Redakce - eWRC.cz
15. 4. 2006 00:00 − 2841× − 53

Agrotec Würth Rally Hustopeče – online

Sledujte s námi druhý díl „malého“ mistrovství

Obhájí Josef Semerád s novým Lancerem EVO IX své vítězství z Vysočiny? Nebo se bude radovat jiný jezdec? Zájemců o nejvyšší stupínek se do Hustopečí sjelo dost a dost.

Zde klikněte pro přesun na aktuální zprávy

UŽITEČNÉ ODKAZY

Oficiální stránky:www.agrotecautoklub.cz
Startovní listina:www.rally-vysledky.com
Výsledky: www.rally-vysledky.com

Program
RZ1Uherčická9,24 km08:21
RZ2Divácká13,23 km08:39
RZ3Velkopavlovická15,31 km09:03
RZ4Uherčická9,24 km11:02
RZ5Divácká13,23 km11:20
RZ6Velkopavlovická15,31 km11:44

SMS info od Patrik Wrcecko 08:15: Zdravím čtenáře webu eWRC, jsem na RZ3 v místě, kde je vidět kousek levé zat. 30 a pravá přes ručku na šotolinu, mám ješte hodinu. Až pojedou předjezdci, ozvu se :-)


RZ1 Uherčická – 9,24 km – 08:21

Porucha setrvačníku vyřadila již před startem jednoho z kandidátů na přední umístění Antonína Tlusťáka. Podobná situace, ale v hlavní roli s převodovkou se odehrávala také v týmu Lubomíra Minaříka. Venku ze hry je i Miroslav Jandík, kterého zastavily technické potíže po projetí cílem úvodní zkoušky. V popředí soutěže zatím úřadují Lancery různých evolucí. Vedení patří po úvodní zkoušce Karlu Trojanovi, na nějž nebezpečně dotírá Josef Semerád. Třetí příčku drží Jirka Volf.

Pořadí abs. po RZ1
1.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII5:39
2.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX+2,30,25 s/km
3.VolfMitsubishi Lancer EVO VIII+40,43 s/km
4.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+7,60,82 s/km
5.VlčekMitsubishi Lancer EVO VI+10,71,16 s/km
6.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+15,41,67 s/km
7.PetákRenault Clio S1600+15,71,70 s/km
8.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+16,11,74 s/km
9.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+16,31,76 s/km
10.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+18,92,05 s/km
11.PantálekMitsubishi Lancer EVO VIII+19,32,09 s/km
12.HozákSubaru Impreza Sti+19,42,10 s/km
13.OrsákMitsubishi Lancer EVO VI+19,42,10 s/km
14.OdložilíkSuzuki Ignis S1600+20,22,19 s/km
15.PoulíkMitsubishi Lancer EVO VII+23,22,51 s/km

Pořadí N4 po RZ1
1.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII5:39
2.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX+2,30,25 s/km
3.VolfMitsubishi Lancer EVO VIII+40,43 s/km
4.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+7,60,82 s/km
5.VlčekMitsubishi Lancer EVO VI+10,71,16 s/km
6.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+15,41,67 s/km
7.PetákRenault Clio S1600+15,71,70 s/km
8.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+16,11,74 s/km
9.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+16,31,76 s/km
10.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+18,92,05 s/km
11.PantálekMitsubishi Lancer EVO VIII+19,32,09 s/km
12.HozákSubaru Impreza Sti+19,42,10 s/km
13.OrsákMitsubishi Lancer EVO VI+19,42,10 s/km
14.OdložilíkSuzuki Ignis S1600+20,22,19 s/km
15.PoulíkMitsubishi Lancer EVO VII+23,22,51 s/km

Pořadí A6 po RZ1
1.KneifelŠkoda Felicia Kit Car6:19,7
2.TomekŠkoda Felicia Kit Car+13,41,45 s/km
3.PondělíčekŠkoda Felicia Kit Car+13,61,47 s/km
4.PilkaCitroën C2 Challenge+23,72,56 s/km
5.VegrichtŠkoda Felicia+50,95,51 s/km
6.PletkaŠkoda Felicia+53,25,76 s/km
7.DukátŠkoda Felicia+1:13,17,91 s/km
8.MatysŠkoda Felicia Kit Car+4:48,131,18 s/km

RZ2 Divácká – 13,23 km – 08:39

SMS info od Mravenecz 09:00: Kousek za náma v lese vyletěl Volf a stále ho slyšíme. Okolo nás letěl jak hovado, ale je OUT.

SMS info od Mravenecz 09:38: V lese za námi na jednom místě tři auta. Volf, Hodáň a Krbec se Seatem.

Druhá rychlostní zkouška znamenala konečnou hned pro dva z favoritů. Pavel Červenka ukončil své účinkování po problémech s brzdami. Mnohem hůře dopadl Jiří Volf, jenž svůj Lancer EVO 8 poslal do lesa a úspěch z Vysočiny v Hustopečích nezopakuje. Po zkoušce převzal vedení Josef Semerád a na Karla Trojana má k dobru 3,4 sekundy. Na třetí místo se posouvá nejrychlejší A6 vedená Josefem Petákem.

Pořadí abs po RZ2
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX14:03,3
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+3,40,15 s/km
3.PetákRenault Clio S1600+28,91,29 s/km
4.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+30,91,38 s/km
5.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+35,11,56 s/km
6.VlčekMitsubishi Lancer EVO VI+35,61,58 s/km
7.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+43,61,94 s/km
8.PoulíkMitsubishi Lancer EVO VII+47,92,13 s/km
9.OdložilíkSuzuki Ignis S1600+49,82,22 s/km
10.PantálekMitsubishi Lancer EVO VIII+54,42,42 s/km
11.OrsákMitsubishi Lancer EVO VI+54,82,44 s/km
12.HozákSubaru Impreza Sti+54,92,44 s/km
13.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+56,52,51 s/km
14.SedláčekNissan Almera GTi+1:01,82,75 s/km
15.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+1:06,22,95 s/km

Pořadí N4 po RZ2
0.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX14:03,3
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+3,40,15 s/km
3.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+30,91,38 s/km
4.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+35,11,56 s/km
5.VlčekMitsubishi Lancer EVO VI+35,61,58 s/km
6.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+43,61,94 s/km
7.PoulíkMitsubishi Lancer EVO VII+47,92,13 s/km
8.PantálekMitsubishi Lancer EVO VIII+54,42,42 s/km
9.OrsákMitsubishi Lancer EVO VI+54,82,44 s/km
10.HozákSubaru Impreza Sti+54,92,44 s/km
11.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+56,52,51 s/km
12.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+1:06,22,95 s/km
13.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+1:08,43,04 s/km
14.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+1:09,63,10 s/km
15.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+1:13,13,25 s/km

Pořadí A6 po RZ2
1.KneifelŠkoda Felicia Kit Car15:31,4
2.PondělíčekŠkoda Felicia Kit Car+24,21,08 s/km
3.TomekŠkoda Felicia Kit Car+341,51 s/km
4.PilkaCitroën C2 Challenge+1:052,89 s/km
5.PletkaŠkoda Felicia+1:49,54,87 s/km
6.DukátŠkoda Felicia+2:05,95,60 s/km
7.VegrichtŠkoda Felicia+2:09,65,77 s/km
8.MatysŠkoda Felicia Kit Car+5:22,514,35 s/km

RZ3 Velkopavlovická – 15,31 km – 09:03

SMS info od Patrik Wrcecko 09:08: Místa jsou obsazená, pořadatelé vyhazují a otravují. Každou minutu se čeká 1. auto. Předjezdci 0 s Fabii jeli super na smyk.

SMS info od Patrik Wrcecko 09:25: Zase dlouhá pomlka, už podruhé. Už jede Arazim na blinkry, Hozak rozbitý pravý zadek, jelo 5 aut rychle za sebou.

SMS info od Patrik Wrcecko 10:04: Velké přestávky střídají 3 auta za sebou :-( Spousta posádek už nejede. Počasí super. Orsák měl defekt, Pantálek na blinkry a Marek promáčklé zadní dveře.

SMS info od Patrik Wrcecko 10:47: Tak RZ 3 nám končí. Jedeme na RZ6, někde k místu 3A. Psal jsem L. Minaříkovi, nejede kvůli skříni. Je poměrně teplo, 15°C. Mám hodinu čas, na jídlo a nabití kamery. Patrik

Po polovině soutěže je poměrně suverénně ve vedení Josef Semerád. K pohodlnému náskoku mu částečně dopomohly technické problémy Karla Trojana, který však přesto hájí druhé místo. Velké množství posádek postihly defekty. Týkalo se to také posádek z popředí výsledkové listiny m.j. Poulíka, Arazima, Běhálka, Orsága (dvojitý) či Vlčka. Na defekt doplatil také Josef Peták, který musel bronzovou příčku přenechat Vladimíru Barvíkovi a je aktuálně sedmý. Milan Pantálek poškodil kolo svého Lanceru a se soutěží se loučí.

Pořadí abs. po RZ3
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX23:59
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+46,81,24 s/km
3.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+58,91,56 s/km
4.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:03,41,68 s/km
5.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:13,81,95 s/km
6.OdložilíkSuzuki Ignis S1600+1:24,52,24 s/km
7.PetákRenault Clio S1600+1:25,22,26 s/km
8.HozákSubaru Impreza Sti+1:29,42,37 s/km
9.VlčekMitsubishi Lancer EVO VI+1:37,22,57 s/km
10.SedláčekNissan Almera GTi+1:41,92,70 s/km
11.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+1:50,22,92 s/km
12.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:00,93,20 s/km
13.KneifelŠkoda Felicia Kit Car+2:303,97 s/km
14.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+2:41,84,28 s/km
15.KouřilFiat Punto S1600+2:50,64,52 s/km

Pořadí N4 po RZ3
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX23:59
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+46,81,24 s/km
3.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+58,91,56 s/km
4.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:03,41,68 s/km
5.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:13,81,95 s/km
6.HozákSubaru Impreza Sti+1:29,42,37 s/km
7.VlčekMitsubishi Lancer EVO VI+1:37,22,57 s/km
8.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+1:50,22,92 s/km
9.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:00,93,20 s/km
10.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+2:41,84,28 s/km
11.MikulenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+3:37,15,75 s/km
12.FeckoSubaru Impreza Sti+6:12,79,87 s/km
13.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+6:39,910,58 s/km
14.PantálekMitsubishi Lancer EVO VIII+6:42,510,65 s/km
15.PoulíkMitsubishi Lancer EVO VII+7:07,211,31 s/km

Pořadí A6 po RZ3
1.KneifelŠkoda Felicia Kit Car26:29
2.PondělíčekŠkoda Felicia Kit Car+50,21,33 s/km
3.TomekŠkoda Felicia Kit Car+1:00,71,61 s/km
4.PilkaCitroën C2 Challenge+2:04,83,30 s/km
5.PletkaŠkoda Felicia+3:024,82 s/km
6.VegrichtŠkoda Felicia+3:34,25,67 s/km
7.MatysŠkoda Felicia Kit Car+5:58,69,49 s/km
8.DukátŠkoda Felicia+9:0114,32 s/km

RZ4 Uherčická – 9,24 km – 11:02

Loňský vítěz Roman Odložilík se krátce před cílem podíval mimo trať a pouští před sebe svého největšího rivala Josefa Petáka. Po technické závadě opouští startovní pole Zdeněk Vlček. Josef Semerád zvítězil také v této zkoušce, ale Karlu Trojanovi ujel o pouhou jednu desetinu sekundy. Třetí pozici stále drží Vladimír Barvík, který možná naposledy sedlá svou osvědčenou a evidentně stále v dobré kondici fungující EVO 6.

Pořadí abs. po RZ4
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX29:31
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+46,91,00 s/km
3.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+1:01,31,30 s/km
4.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:14,71,59 s/km
5.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:20,51,71 s/km
6.PetákRenault Clio S1600+1:28,21,88 s/km
7.OdložilíkSuzuki Ignis S1600+1:35,82,04 s/km
8.HozákSubaru Impreza Sti+1:36,32,05 s/km
9.SedláčekNissan Almera GTi+1:50,62,35 s/km
10.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+2:00,32,56 s/km
11.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:10,92,78 s/km
12.KneifelŠkoda Felicia Kit Car+2:46,63,54 s/km
13.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+3:01,43,86 s/km
14.KouřilFiat Punto S1600+3:05,43,94 s/km
15.VrbeckýHonda Integra R+3:29,14,45 s/km

Pořadí N4 po RZ4
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX29:31
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+46,91,00 s/km
3.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+1:01,31,30 s/km
4.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:14,71,59 s/km
5.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:20,51,71 s/km
6.HozákSubaru Impreza Sti+1:36,32,05 s/km
7.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+2:00,32,56 s/km
8.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:10,92,78 s/km
9.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+3:01,43,86 s/km
10.MikulenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+4:00,15,11 s/km
11.FeckoSubaru Impreza Sti+6:53,78,80 s/km
12.PoulíkMitsubishi Lancer EVO VII+7:10,39,15 s/km
13.BěhálekSubaru Impreza Sti+9:01,911,52 s/km

Pořadí A6 po RZ4
1.KneifelŠkoda Felicia Kit Car32:17,6
2.PondělíčekŠkoda Felicia Kit Car+1:05,71,40 s/km
3.TomekŠkoda Felicia Kit Car+1:09,11,47 s/km
4.PilkaCitroën C2 Challenge+2:33,33,26 s/km
5.PletkaŠkoda Felicia+3:44,24,77 s/km
6.VegrichtŠkoda Felicia+4:34,75,84 s/km
7.MatysŠkoda Felicia Kit Car+6:18,58,05 s/km
8.DukátŠkoda Felicia+11:45,915,01 s/km

RZ5 Divácká – 13,23 km – 11:20

Karel trojan opouští kvůli přehřívajícímu se motoru výsledkovou listinu z pěkné druhé pozice a otevírá tak cestu Vladimíru Barvíkovi k postupu na druhou příčku. Martin Kožmín postupuje na bronz, ale za sebou má o necelých 10 vteřin zpět dotírajícího Jana Jelínka rovněř s Lancerem šesté evoluce.

Pořadí abs. po RZ5
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX37:54,5
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+57,30,95 s/km
3.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+58,90,98 s/km
4.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:19,51,32 s/km
5.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:29,31,48 s/km
6.PetákRenault Clio S1600+1:41,21,68 s/km
7.OdložilíkSuzuki Ignis S1600+1:45,51,75 s/km
8.HozákSubaru Impreza Sti+1:48,91,81 s/km
9.SedláčekNissan Almera GTi+2:012,01 s/km
10.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+2:10,12,16 s/km
11.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:292,47 s/km
12.KneifelŠkoda Felicia Kit Car+3:16,83,27 s/km
13.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+3:32,63,53 s/km
14.KouřilFiat Punto S1600+3:39,93,65 s/km
15.VrbeckýHonda Integra R+4:06,74,09 s/km

Pořadí N4 po RZ5
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX37:54,5
2.TrojanMitsubishi Lancer EVO VII+57,30,95 s/km
3.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+58,90,98 s/km
4.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:19,51,32 s/km
5.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:29,31,48 s/km
6.HozákSubaru Impreza Sti+1:48,91,81 s/km
7.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+2:10,12,16 s/km
8.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:292,47 s/km
9.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+3:32,63,53 s/km
10.MikulenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+4:48,94,80 s/km
11.PoulíkMitsubishi Lancer EVO VII+7:19,47,29 s/km
12.FeckoSubaru Impreza Sti+7:52,97,85 s/km
13.BěhálekSubaru Impreza Sti+9:36,69,57 s/km

Pořadí A6 po RZ5
1.KneifelŠkoda Felicia Kit Car41:11,3
2.TomekŠkoda Felicia Kit Car+1:23,91,39 s/km
3.PilkaCitroën C2 Challenge+3:03,73,05 s/km
4.PondělíčekŠkoda Felicia Kit Car+3:06,23,09 s/km
5.PletkaŠkoda Felicia+4:29,84,48 s/km
6.VegrichtŠkoda Felicia+5:36,35,58 s/km
7.MatysŠkoda Felicia Kit Car+6:41,36,66 s/km
8.DukátŠkoda Felicia+12:31,612,47 s/km

RZ6 Velkopavlovická – 15,31 km – 11:44

SMS info od Patrik Wrcecko, 11:47: Jsem tady, projely poslední nuly a čeká se jen na příjezd 1. posádky. Vůbec nevím výsledky, tak nevím kdo jede a kdo ne. Posádka č. 61 skončila tady s poruchou při 1. průjezdu.

SMS info od Patrik Wrcecko, 12:14: Peták už zřejmě nejede, nejdravejší průjezd předvedli zatím jezdci Subaru. Z větsiny úst diváků jde slovo "Nic moc". Je to tady levá vracečka. Díky za výsledky.

SMS info od Patrik Wrcecko, 12:24: Podle pořadatelů hoří někde na RZ6 auto, víc nevím a auto č. 21 se chystá ke startu, lidí ubývá, jedou na rampu, já čekam do konce RZ. Už projel vůz s číslem 21.

SMS info od Patrik Wrcecko, 12:39: Skoro každá druhá posádka jede na blinkry, jezdí už jenom Felicie a Civiky, práve projel Civic, kterému vlaje přední kryt podvozku. Dochazí mi baterka v kameře.

SMS info od Patrik Wrcecko, 13:03: Tak nám končí RZ6 a taky Agrotec Rally. Z mého pohledu to byla náročná soutěž, ale moc velké časové mezery, Jdu na rampu a jedu směr domů :-). Už se těším na Půchov.

Josef Peták na posledním testu urzil kolo, čímž přenechal vítězství ve třídě Romanu Odložilíkovi. Pro celkový triumf si bez problémů dojel Josef Semerád, s minutovým náskokem před druhým Barvíkem s postarší EVO šestkou. Osudnou se tato RZ stala pro Petra Hozáka, jemuž shořelo jeho Subaru a RZ musela být asi na 15 minut přerušena.

Pořadí abs. po RZ6
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX47:39,8
2.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+59,90,79 s/km
3.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:21,51,08 s/km
4.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:56,01,54 s/km
5.OdložilíkSuzuki Ignis S1600+1:56,81,55 s/km
6.SedláčekNissan Almera GTi+2:11,61,74 s/km
7.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+2:20,71,86 s/km
8.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:35,92,06 s/km
9.DucháčekŠkoda Felicia Kit Car+3:47,33,00 s/km
10.KneifelŠkoda Felicia Kit Car+3:55,53,11 s/km
11.HoraŠkoda Fabia+3:56,43,12 s/km
12.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+4:05,93,25 s/km
13.KouřilFiat Punto S1600+4:12,23,33 s/km
14.TenklOpel Kadett Coupe+4:42,33,73 s/km
15.VrbeckýHonda Integra R+4:49,13,82 s/km

Pořadí N4 po RZ6
1.SemerádMitsubishi Lancer EVO IX47:39,8
2.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VI+59,90,79 s/km
3.KožmínMitsubishi Lancer EVO VI+1:21,51,08 s/km
4.JelínekMitsubishi Lancer EVO VI+1:56,01,54 s/km
5.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+2:20,71,86 s/km
6.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+2:35,92,06 s/km
7.SzabóMitsubishi Lancer EVO VIII+4:05,93,25 s/km
8.MikulenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+5:35,44,43 s/km
9.FeckoSubaru Impreza Sti+9:01,57,17 s/km
10.BěhálekSubaru Impreza Sti+10:06,98,03 s/km

Pořadí A6 po RZ6
1.KneifelŠkoda Felicia Kit Car51:35,3
2.TomekŠkoda Felicia Kit Car+2:03,11,62 s/km
3.PilkaCitroën C2 Challenge+3:21,32,66 s/km
4.PondělíčekŠkoda Felicia Kit Car+3:28,22,75 s/km
5.PletkaŠkoda Felicia+5:09,64,10 s/km
7.MatysŠkoda Felicia Kit Car+6:55,04,70 s/km
8.DukátŠkoda Felicia+13:27,910,69 s/km
Komentářů celkem: 53
Anonym IP:88.101.140.197
17. 4. 2006 08:37
0 0
Já nevím co všichni máte? Mě se ten závod líbil a že odstoupilo hodně posádek jen potvrdilo jeho obtížnost a také to , že hodně závodů jedou po paměti , ale tady to neznali a to je rozhodilo. my jsme jeli kritická místa na jistotu a udělali jsme pěkný výsledek.Možná , že pro diváky to není moc hezké , ale rally se jede také hlavou a protože v podstatě začínáme,tak poslouchám rady druhých. A v Hustopečích se to vyplatilo.Z pohledu diváka nemohu hodnotit , ale z pohledu jezdce zaslouží organizátoři pochvalu. Uznávám , že 2x 3RZ je špatné pro diváky,ale dlouhá RZ byla dobrá zase pro nás.Mohli jsme si trochu vyzkoušet jaké to je na velkých soutěžích.
Anonym IP:82.114.210.164
17. 4. 2006 11:23
0 0
Jasan-Odložilík Goooooo!!
Anonym IP:62.141.24.80
17. 4. 2006 20:25
0 0
Pro IP 88.101.140.197 Konečně rozumný názor někoho, kdo jezdí a ví o čem to je. Mám dojem, že většina zde píšících fanoušků prostě píše proto , aby něco napsali, ale hlavu a patu to nemá. A pravděpodobně nikdy nezávodili, což je škoda. Možná by potom na leccos změnili názor. Ono to zvenku vypadá trochu jinak.
Anonym IP:81.2.219.10
17. 4. 2006 21:24
0 0
Informacni hodnota info-SMS od pana Patrik Wrcecko je slusne receno nizka. Nechapu, proc mate potrebu uverejnovat takove blaboly na informacni strance o prubehu souteze. Martin
Anonym IP:85.207.11.252
17. 4. 2006 23:10
0 0
to 217.197..: Peták je Sráč??? tak co si potom ty???
Anonym IP:82.114.210.164
18. 4. 2006 07:50
0 0
pro IP.anonym 62.141.24.80 A já mám zas dojem,že si každej může psát co chce.A takových rádoby umravňovačů a vševědů je možná ještě víc.A jestli má něco hlavu a patu nechej Češtinářům,ty na to určitě aprobaci nemáš.Nejchytřejší bývají vždy bývalí zhrzení jezdci,kteří se nikdy neprosadili.
Anonym IP:88.100.22.63
18. 4. 2006 08:37
0 0
Měl jsem to štěstí, že jsmem mohl starovat na Rallysprintu v Hustopečích. Byl to jeden z nejhezčích rallysprintů jaké jsem kdy jel, těžké ale hezké RZ super organizace a vzhledem k počasí nutnost používat hlavu, to je to co každý rallysprint nemá. Je obdivuhodné jak pořadatel dokázal jezdecky zatraktivnit RZ 1, tuto RZ jsme předloni trénovali v rámci Modřic a byla o ničem, na rozdíl od letošní podoby. Chápu, že pro diváky je systém 2 x 3 RZ neatraktivní, ale i to se dá dle mého soudu vyřešit, myslím, že i my jezdci si uvědomujeme, že bez diváků je naše závodění poloviční a z tohoto důvodu by jsme my jezdci určitě někde obětovali nějakou tu minutu čekání
Anonym IP:62.209.201.20
18. 4. 2006 13:01
0 0
ahojsmajlík
Anonym IP:62.240.185.222
18. 4. 2006 13:12
0 0
TO 164 : Každý komu se podaří odstartovat je u mě borec. Psát o zhrzených jezdcích je ubohost. Zkus si sehnet peníze a pak nám to přijeď ukázat. Nevyhrávám , ale třeba někdy budu. Po 5 závodech závodech jsme přešli z N do A a Hustopeče byl náš druhý závod. Skončili jsme na 4. místě ve třídě , což je myslím slušné.Tak si nech urážky a přijeď si to s námi rozdat na trať.
Anonym IP:83.208.131.142
18. 4. 2006 13:50
0 0
Markusi, většího ubožáka by jsme těžko hledali... Kritizuješ spolujezdce, že se "jen" vozí... Zkus to a věřím, že by jsi měl problém trefit na start, natož něco spočítat a přečíst.
Wrcecko_Patrik
18. 4. 2006 19:00
0 0
Ahoj Martine , je mi lito ze se Ti me sms nelibi....Tak se Ti hluboce omlouvam smajlík))
Anonym IP:82.114.210.164
19. 4. 2006 11:44
0 0
to anonym 62.240.185.222 tak to ty budeš Hora Majkl ne?
A ten jel dost dobře.
Anonym IP:147.229.17.200
25. 4. 2006 09:29
0 0
No podívejte se na Pepu Sedláčka jede s Nissan Almera GTi který má svá nejlepší léta za sebou a je schopen konkurovat mnohem novějším S1600 kdyby se jela ještě jedna runda tak by se na 100% dostal před Odloželíka a hlavně krom 1RZ zajížděl v šechny časy v 1 desítce. Kdyby měl S1600 tak může bojovat o absolutní pořadí
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!