Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
15. 2. 2014 20:47 − 4663× − 51

Rally Mexico 2014 – seznam přihlášených

Pouhých 29 posádek se představí v poli Mistrovství světa při třetím podniku v Mexiku.

Do Rally Mexico se v poli Mistrovství světa přihlásilo pouhých 29 posádek, což je ještě o deset dvojic méně, než se jich prezentovalo na druhé soutěži MS ve Švédsku. Pro fanoušky u trati však bude zajímavé, že hned 12 vozů, tedy třetina pole bude tvořena speciály WRC, když obvyklé startující doplní domácí Guerra s Fiestou WRC. Devět posádek se ukáže v rámci WRC2, WRC3 netáhne ani tady, takže se počet startujících v tomto šampionátu rovná nule.

Seznam přihlášených ve formátu PDF.

Komentářů celkem: 51
20. 2. 2014 14:40
0 0
buzekpar: V tom, že to sportovci a týmy dělají pro sebe, že se jedná všehovšudy hlavně a hlavně o sport a výkony, s Tebou jednoznačně souhlasím, ale stejně tak je potřeba brát zřetel na diváka. On je v rally velmi důležitý a ano, je to tak trochu schizofrenní, ale to myslím bude okolo rally vždycky.
20. 2. 2014 15:03
Upraveno 15:10
0 0
buzekpar: nevim no.. ja jasny ze na divaka nikdo ohled nebere, ale podle me prave ta prestiz taky neni uplne opomijena.. a porazit jeden a pul konkurencniho tovarniho tymu neni moc prestizni a nepritahne to moc divaku. A kdyz to nepritahne divaky, nevydoji se tolik z reklamy a nepritahne to ani sponzory. Je to dvousecny a tezko rict co se tem manazerum honi v hlavach..
20. 2. 2014 15:13
Upraveno 15:14
0 0
...jenže to, žes porazil 1,5 konkurenčního továrního týmu se nikdo z běžných lidí nedoví a ani je to nezajímá. Je třeba rozlišit diváky na fans u trati a ty jež by mohli být diváky televizními, kteří si to pustí i příště(bez těch, kteří jsou kovaní fans, jen nejsou u tratě). A teď se zamyslet, kteří jsou pro televizní práva podstatní. Já myslím, že jsou to ti "druzí" a taky myslím, že v dnešní době je téměř nemožné dosáhnout toho, aby je tento sport v tv upoutal tak, aby to uspokojilo majitele práv.
20. 2. 2014 15:17
0 0
fakt nevim, podle me se to neda takhle jednoznacne posoudit.. Ale samozrejme nemuzu tvrdit, ze to tak neni..
20. 2. 2014 15:22
0 0
ano, vůbec netvrdím, že mám pravdu. Jen to nevidím moc optimisticky směrem k masám, ale pokud nebudou vymýšlet číčoviny, pro nás fans rally krásnou zůstane.
20. 2. 2014 15:29
0 0
Pravda smajlík
20. 2. 2014 15:52
0 0
Přemýšlím a podle našich diskusí se mi v hlavě utváří představy podoby WRC. První - městské zkoušky s umělými skoky, přímé přenosy, bonusové body, souboje jeden na jednoho v poslední zkoušce. Druhá - klasická rally, zkoušky s charakterem podniku v přírodě, fanoušci podél trati, jednoduše pokračování v legendách. Je to těžké, ale líbí se mi buzekparova poslední věta.
20. 2. 2014 18:58
0 0
Nižší náklady na auta by přiměly k účasti více soukromníků-pokud jsou všude ve světě tak "uznalí" fans jako u nás, tak by tam nejezdil nikdo, ani kdyby to bylo zadarmo.smajlík) Ale vážně. I podle dnešních příspěvků je vidět, jak ta problematika je složitá. S tím, jak dál v rally, si hlavu láme určitě spousta šéfů-od automobilek, navazujícího průmyslu, pořadatelů, reklamní branže, a asi mnozí další z odvětví, která jsou s tímhle děním spojena-včetně zastřešující FIA. Alfa a omega je-když do toho vložím peníze, jak se mi zúročí, nebo alespoň vrátí. Proto se snaží vymyslet nějaký upravený formát, aby zaujal co nejvíce lidí-pro fanoušky rally mnohdy nepochopitelný. Každý subjekt, každá skupina ovšem nejspíš má i jiné představy, jak jít dál. A myslím, že tomu tápání-váhání producentů vstoupit-nevstoupit asi nepřidal ani fenomenální Loeb, protože ON byl k neporažení... a k nepřetáhnutí od Citroenu. Určitě i s tímhle producenti kalkulují-protože jezdec je v tomhle sportu-při současném stavu techniky-rozhodujícím prvkem. Toyota zvažuje vstup, ale váhá s načasováním. Vylučuje rok 2015, spíš o rok dva později. Čeká prý na nová pravidla. Myslím, že to je jen jedna část pravdy. Ta druhá je to, že v-po roce 2017 už tam nebude VW a asi i někdo další. I Hyundai mluvil o tom, že mají program do roku 2017 s případným prodloužením. V tu dobu by tedy mohli být na trhu TOP jezdci od VW(Hyundai?), snad i další nadějní mladíci, kteří se do té doby vyjezdí. Možná producenti čekají a budou vyhodnocovat, jak úspěšný ve sledovanosti bude seriál MS v rallykrosu. Určitě sledují F1 i jiné šampionáty...Tak uvidíme, jak to celé bude...
23. 2. 2014 00:14
Upraveno 00:20
0 0
buzekpar [20.2.2014 15:13]Myslím, že v podstatě máš pravdu-VW určitě udělá to nejlepší co může pro sebe a svou mediální prezentaci udělat. Mám jedinou výhradu... že se TO celé nedělá pro diváky...!!! A pro koho jiného?! Veškerý!!! sport!!! je v konečném důsledku zaměřený na LIDI-konzumenty. Od denávna platí "chléb a hry!!!"smajlík
24. 2. 2014 20:39
Upraveno 20:42
0 0
milín60: k tvé výhradě. Ta směřuje k mému příspěvku na minulé straně [20.2.2014 14:17].
Ty si opravdu myslíš, že motivem dřiny opravdových sportovců jsou jásající tribuny? Nemyslíš, že to dělají pro své potěšení, zábavu, ctižádostivost, ješitnost, ego, sebevědomí a když jsou opravdu výborní, tak i jako své zaměstnání? Ty jásající tribuny zajímají ty lidi, co se kolem těch sportovců motají. Takže tady se neshodnem, protože podle mého je sport vysoce osobní motivací a diváci jsou až na posledním místě při té dřině a odhodlání. Publikum mají možná na prvním místě "sportsmeni", kteří berou sport jako svoji chlapskou image.
24. 2. 2014 22:12
0 0
Jo, myslim-bavim se o vrcholovejch sportovcích.. a vrcholovej kláních. Jinak máš samozřejmě pravdu. Ovšem, představ si, že hokejisti, fotbalisti, atleti, tenisti... a vůbec všichni ti TOP..., co nám, divákům, rozdávaj radost a potěšení... soupeřeji před prázdnejma tribunama, stadionama, ochozama... Možná to zní falešně, když Messi, Ronaldo ad. řikaj, že hrajou pro fanoušky... Ty sportovci to určitě dělaj pro to, co píšeš, ale diváci-ty ovace, emoce, který sklízeji za svoje umění, to je to palivo pro ten jejich "motor"... tak jako pro herce potlesk v divadle a několikerá opona..., takže jsou to spojitý nádoby a jedno by bez druhýho ztrácelo smysl. Tak to si myslim.smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!