ale bude pokračovat a s využitím superrally se postaví na start druhé etapy.

„Bohužel to pro nás vůbec nezačalo dobře. Vzhledem k tomu, že tady pršelo, tak trať byla náročná a hodně to klouzalo. Nicméně podmínky jsme měli všichni stejné. Zhruba pět kilometrů před cílem první erzety jsme šli ven, a to v úplně stejném místě, kde se to samé přihodilo před námi jedoucímu Wilsonovi a pak i Perez Compancovi. Při manévrování, tak abychom se dostali nazpět, jsme zapadli v pastvině do hlubokých kolejí odkud již nebylo návratu. Po nás tam skončily ještě další dvě auta, které do sebe navíc narazily.

Pro dnešek to znamenalo 30 minutovou penalizaci do klasifikace PWRC a tím i konec nadějí na nějaké rozumné umístění,“ komentuje nepříjemnosti z úvodního dne soutěže Štěpán Vojtěch. „Do zítřejší etapy budeme v rámci systému superrally startovat už jen s tím, abychom nabrali co nejvíce zkušeností. Takže nezbývá v podstatě nic jiného než ji projet bez jakýchkoliv problémů,“ uzavírá Štěpán.

Komentářů celkem: 105
31. 8. 2007 17:4881
0 0
to mecirek:A kterej z týmů si ho všimne tady doma?Nato se v Rally nehraje na nějaký všímání.V Rally je to o klice-10lidí na světě plus nezkutečnej klikař Wilson jun.-klika,že má otce Wilsona sen. smajlík)).V Rally si každej musí poschánět štěstí a peníze,nebo dobrýho manažera sám.Navíc tady zapomínáte,že Štěpán pojede Super Rally,takže se snad sveze a něco naučí.Jinak nevim mecirku,co chceš v Čechách donekonečna nabírat za zkušenosti.Tady natěch českejch tratích,kde jsou 5 zatáčkách,nabereš tak jistotu,že spolujezdce snad ani nepotřebuješ,když těch 5 zatáček jezdíš každej rok a že to znáš vlastně nazpaměť.A co to píšeš o zkušenostech?Zkušenosti ze světa na neznámých tratích na kterých se průjezd co průjezd zrychluješ a tím se vlastně učíš a zdokonaluješ,bych si vůbec netroufl srovnávat z českejma RZ,které jedeš po 10 a průjezd co průjezd máš podobný čas,tak tam nevim co se chceš nového naučit.Snad jen to,že se trošku vyjedeš,ale nato prostě potřebujete prachy a těch prostě asi Štěpán tolik nemá,víc ti to ale stejně nedá.Takže pro mě lepší 3,4 závody ve světě,než doma třeba kompet tři mistráky.
31. 8. 2007 17:4982
0 0
To nema cenu. To co napsal 607 vystihuje co si myslim a co se ti uz nejakou dobu snazim vysvetlit...
31. 8. 2007 17:5183
0 0
Kdy naposled vás Štěpán potěšil?
mecirek
31. 8. 2007 17:5784
0 0
aha, dobre teorie...v dobe umrti p.Kocmana bych snad ani nevyslovoval, že spolujezdec je k ničemu. Takže kdo jezdní narodak je zabar a kdo jede v MS parkrat je hrdina. tady nikdo nerika az jede jen CR. jen rikam ze mu 3-4 zavody ve svete nic nedaj jeste kdyz to ani nedojede v celku.at jezdi Evropu, IRC,......bude na lepsich penezich, zazavodi, a jeste nauci. nebo Vam je malo? jo ach taaak svet je svet .))) rozdohne tezsi porazit navaru alena ilieva casiera nez arauja, araie.........
mecirek
31. 8. 2007 18:0085
0 0
stepan? snad jen loni na bohemii, a to jen diky tomu ze pritahl 307, jinak kdyz jezdil unas tak na jeho prujezdy na navarove nezapomenu(Bohemka)
31. 8. 2007 18:0586
0 0
to mecirek:Ty seš vcelku dost mimo,vždycky to tak bylo,je a já jen doufám,že to tak nebude napořád!!!Protože ty nevidíš,anebo vidíš jen to co chceš vidět.A předem ti řeknu,že mám radši Pecha,než Krestu,ale soudnost mi narozdíl od tebe nechybí.Ty prostě chceš vidět,že Pech na Krestu na Bohemce a když odečtu penalizaci z Barumky neztratil moc a to je fakt,ale už nechceš vidět,ani si radši představit,jak by dopadli,pokud by se střetli na neutrální půdě.Pak bys teprve viděl ten rozdíl mezi nima.A né že Ášin dokáže držet krok v jeho(ne Krestově)mistráku,na kterej se tady rok co rok Vašek soustředí.Jen doufám,že mi nenapíšeŠ,že nemám dukazy a že by Ášin určitě vyhrál.Mě stačilo tehdá Rally Antibes,abych viděl,k čemu ti jsou zkušenosti jen z jedné země a ze Slovenska.
31. 8. 2007 18:0787
0 0
to Mirek-607:Plně s Tebou souhlasim a ne poprvé.
KITer
31. 8. 2007 18:1088
0 0
mecirek: Ja to rikam furt do kola... Nemuzes znat zajmy sponzoru kterym je treba naky IRC nebo dokonce MMCR uplne u... Stepan si nemuze napiskat co chce, to co on by rad nema temer zadnou vahu. A navic jezdit s PV na asfaltu neni pro Stepana nic zajimavyho. Ja taky nejel neco(nebo spis s necim) co me nebavi... uz vubec ne kdyz muzu ject neco co me bavi(i kdyz ne v tolikrat).
31. 8. 2007 18:1289
0 0
Mečírku, k tomu se už nemá smysl ani vyjadřovat... měl by sis o jezdcích, co jedou PWRC něco zjistit a pak se jim jít omluvit.
31. 8. 2007 18:1690
0 0
Prehanis to,... Porad si nepochopil, ze treba Krecek umi Vinec zpameti. 7 zavodu v MS (Stepanuv pripad) ti daji dost. IRC znamena jezdit se S2000, jinak je to zbytecny...a to je sakra draha zalezitost. Mecirku, porazit Araie a celou spicku PV na soutezich, ktery jezdi stale dokola je mnohem tezsi, nez porazit "sotolinare" Navaru na asfaltove soutezi, kde N. nikdy nejel!
mecirek
31. 8. 2007 18:1691
0 0
me je jedno koho protezijes . ja neprotezuju nikoho vis a v tom to je.mili honzo, mas proste jinej nazor! nechapu prc se tak cilis. podle ceho soudis ze jsem mimo? snazsi se me hanit? nebo mi neco vracet? .))) neblazni, za to ti to nestoji. Myslis, ze si neco liska privezl z Dojclandu, nebo Tomek, Otto? nebud najivka. kilometraz stepanovych vykonu z MS je smesna. a neni to tim, a neni to autem .))) nmastavoval mu ho sam Kresta
mecirek
31. 8. 2007 18:2092
0 0
no ale ale tak najednou proklinana S2000 jsou tak sileně dobra že je nelze porazit? panove jednou tak a pak jinak. hele poslouchej saymone a ze jsi nezminil mladicka Alena, sotolinar a jeste mladickej. to je souper. ma toho odjeto postatne min nez celej slavnej Vojtech
31. 8. 2007 18:2193
0 0
s mecirekem nema cenu se hadat. Ma svoji pravdu a kdo je rozumny, tak z jeho argumentu pozna jaky ma o svete rally prehled....
mecirek
31. 8. 2007 18:2294
0 0
smajlík)))))))) mejte se. uvidime za rok kde stepan bude ju .))) peknej vikend .)))
31. 8. 2007 18:3195
0 0
to mecirek:Podívej se na IRC,kolik se tam jede šotolin a jakejch,pak možná pochopíš,proč svět je svět.A ještě ti řeknu jednu věc:Nabourat,nebo dostat poruchu a následně pokračovat na Super Rally můžeš stejně tak v MS,jako v ČR,nebo IRC.A 4 závody na takovejch trátích a jen se dvěma průjezdama,věř,že ti to něco dají.A třeba taky možná prostě a jednoduše baví víc Štěpána s N-kem šotolina a tak jede co jede a ještě to nejlepší,takže některý z vás teda fakt nechápu.A ať tady nikdo nepíše,aby si pořídil S2000,ta je totiž na asfaltu ještě možná míň zábavná něž to N-ko.Navíc nato,že to není o moc rychlejší než N-ko,tak je nepoměrně a zbytečně předražené a jediné co je natom hezčí(o moc)je zvuk,ale zaplatit o 5mega víc za zvuk mě přijde směšné.A jinak mecirku 14mi není,na Barumce jsem byl a do Pecha nereju,ale stejně si myslim,že pokud by se chtělo,tak by se v tom světě něco ject dalo,neboť Antibes se taky jelo a žádnej program mu to nenarušilo a o Deutschlandu kdysi taky tušim mluvili.A fakt do něj nereju,jen mě prostě mrzí,že nějakej závod v tom světě nejel,protože si myslim,že by mu to narozdíl od těch českých RZ,co zná nazpaměť,alespoň něco dalo,víš mecirku.
31. 8. 2007 18:5496
0 0
to mecirek:Co sem zase motáš Štěpánka,Lišku,Tomka?Tyto lidi tam nepočítej,oni totiž nemají žádný stabilní program v MS a proto si myslim,že třeba pán Liška,nebo Štěpánek,tam nešli ani tak za sbíránim zkušeností,ale za snem a nebo světovou atmosférou,nebo si myslíš,že je pan Liška ve svém věku tak ambiciózní,že tam šel sbírat zkušenosti,aby pak porazil Pecha,nebo co?Víš kde bys předevšim viděl zkušenosti lidí,co jezdí alespoň trošku stabilně svět(JRC,PWRC,Kopecký,Aava) a ti co jezdí jen doma?Poradim ti-Na neutrální půdě,třeba na Antibes bys viděl,co dal(Kopeckýmu,Krestovi,Prokopovi,Valdovi,Bérešovi,Vojtěchovi),svět a co dalo MČR těm co ho jezdí.Pak bys možná mecirku musel vidět i to co nechceš.A nic proti lidem co jedou republiku,jen tím chci říct,že pokud je ta možnost jít do světa a někdo tam jede,nebudu se mu smát a nadávat na něj po 1.RZ na Zélandu.
31. 8. 2007 18:5897
0 0
Co takhle napřed odjed pár šotolin po Evropě. To učení na druhém konci světa je mi podivné. Prostě přeskočit ze základky přímo na výšku a tam dělat blba je podivné. Na MS v atletice se musíš dostat přes limit a v rally stačí prachy.
mecirek
31. 8. 2007 19:3598
0 0
subarak... diky. oni jsou vsichni tak rozumny. Honza14.)) ty uz toho fakt nech. ty jsi byl snad jen na Antibes vid .))) O Štěpankovi jsem neřekl ani slovo. jstli rikas to co ma Vojtech stabilni program .)))))) no lool. trosku prbrzdi. Kopecky jezdi skoro vse, Prokop JWRC. Valdovi to moc nedalo. krom nemecka to rozbil snad vsude. Beres jezdi JWRC. Honzo Honzo. koncim. a rozhodne s reakcemi na tve komenty. Prome je stepan posera co si zaplatil 3-4 starty v MS na rok a vic nic a tot vse, az pojede aspon evropu. pak ok. az neco dokaze, dej vedet! tlustak taky vi, ze jet je dobry si zkusit evropu a ne jit do sveta.stepan proste na to nema.Na svet a nikdy mit nebued timto pristupem.
31. 8. 2007 19:5599
0 0
Panove, poslednui moje reakce. Vy jste koukam odbornici. Subaraku...par sotolin v Evrope si SV dal v podobe startů v Rakousku. Francouzsky sotoliny mu nikdo nezaplati a je to ztrata casu. Mecirku... vsichni co jmenujes jsou na tom financne trochu jinak. Vysvetlim: Kopecky-tovarni podpora; Prokop-rodinna firma ; Beres- styllex ...
Posera to je na me moc. Chtel jsem si to odpustit, ale ne. Ty vis o rally houby...chybi ti spousta informaci... a jen blbe kecas!!!
31. 8. 2007 20:11100
0 0
souhlasim s Honzou14 a SAYMONEM. btw mecirek,chces rict,ze Valdovi svet nic nedal?Tak jakto, ze kdyz sedl po 5ti letech na Janneru do Nka,tak byl schopnej zavodit s Pechem, Gassnerem, Baumschlagerem a to nehlede na to,ze mel starsi evoluci a s autem se pred zavodem svezl 30km....?
Krasne se to rika,ze tihle "poserove" s tim hned prasti,ale kdo jede pomalu,tak neboura...
A jeste neco. Nechci urazet Honzu Kopeckeho, ale kde byl nez zacal jezdit ve svete? Staci se podivat jak jel prvni Finsko...a kde je ted?
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!