22. 8. 2011 20:24 − 3733× − 41

Jednotné pneumatiky ve sprintrally?

Svaz rally požádal AJR, aby udělala anketu mezi jezdci k tématu používání pneumatik od jednoho výrobce pro všechny účastníky MČR ve sprintrally.

Svaz rally požádal AJR, aby udělala anketu mezi jezdci k tématu používání pneumatik od jednoho výrobce pro všechny účastníky MČR ve sprintrally. Prosíme tedy posádky, kterých by se tato podstatná změna týkala, aby se vyjádřily v anketě. Ti, kteří se nebudou moci vyjádřit v anketě na stránkách AJR, budou mít možnost se k tomuto tématu vyjádřit na stránkách eWRC. Asociace jezdců rally je v této věci pouhým zprostředkovatelem mezi Svazem rally a posádkami. Vzhledem k tomu, že by se jednalo o velmi závažný krok pro další vývoj MČR sprintrally, prosíme, aby se vyjádřil maximální počet posádek. Veškeré informace, které jsme obdrželi, naleznete v příloze.

Prezentace DMACK ke stažení ZDE:

Žádáme, aby se v případné diskusi pod článkem vyjadřovali především jezdci nebo osoby skutečně zapojené v rallysportu.

Pokud by někdo z jezdců chtěl vyjádřit svůj názor jinak než zde v diskusi, tak prosím využijte mail na Asociaci Jezdců Rally ajr@volny.cz

!!!

Tento článek NENÍ REKLAMA. Tímto článkem dal server eWRC prostor Asociaci Jezdců Rally k tomu, aby u jezdců zjistila názor na jednotné pneumatiky pro sprintrally, o což byla AJR požádána Svazem rally. AJR i server eWRC zde svůj názor na zavedení jednotných pneumatik nijak neprezentují. Článek slouží jako informace pro jezdce rally, kterých se to týká, proto vítáme věcnou diskusi.

Komentářů celkem: 41
XYZ
22. 8. 2011 22:201
0 0
A to v případě dohody posádky, které pojedou obě mistrovství v roce 2013 tak si budou kupovat pneu několika výrobců? Je to velké loby někoho z našich představitelů a fy. Eurodíly jak si vylepšit rozpočty na další sezony nebo ne? Ať si DMACK vypíše svůj pohár tak jako Pirelli, nic proti tomu a kdo se do něho přihlásí ať si tyto pneu jede . Dále jenom drobná technická připomínka, na čem kdyby skutečně došlo k situaci pro sezonu 2013 a všechny posádky MČR sprintrally musely jet tyto pneu, by jely pak vozy Kit Car1600 a S 1600, když pneu DMACK v uvedeném rozměru 17", tj. 200/50 - 17 nejsou ve výrobním programu a tudíž již nyní jsou vlastně vyloučeny z eventuelní účasti v poháru 2012, nebo s těmito vozy již dále nepočítáme ???
Dále otázky :1. čím použití DMACK zvýší atraktivitu a zájem diváků ? jak je
prezentováno
2. jak se sjednotí náklady, to bude předepsán počet pneu
pro jednotlivé třídy na víkend jako v F1 ? jinak nenalézám smysl
Možná budou pro někoho tyto úvahy úsměvné, ale bohužel jde pouze stále o peníze
Vás startujících a proto podněcuji diskusi co vše pro Vás tato akce přinese.
Zdravím všechny Kouřil st.
22. 8. 2011 23:122
0 0
Snad jen aprílový článek unikl o půl roku dřív....
22. 8. 2011 23:513
0 0
To je velký blbý vtip. smajlík
22. 8. 2011 23:594
0 0
Cetl jsem a velice jsem se usmal! Trosku hezka reklamasmajlíkZda by tomu melo tak byt a ja jako jezdec nyni tedy nejezdec bych mel toto podstoupit a v roce 2013 jet na predepsane pneu uz v malem mistraku,tak se nezlobte,nepojedu..To radsi uz nepojedu vubec,zachvilku me budou nutit abych kupoval jeste nejaky benzin.To nestaci ze kdyz uz jedu jejich zavody tak nesmim jezdit zavody nekoho jineho? Copak na to je nyni doba?Nekdo drti pneumatiky po jinem jezdci a novou jeste nikdy nevidel.To by ekonomika musela vzrust natolik ze by to nikomu nevadilo,jen tak jit a koupit pneu jen proto aby mohl jet malej mistrak s kamarady.. Pohar urcite schvaluju,proc ne! Ale nedat mi na vyber to jsme zase u toho spatneho rezimu.. Mam rad svobodu a to i v tom jakou pneu si koupim kdyz uz jdu utratit ten obnos..
23. 8. 2011 07:095
0 0
spím či bdím....
23. 8. 2011 07:566
0 0
to už je dubensmajlíkto je pěkná blbost
vždyt nejsou schopný ani zajistit gumy na svět,natož na nějakou MČR v čechách
trochu to tady zavání Semerádama
23. 8. 2011 08:327
0 0
dave.j: Zbytečný příspěvek. Jestli tento server pravidelně sleduješ a jestli sis přečetl prezentaci DMACK, musel bys vědět, že Semerád rally je dodavatel těchto pneumatik pro český trh. Asi je nikdo nekupuje, tak to zkoušejí takto. Já ale musím souhlasit s Pepou. Jezdci vepředu to moc nevnímají, ale ať se jdou podívat na nižší startovní čísla co obouvají na auta. Já když vidím svoje kamarády jak obouvají nové pneumatiky, tak mi vždy padá brada, protože to je něco nevídaného. A že by si ještě v servisu vybírali směs, to nepřichází v úvahu. Hlavně se tedy Pepo a ostatní nezapomeňte vyjádřit v anketě AJR. Nerad bych, aby jsme přišli o takto skvělé jezdce. smajlík
rob
23. 8. 2011 09:348
0 0
Souhlasím s pohárem,kdo chce ať si jede jejich pohár. Totéž dělá Pirelli a nevidím na tom nic špatného,ale nemůže mě přeci nikdo nutit,abych jel jejich gumy. Pokuď se tohle podaří na Fasu prosadit,tak já rozhodně sprinty a cokoliv jiného,kde mě bude diktováno co musím a nesmím jet určitě nepojedu. Nedokáži si představit,že pojedu třeba Příbram na Michelinech a týden na to sprint na čínských gumách....
Pevně věřím,že toto je jen jakýsi návrh a pokud se zmíněná firma chce prosadit v ČR,bude to jen na základě dobré obchodní stratagie a dobré práci managmentu ...
Robert Čonka
23. 8. 2011 09:369
0 0
Když chce prodejce zaujmout zákazníky, aby kupovali jeho výrobek, investuje do reklamy či jinak podpoří činnost, kde se jeho cílová skupina vyskytuje nejčastěji. V tomto případě závodní gumy - rally. Pokud se prodejce snaží na trh vstoupit "silou", tedy přesvědčit všechny, že je moc výhodné, když budou používat jen jeho výrobek, většinou to nedopadne dobře. Osobně se k tomuto nápadu stavím negativně, a to nejen jako člověk, ale i jako jezdec. Osobně bych uvítal již zmíněný "cup" pro jezdce DMACK nebo jinou marketingovou činnost, která by naopak rozvinula kvality MČR. Osobně si myslím, že špička nebude chtít jet DMACK a posádky slabších výkonnostních tříd to zase nezaplatí. Ať DMACK ukáže své kvality a postaví svůj kamion gum hned vedle toho Michelinového na sprintech a snaží se zaujmout své potenciální zákazníky vlastní invencí. Ne se jim vnutit silou či nařízením od FASu. Toť můj názor pro AJR. Jan Pilař, WRCko Rally Team.
23. 8. 2011 09:3610
0 0
Pro první dvacítku jezdců by změna asi nebyla zas tak zásadní problém, ale klucí vzadu jako jsme my atd by problém měli. Spousta z nás má ted plnou garáž málo čí více ojetých pneumaik se kterýma se závodí a když se někdy koupí dvě nové penu tak je to skoro zázrak. Pro některé posádky by to bylo skoro likvidační. Pokud jendotné pneu tak ve třídách 2 a 3, tam takový problém s penězi není
23. 8. 2011 12:0011
0 0
Moje odpověď do ankety. Nevíte někdo o použitelných šlupkách 200/50R17 suché na Třebíč? Moc děkuji
smajlík
23. 8. 2011 12:1912
0 0
Nemyslím si, že v první dvacítce všichni jedou nové gumy na závod, i tam je to u některých o penězích. Na druhou stranu co jsem koukal tak DMACK jsou za dobrou cenu a pakliže budou kvalitou srovnatelné, tak naopak můžou klukům dole pomoct a nemusí z kapsy vyndavat tolik co za Michelin, ale proč někoho nutit nějakým příkazem jak ve světě? Souhlasím s tím, co už tu bylo řečeno, dejte kamión na sprintech do servisu, startovací sadu za "dobře", testování před sezonou, vyhlašte si "CUP" a uvidí se jak je na tom guma kvalitou oprati ostatním značkám. Bohužel jsme tu všichni vázaný FASem a nechci ani vidět propletence mezi firmou Eurodíly a Fasem. Kdyby tohle někdo zavedl ve volném poháru, tak se všichni dohodnou a jdou jezdit stejné závody pod jiným názvem, čož mi s licencí bohužel nemůžeme a na to podle mého FAS a Eurodíly může vsadit. Prostě to potichu projde jako HANS a bude. Dobrovolně otestovat, proč ne. Nutit? Děkuji nechi.
23. 8. 2011 12:3213
0 0
podle mě naprostá blbost. lidi co jezdime vzadu jedem všechny různé staré pneu aby se ušetřili peníze a ted se budem muset kupovat jiné gumy. pochybuju že na Dmack ujedu tolik co na Michelin, když ji koupím třeba z půlky sjetou a ještě na ni jedu dva tři závody.
Jo a bude se to týkat i K4 poháru?
Není to nic jiného než jen reklama. Jak tady kdosi psal, at si udělají svůj pohár jako Pireli, a ne že dojdou na fas hodíja obálku na stů a řeknou to mate za to že dat do letošních předpisů že se musí jet na pneumatikách Dmack.
23. 8. 2011 14:1114
0 0
100% souhlasím s tím ať v servisce postaví kamion a gumy nabídnou, ale ne příkazem. A co historici? Sice jsem nyní vynechal 2 sezony, ale v takovémto případě bych plánovaný návrat přehodnotil. F.Šíma
23. 8. 2011 15:1515
0 0
Nesmysl pro posádky startující ,,vzadu" Za Speed Racing Team děkujeme Nechceme !!!! Lukáš Vyoral.
23. 8. 2011 17:0516
0 0
Doufam, ze zdravy rozum zvitezi nad obchodnimi zajmy jednoho z prodejcu pneumatik a zrejme i nekterych clenu Svazu rally. Argumenty proti uz zaznely vyse. Ackoliv v MCR v nejblizsi dobe startovat nehodlam, pouze v Poharu, kde by podobne narizeni bylo pro mnoho tymu likvidacni, jako neclen AJR povazuju za svou povinnost se proti takove nehoraznosti ohradit alespon v mistni diskuzi. Pokud by chtel kterykoliv ze spickovych tymu v MCR tyto pneu pouzivat, nic mu nebrani. Pokud jsou ty pneumatiky tak konkurenceschopne, jak uvadi pan Semerad, urcite si sve kupce najdou. Cena 18palcovych pneumatik je opravdu zajimava, bohuzel cena pneumatik mensich prumeru jiz tak zajimava neni.
23. 8. 2011 17:0617
0 0
Prosím tě kdo bere dneska na startující vzadu ohled NIKDE prosím .Jen zaplat startovný atd a ostatní je nezajímá , at jedeš velký mistrák nebo sprint.Podle FIA taky na Sprinty nemusí být HANS a Fas ho nařídil ( co asi posádky s nižším číslem - NIC!!! ) V Madarsku třeba HANS nemají ani letos nařízení .osobně viděl na Vezsprém 2011. Kdo tam byl mohl vidět , jen pár vyvolených .smajlík
23. 8. 2011 18:1718
0 0
Samostatný DOBROVOLNÝ pohár ano, ale toto? Zachvíli po nás budou požadovat, abychom všichni jezdili jen s "myšákama". Semerádovi chápu, podnikají, tak to zkouší, ale že se s tím někdo na FASu vůbec zaobírá...? Hrůza, kdyby byli ve všem tak aktivní a hledali jak sprinty zatraktivnit a zlevnit. Pár nápadů bych měl smajlík
23. 8. 2011 18:5419
0 0
Pánové, vy opravdu nedokážete ocenit ten revoluční posun? Snad poprvé vám nikdo nic nenařizuje, ale snad poprvé ten nenáviděnej FAS požádal zástupce jezdců AJR aby uspořádala ANKETU, tedy průzkum názorů na něco, co by mohli, ale taky nemuseli zavést. A mám takovej pocit, že na základě toho, co už tady bylo napsáno, chtějí a doufám, že i budou své záměry upravovat. Fakt vám nikdo nic zatím nenutí, ale PTÁ se vás. Podle mě je to poprvé od pádu Svazarmu, kdy se něco takového stalo. Slavte, zpívejte a hlavně, pište, co byste si přáli vy a jak byste to viděli a jak byste si to představovali. Halelujá smajlíksmajlík
23. 8. 2011 19:0320
0 0
Především je zvláštní, že Svaz rally zajímají názory jezdců,případně že by hrozila velmi ojedinělá možnost, že by je snad vzali v potaz .
Když min. 200 jezdců a spolujezdců vyjádřilo před nedávnem svůj naprostý nesouhlas s Hansem,tak to pro Svaz rally nebylo důležité a byly názory jezdců i přes úrazy zesměšňovány.
Myslím, že Hans byl lakmusový papírek toho, co si mohou dovolit.Je pochopitelně veřejným tajemstvím, že motoristický sport je skrytě zprivatizován jeho představiteli,někdo má časomíru, někdo ONI,někdo spojení,příp. některý pořadatel soutěže Mistrovství republiky dostane dotaci na svůj závod několik milionů, jiný akorát h....
Je jen asi pouhá náhoda, že ti šťastní pořadatelé jsou členem SR či ve vedení FASu.
No a když vyschnul pro některé představitele finanční vodopád ze Sazky/podle of.zprávy agentury Mediafax bylo vyplaceno 22 mil.Kč za rok 2010/,tak se asi hledají jiné možnosti.
A o tom to je....
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!