Toni Gardemeister testoval Suzuki SX4 WRC

Kousek od Nice na jihu Francie proběhl poslední test Suzuki SX4 WRC před startem Korsické rally.

Kousek od Nice na jihu Francie proběhl poslední test Suzuki SX4 WRC před startem Korsické rally. Pod vedením Michela Nanadana (technický ředitel Suzuki Sport) testoval tento nový speciál Nicolas Bernardi a Toni Gardemeister. Je potřeba ještě podotknout, že hned po těchto testech čekal Toniho test Citroënu C4 WRC. Testování trvalo celkem 4 dny.

Toni testoval celkem dva dny a pak se přesunul nedaleko španělských hranic za testem jiného klenotu. Po ukončení testů proběhlo jednání mezi Toniho manažerem a zastupiteli Suzuki Sport o možnosti jet za Suzuki celou příští sezónu jako tovární jezdec. Další jednání o možné spolupráci Toniho by měly pokračovat právě po korsické rally.

Nicolas Bernardi se narozdíl od Toniho věnoval testování za účelem přípravy vozu na jeho debut na Korsice. Trať testu odpovídala charakteru tratě na Korsice a proto se podařilo nastavit a vylepšit některé věci na autě. Teď už čeká Suzuki SX4 WRC jen závěrečná příprava a dílčí úpravy nastavení motoru, který podle slov technického ředitele skýtá určité rezervy.

Komentářů celkem: 38
19. 9. 2007 15:3221
0 0
Tak jsem vytvořil kategorii S22000. (představa 22 litrového motoru v Puntu je super). No, překlep, no...
19. 9. 2007 15:4122
0 0
to MravenecZ: Celkem by me zajimalo, jak si vysvetlujes letosni vysledky Kopeckyho, kdyz Fabie byla propadak uz pred lety... To neni narazka na Schwarze, ale na druhou stranu on byl jednicka tymu, ze? Ale jediny kdo udelal s Fabii vysledek byla vzdycky dvojka tymu...dobrej paradox...smajlík
19. 9. 2007 15:4423
0 0
Mirek-607:bombasmajlík
19. 9. 2007 15:4924
0 0
Výsledky Kopeckého si vysvětluji následovně. V první řadě je to zcela jiný přístup k přípravě auta v CRT než byl v ŠM. Auto CRT je mnohem spolehlivější a hodně bodů má na svědomí dostečně rychlá jízda a hlavně spolehlivost. Za druhé je přístup celé posádky a pochopení možností vozu. Jedou to co to auto může. To co nemůže to nejedou, nejdou do zbytečného rizika=výborný cit pro auto. Swarz byl šoumen. Na MS se na to vždy nejlíp koukalo. Skoro pořád bokem, pro lidi. Kdo byl, potvrdí, že Armin byl takový německý Emil. Ale na čas to nebylo. Dost často boural a jeho autokratický přístup ke všemu v týmu nedával moc možností pro někoho jiného aby si prosadil svoje. Takže takhle nějak to ve skratce vidím já.
Zpět ke Gardemu. Garde si neuměl prosadit svoje, nenastavil auto a nezajel. Jestli vedle Armina nemohl, nevím. Je to fára, který když sedne do dobrého auta tak zajede. Špatně nastavené auto si nepřizpůsobí. Můj názor.
19. 9. 2007 15:5025
0 0
S22000 by bylo dobrý. Třeba by to jelo alespoň trochu bokem smajlík Já jsem skromnej kluk. Mě by úplně stačilo S2000 T (čti turbo) smajlík
19. 9. 2007 16:4126
0 0
MravenecZ: No nastavit si to nemohl ve ŠM nikdo a vše muselo být dle AS. To že si Colin dupl a nastavil to sám určitě všichni víme jak dopadlo - jak potom mohla Škodovka něco dosáhnout??smajlík
19. 9. 2007 16:4527
0 0
Jenomze, kdyby to auto bylo propadak (jak jsi psal v prvnim prispevku), tak by sotva pomohla po letech nastolena spolehlivost. S druhym bodem souhlasim. Jsem taky rad, ze jsi nakouslabsolutisticky pristup AS. Osobne si myslim, ze tam bude taky KUS zakopanyho psa...
19. 9. 2007 16:5228
0 0
je to nejak velky auto
19. 9. 2007 17:3929
0 0
Auto krásné a Tonimu to moc přeju
19. 9. 2007 18:5530
0 0
jak si vysvětlit úspěchy Kopckého a CRT....??? ..... jednoduše... úspěch v motorsportu není schovanej jen v rukách, srdci, nejrychleji projetý zatáčce, nejsilnějším autě, atd...., ale především v hlavě... !!!
abs
19. 9. 2007 20:3731
0 0
Urážíte se navzájem. Vždyť jste při startu Fabie dokonce odhlasovali, že je to nejhezčí Wrco !!! Tengle design dělal Giuggiaro, ( a tenhle pán ví co dělá, např. Brera... )ale slyšel jsem že to má motor od Fiatu - když se mýlím opravte mně, aspoň motor 1,9 DDIS je od Fiatu. Škodováci dělaj co umí nejlíp, to potvrdil při testech v Dobšiné i Auriol, jen si vzpomeňte.
19. 9. 2007 22:2232
0 0
Pravda, Tonda je kvalitni jezdec, ale musi dostat dobre nastavene auto, jinak ztraci motivaci. To se projevilo nejen s Fabii, ale i s Oktavkou a myslim, ze se mu to stalo i u Fordu. To je asi jeho nejvetsi slabina. O AS se toho napsalo hodne, jeho neomezena moc a podpora koncernem byly zacatkem a koncem SM. Realita je tvrda, zadne kdyby neexistuje a do budoucnosti nam zbyva jen mala nadeje v podobe Fabie S2000.
JVK
19. 9. 2007 23:1533
0 0
ted koukam, ze to s tim propadakem - v tomto pripade fabii, napsal mravenecz, takze dotaz na autora! co melo znamenat to: "Současně věřím v to, že Suzuki nebude propadák. To si kromě škodovky může dovolit jen málokdo." a nechci zvasty, ale fakta, kdes na tohle prisel, ze si to skoda muze dovolit... tvou osobu respektuju a proto te primo vyzyvamsmajlík jsem docela zvedavej, kde pro to svoje tvrzeni najdes argumentysmajlíksmajlík PS: slovo propadak se rymuje jen s jednim vozem> Lancer 02/03, ale ze si nekdo muze dovolit propadaksmajlík no jsem na te zvedavsmajlík
20. 9. 2007 06:4734
0 0
1) Bezesporu je Garde kvalitní jezdec........ale řekl bych, že na tovarní sedačku už nemá. Podle mně má svoje nejlepší léta už za sebou. Raději bych v autě vyděl sedět mladé kluky jako třeba Prokopa, Kopejdu, Aavu nebo Wilkse.
2) Jak se tak dívam na tu káru tak mi to připomíná starou dobrou 206-ku WRC.
20. 9. 2007 10:4135
0 0
JVK: nevim jestli to uplně dobře chápu, ale já jsem nikde o Mitsu nemluvil. Pořád jsem psal jen o Škodovce a Toníkovi. Proto ta souvislost. No a Fabia nebyla propadák? Vedení s ní avizovalo útok na titul a jednu bednu za druhou. To se podle mě nekonnalo. Podle tebe se o fábii nedá mluvit jako o propadáku? Ve škodovce to ale procházelo dost dlouho, proto ta poznámka o tom, že si to tam můžou dovolit. Je to samozřejmě nadneseně. Neber to zle, ale asi jsme se nepochopili.
20. 9. 2007 11:1536
0 0
Souhlasím s Mravencemcz, fabia byla propadák v továrních barvách, ovšem z mého pohledu to auto sem tam na nějakou bednu mělo, jen potřebovalo kolem sebe schopný inženýry a jezdce a né ty německý deb.... Jen si vzpomeňte, jak Colin s fábií v austrálii 2005 jezdil a dával to všem, kromě Franty, ale zas to ztroskotalo na těch trotlech z německa. S fábii se dá jezdit slušně i po dvou letech "smrti" továrny, viz Kopejda v německu. Jetli přizvou k Fabii S 2000 stejný lidi, tak to bude stát zase za prd. Né nadarmo se řiká, zlatý český ručičky...
JVK
20. 9. 2007 12:0837
0 0
podle me byl tym lidi ve skoda motorsport propadakem. nemyslim vsechny, nechci se nekoho dotknout, ale zadne auto, byt nejlepsi, nemuze nic dokazat, kdyz lidi kolem nej ani nevi jak se nastavujesmajlík

MravenecZ: takovyhle poznamek je plna republika, uz mi vadi, ze je kazdej deesne chytrej a deesne v obraze... ale skoda si za to muze sama, protoze nekomunikovala.... (ted to "deesne" chytrej a v obraze nemyslim ve vztahu k tobe, ale obecne...)smajlík
20. 9. 2007 17:0138
0 0
Chlapy to auto pojede jako prase,jsem tak rád že přibylo smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!